Laihduttaminen ei kannata

Anonyymi-ap

Tässä syy MIKSI laihduttaminen ei kannata.
Liian suuret muutokset aiheuttaa takaisin lihomisen.

Jo 1-3 kilon laihtuminen kuukaudessa aiheuttaa takaisin lihomisen 👈 ja sitä suuremmat määrät aiheuttaa erittäin nopean takaisinlihomisen😱

Miten pitää tehdä
Syödä niin että paino pysyy kokoajan samassa muuttamalla ruokavaliota terveellisemmäksi ja harrastaa liikuntaa.
Näin keho kiinteytyy ja paino pysyy samassa.

Olen itse syönyt nyt keskimäärin 2600 kaloria ja keho on alkanut kiinteytymään ja paino ei ole laskenut yhtään.
Minulla on tästä oikein mustaa valkoisella,eli tarkka seurantataulukko syödyistä kaloreista ja liikunnasta.

Kaikki dieetit on siis huijausta.

Tätäkään samaa painoa ylläpitävää syömistä ei pysty yleensä koko ajan noudattamaan 🤔 ja silloin alkaa lihomaan.
Sitten kun HUOMAA että on lihonut 2-3 kiloa pitää jo siinä vaiheessa palata takaisin samaa painoa ylläpitävään syömiseen niin alkaa uudestaan laihtumaan.

40

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saunomalla saat pari kiloa pois.

• Anonyymi00002

Se on tosiaan vain huijausta.Henkilö LUULEE laihtuvansa vaikka kehosta on TODELLISUUDESSA poistunut vain nestettä ja suolisto massaa.😳
      Huijauksia tehdään monella muullakin tavalla ja eri aloilla esim deiteissä lähetellään vanhoille ihmisille viestejä.
      Lähettäjä saa monesti siitä palkkaa tai se voi olla tekoälyllä lähetetty viesti.
      Myös tavaroilla ja kaikenlaisilla esineillä huijataan rahaa.
      Jos ostaja tietäisi ostaessa totuuden kauppa jäisi tekemättä.Esim jos esine kestää vain vähän aikaa,rahat on menneet hukkaan.

• Anonyymi00003

Sinulla on taas joka keväiset estrogeenitasot ihan sekaisin!

Olet varmasti taas vanhoissa painolukemissasi ja 9-10 kiloa tavoitepainostasi. Eikö niin?

Irtokarkit ja ahmiminen aiheuttaa sen.

• Anonyymi00006

Ainut konsti miten pystyy nopeuttamaan laihtumista on tehdä kovia rasvanpolttoreenejä.Siihen ei kaikki pysty.
        Nälkädietit ei kokemukseni mukaan toimi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ainut konsti miten pystyy nopeuttamaan laihtumista on tehdä kovia rasvanpolttoreenejä.Siihen ei kaikki pysty.

Voisitko kuvata noita kovia rasvanpolttotreenejä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voisitko kuvata noita kovia rasvanpolttotreenejä?

Niitä pystyy tekemään monella tavalla.
        Normaali hiihtäminen jos on lunta,pitkäkestoinen pyöräily,suolla kävely,umpihankikävelyä,siinä pitää olla sadelahkeet jotka kiristetään hinnoilla alapuolelta.

Nyt kun ei ole lunta,vetää perässä mönkijän rengasta jossa on puoleen väliin soraa ja nilkkapainoja.Siinä pitää olla hyvät tukevat vaelluskengät muuten tulee rakkoja.
        Niitä saattaa tulla sittenkin,se pitää laittaa niihin kohtiin laastari.Kun käyttää lisäksi kävelysauvoja,se jäljittelee hyvin hiihtoa.
        Kävelymatolla kävely vähän ylämäkeen käsissä 8 kilon kahvakuulat.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kokemuksesi onkin väärässä, nälkädieetti toimii.
        Jos sisään menee vähemmän kaloreita kuin keho polttaa lämpimänä pysymiseen, rupeaa paino putoamaan.

Kuvittele että autosi kuluttaa 10l/100km polttonestettä, 100l tankki. Jos ajat joka päivä 500km mutta tankkaat sinne vain 25l polttonesteitä, mitä luulet miten käy tankissa olevan polttonestemäärän, alkaako se laihtumaan vai lihoamaan vai pysyykö samana? Saa käyttää taskulaskinta tai kaveria.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kokemuksesi onkin väärässä, nälkädieetti toimii.
        Jos sisään menee vähemmän kaloreita kuin keho polttaa lämpimänä pysymiseen, rupeaa paino putoamaan.

Kuvittele että autosi kuluttaa 10l/100km polttonestettä, 100l tankki. Jos ajat joka päivä 500km mutta tankkaat sinne vain 25l polttonesteitä, mitä luulet miten käy tankissa olevan polttonestemäärän, alkaako se laihtumaan vai lihoamaan vai pysyykö samana? Saa käyttää taskulaskinta tai kaveria.

Se alkaa lihoattumaan.

• Anonyymi00004

Kunnioitettavaa itsevarmuutta. Moni kuvittelee oman, tai omien kokemusten olevan kaiken kattavia totuuksia!!!!
      En ole hetkeäkään kuvitellut omaa kehonrakenteen muutosta kaikille muille, tai edes kovin monellekaan helpoksi toteuttaa.
      6:ssa viikossa paino 96kg -> 80kg.
      Ennen aloitusta kuurin jälkeisen elämän suunnittelu ravintoa ja liikuntaa myöten.
      Lopetuksen jälkeen tuli rekyylinä takaisi 3kg johtuen suoliston mukautumisesta normaaliin sekaravintoon.
      Nyt, 42 vuotta myöhemmin, painoni on 76kg. Rasva 12,6%.

• Anonyymi00005

Minä painan nyt 12 kiloa.

• Anonyymi00021

Pienet kalorit tosiaan laskee painoa nopeasti,mutta niinkuin tuossa alussa kirjoitin,ne lihoo aivan varmasti takaisin.
        Tuolla tavalla tehtyä paino pysyy vain samassa,muuta kehon koostumus muuttuu HITAASTI eli VAIN läski lähtee pois mahasta.Eli laihtuu laihduttamatta.

Ensimmäiset tulokset tietää vasta kuukauden kuluttua aloituksesta 😳

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Pienet kalorit tosiaan laskee painoa nopeasti,mutta niinkuin tuossa alussa kirjoitin,ne lihoo aivan varmasti takaisin.
        Tuolla tavalla tehtyä paino pysyy vain samassa,muuta kehon koostumus muuttuu HITAASTI eli VAIN läski lähtee pois mahasta.Eli laihtuu laihduttamatta.

Ensimmäiset tulokset tietää vasta kuukauden kuluttua aloituksesta 😳

Jos viittaat tuohon 16kg pudotukseeni niin pudotus ei tapahtunut pienillä kaloreilla.
        Kaloreja laskemattakin voin vakuuttaa tilanteen ollen päinvastainen.
        Lihaa, kalaa, kanamunia milloin halusin ja sen verran kuin halusin.
        Oli vain ymmärrettävä missä kaikessa saattaa olla hiukkanenkin hiilihydraattia ja välttää sellainen täysin.
        Vahvasti värjääntyvät ketosliuskat kertoivat rasvakadon tehokkuuden. Itse en huomannut asetyleenille lemuavaa hegitystäni.
        Tietenkin kolestrolit nousivat mutta kuurin jälkeen palasivat ennalleen muutamassa kuukaudessa.
        Vaimoni yritti samaa keinoa omasta mielestään ihraisiin takareisiinsä.
        Tehosi mutta rinnat ja pakarat pienenivät. Takareisien vetelän näköisessä ihossa ei näkynyt mitään kohenemista.

• Anonyymi00007

Ainoa asia kun auttaa asiassa on hunaja ja kukkakaali.

• Anonyymi00008

Juuri tuollaista ruokavaliota minä olen noudattanut. Just niin käy, että jos vähän lipsuu, paino nousee. Kaiken kaikkiaan se on laskenut. Täytyy taas kuntosalilla punnita. Viime kerralla se oli 400 gr. liikaa. Siellä on tarkka vaaka.
      Tämä on kyllä suositeltavin ruokavalio. Minulla on oikea jalka kipeä. Ortopedi sanoi, että se voi olla vielä maaliskuussakin kipeä. Sitten pääsee kunnolla lenkille, ja muutenkin kulkemaan. Se auttaa taas.

• Anonyymi00009

jos osaa hiihtää niin osaa kyllä kävelläkin

• Anonyymi00011

Minulla on veitsenterävä suolistostomassa. Ylhäältä 7,4 ja alhaalta 1,3.

• Anonyymi00012

Husi Kuilaa ja verenpainetta ei ole.

• Anonyymi00013

On hyvä saada verenpaine nolliin.

• Anonyymi00015

"palata takaisin samaa painoa ylläpitävään syömiseen niin alkaa uudestaan laihtumaan."
      Just sanoit ettei kannata laihduttaa, kun ne 2-3 kiloa tulee kuitenkin takaisin, päätä jo mitä mieltä olet!

• Anonyymi00018

Olet nyt 9 kiloa tavoutepainosta ja lihonut omilla ohjeillasi vuodessa 5 kiloa.

Syynä irtokarkit ja ahmiminen.

• Anonyymi00019

Veitsenterävistä vatsalihaksista ei ole tietoakaan vaikka on paras työntekijä asentamaan putkia ja röörejä.

• Anonyymi00020

"Tässä syy MIKSI laihduttaminen ei kannata".

Kysymys: Miksi laihdutat kun sinusta se ei kannata? 🤔

• Anonyymi00022

Minähän olen sen tuossa sanonut.😧

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minähän olen sen tuossa sanonut.😧

Eli olet lopettanut laihduttamisen ja hakeutunut riippuvuushoitoon?

• Anonyymi00025

Tuossa syy.Minähän olen sen tuossa sanonut
        Laihduttaminen EI kannata

15.1 2026 laihdutuksen aloitus
        Laihduttu itsestään vaikka ei ole laihduttanut 😧
        https://files.catbox.moe/j1cdlg.mp4

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Itsestään laihtumisen syy, varsinkin kun vain mässää pääruokana karkkia ja muuta roskaa voi olla vakava sairaus. Oletko lääkärissä käynyt? Miten haima ja maksa?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Itsestään laihtumisen syy, varsinkin kun vain mässää pääruokana karkkia ja muuta roskaa voi olla vakava sairaus. Oletko lääkärissä käynyt? Miten haima ja maksa?

Enhän minä syö nyt karkkia ollenkaan vaikka ,eihän karkki kyllä ole mitenkään vaarallista jos se ei ole salmiakkia JOS syön niin se ON vain suklaata.

Leipä ja pulla MONIN verroin vaarallisempaa terveydelle sekä kaikki suolaiset mitä leivän päälle laitetaan.
        Kun nämä lopetin parantui heti korkea verenpaine.
        Kaikenlisäksi ne lihottaa erittäin nopeasti.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tein nyt mittaukset uudestaan,pihtimitat oli pienentynyt lisää 2 milliä ja
        vyötärönympärysmitta 1 centtiä.

Perustelu2 MIKSI laihduttaminen ei kannata.😮
        Kun laihduttaa kovemmalla kuurilla joutuu koko ajan ressaamaan painosta ja syömisestä mitä tässä
        laihtuminen laihduttamatta ei tule ollenkaan.
        Myös ruoka ja herkut on silloin koko ajan mielessä.

Tämä on äärimmäisen hidas tapa mutta siinä SAA syödä aivan normaalisti,ja ei tarvitse ajatella yhtään syömistä.
        Siinä PITÄÄ olla kuitenkin
        Ruokaohjelma ja liikuntaohjelma KOSKA ei sitä voi muuten laihtua jos ei rajoita yhtään kaloreita.

Tässä laihdutus tavassa ei siis paino laskee ollenkaan,mutta läski lähtee pois mahasta 😳

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tein nyt mittaukset uudestaan,pihtimitat oli pienentynyt lisää 2 milliä ja
        vyötärönympärysmitta 1 centtiä.

Perustelu2 MIKSI laihduttaminen ei kannata.😮
        Kun laihduttaa kovemmalla kuurilla joutuu koko ajan ressaamaan painosta ja syömisestä mitä tässä
        laihtuminen laihduttamatta ei tule ollenkaan.
        Myös ruoka ja herkut on silloin koko ajan mielessä.

Tämä on äärimmäisen hidas tapa mutta siinä SAA syödä aivan normaalisti,ja ei tarvitse ajatella yhtään syömistä.
        Siinä PITÄÄ olla kuitenkin
        Ruokaohjelma ja liikuntaohjelma KOSKA ei sitä voi muuten laihtua jos ei rajoita yhtään kaloreita.

Tässä laihdutus tavassa ei siis paino laskee ollenkaan,mutta läski lähtee pois mahasta 😳

Oletko lopettanut ahmimisen ja saanut lääkäriltä avun?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko lopettanut ahmimisen ja saanut lääkäriltä avun?

En ole koskaan ahminut ja lihominenkin on johtunut
        PELKÄSTÄÄN liikunnan puuttesta.
        Aivan itse olen aina ohjelmat suunnitellut.Eihän siinä nyt kukaan voi auttaa.Kyllä ne muutokset pitää tehdä itse.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En ole koskaan ahminut ja lihominenkin on johtunut
        PELKÄSTÄÄN liikunnan puuttesta.
        Aivan itse olen aina ohjelmat suunnitellut.Eihän siinä nyt kukaan voi auttaa.Kyllä ne muutokset pitää tehdä itse.

Olen aloittanut nyt ensimmäistä kertaa moneen vuoteen rasvanpolttoreenit.Saa nähdä miten käy 🤔
        Syön samalla tavalla aivan niinkuin ennenkin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olen aloittanut nyt ensimmäistä kertaa moneen vuoteen rasvanpolttoreenit.Saa nähdä miten käy 🤔

Koska sinulla on ahmimishäiriö, pidä huolta siitä, että estrogeenitasosi pysyy normaalina. Saat sitä lisää purkista, ellei pihtimittaus auta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kiinnostaisi lyhyt, erittelevä kuvaus tuosta rasvanpolttotreenistä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kiinnostaisi lyhyt, erittelevä kuvaus tuosta rasvanpolttotreenistä?

Mönkijän renkaan vetoa umpihangessa kaksi tuntia kävely sauvoilla Renkaan sisällä sorapussi tai pusseja.Yhteispaino noin 8 kiloa.Jos vetää umpihangessa,riittää pelkkä rengas ja jos vetää liukkaalla alustalla painoa pitää olla kolme kertaa enemmän.Niitä pusseja pidetään siis renkaan sisällä ja ne pussit saa olla kaksinkertaisia niin ettei ne rikkoudu.Renkaan pohjaan pitää laittaa 8 millin vanerilevy ja kiinnittää pieni kulmarauta vetonarua varten renkaaseen.
        Nilkoissa 2 kilon nilkkapainoja 3 kpl.Tätä voi tehdä ympäri vuoden,mutta se kannattaa vaihtaa aina jos vähänkään jostain kipeytyy paikat.
        Liian suuressa rasituksessa on vaarassa lonkat ja alaselkä.
        Renkaanvetoa voi harrastaa poluilla pelloilla ja kaikissa missä on aika tasainen alusta.Renkaan voi piilottaa polun varteen.Ei tule mitään vahinkoa vaikka rengas varastettaisiin koska niitä saa ilmaiseksi.

Päälle tunti pyöräilyä ja illalla 30 minuuttia ylämäki kävelyä juoksumatoilla.

Harrastan tällä hetkellä luisteluhiihtoa koska on lunta hiihtämisen tai pyöräilyä.
        Lajin vaihtaminen välillä estää vammautumista.

• Anonyymi00034

Ei todellakaan kannata koska paino laskee muutenkin.

• Anonyymi00035

Vanhuksilla laskee.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vanhuksilla laskee.

Ikävä kyllä noin on.
        6-kymppisenä paino pysyi ennallaan mutta vyötärö oheni tuntuvasti. Osa housuista joutui "reserviin".
        Nyt, yli 8-kymppisenä kehitys on päinvastainen. Paino laskee mutta vyötärö ei ohene.
        Pahimmillaan kerran 3kg/vuosi.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ikävä kyllä noin on.
        6-kymppisenä paino pysyi ennallaan mutta vyötärö oheni tuntuvasti. Osa housuista joutui "reserviin".
        Nyt, yli 8-kymppisenä kehitys on päinvastainen. Paino laskee mutta vyötärö ei ohene.
        Pahimmillaan kerran 3kg/vuosi.

Mutta sinä et olekaan vielä vanhus, sinulla vain on runsaasti ikää.

• kyllä laihduttaminen kannattaa.. kun paino huiteli 75 kg oli pallovatsa.. nyt olen taas 65-67 kg välillä... syön vähemmän..liikun..ja kun syön en syö itseäni ihan täyteen vaan käytän Japanilaisten vain 80pros vatsa täyteen metodia..

• Anonyymi00039

Yhtenä päivänä laihduin melkein pari kiloa ihan muutamassa minuutissa. Joku voisi sanoa, että ei ole mahdollista, mutta kyllä on.

Vaakaan ennen ja jälkeen

Isot aamutarpeet -- 500 g (valtava vonkale)
      Pienet aamutarpeet -- 400 g
      Hampaiden pesu -- 50 g (viikon aikainen plakki ja hammaskivi pois)
      Varpaankynsien leikkaus ja jalkasilsan hionta -- 30 g (sienet ja muut lähti samalla)
      Hiusten leikkaus -- 100 g (leikkasin itse, tosi pitkät ja rasvaiset hiukset)
      Korvavahan poisto -- 20 g (korvat oli aivan lukossa ennen käsittelyä)
      Sukelluskello pois kädestä -- 200 g (tosi paksu ja iso Orient, 200 metriä syvyys)
      Kultaketju pois ranteesta -- 200 g (18 karaattia)
      Kultaketju pois kaulasta -- 300 g (18 karaattia)
      Silmälasit pois päästä --- 150 g (titaanisangat ja ohentamattomat linssit)

Näin helppoa se on, jos näin vaakan lukemat oikein. Laihdutus.

Kullan hinta on nyt niin hyvä, että vien ketjut Guld Adamille (Mikael Anti-Perspirand), se maksaa hyvin ainakin TV:n mukaan.

Kaikki mukaan laihtumaan helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe