Miesten maailma?

Mitän hel*ttiä sekin tarkoittaa? Yksikään jätkä ei synny maailmaan ilman naista eli äitiä. Ja nää jätkät jotka on leuhkoja, kun on sattuneet mun*t saamaan syntymälahjakseen, että miehet rakensi maailman. Mitä he henkilökohtaisesti ovat koskaan olleet rakentamassa? Kaljapullo torneja ja pizzalaatikko taloja?

Mikä teidän meriitti on millä leuhkitte olevanne naisten yläpuolella? Sukupuoli? Kyl on laiha lohtu joku sukupuoli. 😂

129

526

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Joku Henry Ford loihti autoja, mitä loihti maailman hyväksi ätmi perähikiältä, joka ulisee suomi24 palstalla miehet rakensi maailman? Kysyn vaan kollektiivi Keijoilta, miten sinä autoit maailman rakentamisessa? Et mitenkään?

Taisi äiti auttaa enemmän, kun poika konsanaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Mä oon saanut aika paljonkin aikaiseksi tän valtion hyväksi. Mene sinä ämmä imemään lerssiä..🤣

• UUSI

Nämä jannut jotka täällä vinkuu iltarukouksessaan hokee. "p*llusta sinä olet syntynyt ja p*illuun sinä jatkuvasti takaisin kaipaat", niitten ainoa elämä on nainen.

• UUSI

Taitaa olla tuonkin mies ämmän jutut pullistelua vailla totuuspohjaa. Ja onkin. Ei kykene listaamaan kuin ehkä verot, mitä kaikki muutkin maksaa, köyhätkin. Kollektiivinen vastuu kaikilla tässä maassa.

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mä oon saanut aika paljonkin aikaiseksi tän valtion hyväksi. Mene sinä ämmä imemään lerssiä..🤣

Niin oliko sulla jotain konkretiaakin antaa väitteesi tueksi? Henryn autoja myydään maailmalla, mitä sinun tekemää maailma hyödyntää? Kai sinä miehenä olet keksinyt jotain millä maailmaa rakennetaan?

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Niin oliko sulla jotain konkretiaakin antaa väitteesi tueksi? Henryn autoja myydään maailmalla, mitä sinun tekemää maailma hyödyntää? Kai sinä miehenä olet keksinyt jotain millä maailmaa rakennetaan?

Vai oletkohan vaan niitä wanna be miehiä, jotka hyödyntää muitten miesten keksimiä maailmanrakennus tuotteita? Ja naisten. Keksijöissä kun on naisiakin. Vaikka miehet varasti niistäkin kunnian, kun ei muuta osaa kun päteä.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinä elät valtion tukirahoilla ja kusetat verottajaa. Se on sinun työt. Talot on rakennettu väärin.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Nämä jannut jotka täällä vinkuu iltarukouksessaan hokee. "p*llusta sinä olet syntynyt ja p*illuun sinä jatkuvasti takaisin kaipaat", niitten ainoa elämä on nainen.

Pistähän jo naisia esittävä multinikkimies pillit pussiin tämän äitiisi liittyvän selvittämättömän asian suhteen

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pistähän jo naisia esittävä multinikkimies pillit pussiin tämän äitiisi liittyvän selvittämättömän asian suhteen

Miksi ajattelet minut mieheksi? Mikä on syy?

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Miesvihaa kenties?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Läpinäkyvän typerät jutut, samat maneerit vuodesta toiseen mm tämän typerryttävän näytelmän myötä, että nämä sinun töhöt nikit on tuttuja keskenään kun vedät näitä monologeja eri välilehdiltä eri profiileilla kirjautuneena tykitellen

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Läpinäkyvän typerät jutut, samat maneerit vuodesta toiseen mm tämän typerryttävän näytelmän myötä, että nämä sinun töhöt nikit on tuttuja keskenään kun vedät näitä monologeja eri välilehdiltä eri profiileilla kirjautuneena tykitellen

Vai typerät. Sinun juttuihin verrattuna mun jutut on maailman älykkäimmän juttuja. Sinustako miehet on jankkaajia ja kertaa samoja juttuja ja naiset ei ikinä? Aika hatarat perustelut kuules matonen.

• Anonyymi00016
        UUSI

Trump rakensi itselleen Trump Towerin ja okiztaa lman jumbojetin. Harva nainen on vastaavaan pystynyt?

• Anonyymi00001
      UUSI

Neuloin kalsarit koska kylmä.

• UUSI

Aplodeja. Edistit siis itsenäisyyttäsi. 😊👍

• Anonyymi00025
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Aplodeja. Edistit siis itsenäisyyttäsi. 😊👍

nAISILLA ON KAKSI VAIHTOEHTOA, PITÄÄ SE PANKKINA TAI SITTEN SYNNYTTÄÄ.

• UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

nAISILLA ON KAKSI VAIHTOEHTOA, PITÄÄ SE PANKKINA TAI SITTEN SYNNYTTÄÄ.

On naisilla muitakin vaihtoehtoja, pysyä miehistä kaukana. Näin välttyy myös mansplanilta ja miesselittelyltä. Naisia pidetään reppanoina, koska ikimuinainen naisen kuva nyrkin ja hellan välissä sai naiset miehistä riippuvaisiksi. Enää ei ole mikään pakko suostua moiseen elääkseen ja pärjätäkseen paremmin kun moni mies.

Naiset osaa mitä vaan kun opettelee, aivot oppii, aivot muokkaantuu. Ja se miehiä pelottaakin..

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

On naisilla muitakin vaihtoehtoja, pysyä miehistä kaukana. Näin välttyy myös mansplanilta ja miesselittelyltä. Naisia pidetään reppanoina, koska ikimuinainen naisen kuva nyrkin ja hellan välissä sai naiset miehistä riippuvaisiksi. Enää ei ole mikään pakko suostua moiseen elääkseen ja pärjätäkseen paremmin kun moni mies.

Naiset osaa mitä vaan kun opettelee, aivot oppii, aivot muokkaantuu. Ja se miehiä pelottaakin..

Se pelottaa joitain naisiakin, eikä uskalla rikkoa kaavoja.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Se pelottaa joitain naisiakin, eikä uskalla rikkoa kaavoja.

Aika harvaan hommaan tarvitaan sukuelimiä, joten toimivat aivot riittää.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Aika harvaan hommaan tarvitaan sukuelimiä, joten toimivat aivot riittää.

Ja kun naiset ei enää ole tynnyrissä, naiset oppii, naiset näkee, pystyy käyttämään aivojaan ja hyödyntämään taitojaan sen myötä.

• UUSI

Iltaruokous incel pudding: lihani on heikko, mutta niin on lihaa haluavan mielenlaatukin. Vihaanpa naisia oman heikkouteni takia. Aamen.

• UUSI

Vithuillaanko lisää vai joko meni perille? Et tuu voittaa minua vithuilussa, jos niin päätän viitsiä. 😉

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Vithuillaanko lisää vai joko meni perille? Et tuu voittaa minua vithuilussa, jos niin päätän viitsiä. 😉

Ensin ruokin lemmikit. Mulla on periaate, rakkaat ensin sitten tolvanat sen jälkeen, jos ehdin. Tärkeysjärjestys.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ensin ruokin lemmikit. Mulla on periaate, rakkaat ensin sitten tolvanat sen jälkeen, jos ehdin. Tärkeysjärjestys.

Montako lemmikkiä kuvitteellisesta huushollistasi löytyy, naisia ja eritoten perheenäitejä esittävä sekasikiö? Entä skidejä- rontti kymmenen kuten sillä valtakuntahahmolla?

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Montako lemmikkiä kuvitteellisesta huushollistasi löytyy, naisia ja eritoten perheenäitejä esittävä sekasikiö? Entä skidejä- rontti kymmenen kuten sillä valtakuntahahmolla?

Yksi hiiri kuoli, niin muksut laski 60 olevan enää jäljellä.
        Hae apua päävammaasi.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Hae apua päävammaasi.

Onko mainitsemasi päävamma sidoksissa siihen miten luonnehdin hahmoa valtakunta, uskovainen suurperheen äiti ”rose” pöndeltä?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko mainitsemasi päävamma sidoksissa siihen miten luonnehdin hahmoa valtakunta, uskovainen suurperheen äiti ”rose” pöndeltä?

Jolla on ruskeat hiukset ”puoleen väliin pakaraa” kuten profiilin biossa luki, mitä ikinä ilmaisu puoleen väliin pakaraa tarkoittaakaan. Näin ikään ,arvon pinkey&brain

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Hae apua päävammaasi.

Lähinnä toi muitten kyylääminen ja luokitteleminen viittaa päävammaan

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lisäsin sulle tonne kommenttiini vastauksen, katsotaan hahmotatko. Yleensä tervepäiset ei keksi tuntemattomille ihmisille rooleja ja jaottele niihin.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Lisäsin sulle tonne kommenttiini vastauksen, katsotaan hahmotatko. Yleensä tervepäiset ei keksi tuntemattomille ihmisille rooleja ja jaottele niihin.

Äläpä sinä multinikkimies muuta viserrä, tervepäiset ihmiset ei juokse sinun huuhaaprofiilirn perässä löytämässä vuodesta toiseen saman henkilön niiden takaa. Kyseessä on tauko todellisuuden hahmottamisessa näin nätisti muotoillen. T

• Anonyymi00011
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Lähinnä toi muitten kyylääminen ja luokitteleminen viittaa päävammaan

Oho, oletko sinä välimerkitön?

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oho, oletko sinä välimerkitön?

Kyllä mä välimerkkejä käytän aina kun ymmärrän mihin kohtaan sellainen tulee.

• Anonyymi00006
      UUSI

Miehet määrää ja naiset häärää. Kansakunnan kaappiherra on puhunut ugh!

• UUSI

Jaaha. Minua ei kyllä määrää kukaan. Lait korkeintaan.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Jaaha. Minua ei kyllä määrää kukaan. Lait korkeintaan.

No kukas ne lait on laatinut? Niitä sinäkin kumarrat.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eduskuntahan niitä laatii ja siellä on miehiä ja naisia ja varmaan myös jotakin siltä väliltä.

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä. 😆

Minä olen ne laatinut.

• UUSI
    • UUSI
    • UUSI
      • UUSI

• UUSI

• Anonyymi00018
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ainiin!!! Ja AV:n jälkikasvulle oma. 😄

https://youtube.com/shorts/E012WsGeb-s?si=xeP_yZapQKTxMlNs

Silviissii nii..

Nimi mainittu, joten vastaan.
        Tyttären äiti on työssä käyvä henkilö, kuten isänsäkin.
        Luulen tyttäreni saavan terveellisemmän henkisen ympäristön kehittymiselleen, mitä moni palstalainen voisi edes ymmärtää.

Esimerkiksi, meillä vanhemmilla ei ole tapana maalittaa ketään..joka joillain idiooteilla palstalla ikävä kyllä taitaa olla?

AV

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luulen tyttäreni saavan terveellisemmän henkisen ympäristön kehittymiselleen, mitä moni palstalainen voisi edes ymmärtää.

Esimerkiksi, meillä vanhemmilla ei ole tapana maalittaa ketään..joka joillain idiooteilla palstalla ikävä kyllä taitaa olla?

AV

Entäs sun huumorintaju, onko sitä?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

AV

Äppäp☝️

Olet täällä haukkunut nyxexääsi monen monta kertaa! Mm. sua on kovasti jurpinut kun olet ostellut tytölle kyselemättä vääränlaisia vaatteita. Varmasti yhtä tollo olet siellä kuin täälläkin.

xLiner

• Anonyymi00027
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Entäs sun huumorintaju, onko sitä?

Lasten kasvatusasioissa sitä ei paljon ole, ainakaan negatiivisessa sävyssä.
        Tavoitteena on kuitenkin se "virheetön kasvattaminen" joka tekisi tyttärestä vahvan itseään kunnioittavan yksilön.

Olipa kysymyksessä mies tai naispuolinen lapsi, ei voi elämän menestymistä edes odottaa ilman hikeä, kyyneleitä ja verta.

Lapset tulee kasvattaa siihen maailmaan johon he ovat syntyneet. Pärjäävät sitten hyvin ilman meitä. Pienestä lapsesta alkanut arvioiva ja tavoitteellinen kasvatustyö tuottaa yleensä tuloksia. Se on yleensä sellaista, kun herää töihin kello 4:30 ja tulee takaisin kotiin kello 19..on jo vanhempana antanut lähes kaikkensa. Tähän aikatauluun kun on sidottu myös jälkikasvun harrastukset. Sellaiset, jotka kehittävät 10 vuotiasta jo korkeammalle tasolle mitä ovat 9-luokalta päässeiden oppimistaso.

Vanhemmat itse elävät omaa elämäänsä, siihenkin tottuu. Lapsetkin tottuvat.
        Se millainen on se omakuva, ja kuva miten lasten elämän tulisi mennä...se vaihtelee.

Mutta, mikä esimerkiksi sinä olisit minulle mitään sanomaan. Jos et heräisi töihin kello 4:30 ja tulisi takaisin kotiin kello 19:00?

Jotain puuttuu, mutta mitä?

AV

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Äppäp☝️

Olet täällä haukkunut nyxexääsi monen monta kertaa! Mm. sua on kovasti jurpinut kun olet ostellut tytölle kyselemättä vääränlaisia vaatteita. Varmasti yhtä tollo olet siellä kuin täälläkin.

xLiner

No, 90 % on ostamistani asioista on mennyt ihan nappiin.
        Ainut valitus on tullut siitä että ostan liikaa, ei kerkeä pitämään, kun vaatteet menevät jo pieniksi.

Olen kuulemma tuhlaavainen.

Itse ajattelen miten monta vaatekertaa tulee olla, jotta itse kehtaisin edes pyörittää pesurumpaa suhteessa vapaa aikaan. Olen mitoittanut tuon siihen miten itse toimisin, ja ihmiset ovat toisistaan eroavaisia.

Mutta joo, on vaatekaapissa kuulemma vaatteita joita tytär ei ole koskaan päällensä laittanut. Esimerkiksi Stavanger kokoa 140, se meni pieneksi ilman että puki koskaan päälleen.

AV

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No, 90 % on ostamistani asioista on mennyt ihan nappiin.
        Ainut valitus on tullut siitä että ostan liikaa, ei kerkeä pitämään, kun vaatteet menevät jo pieniksi.

Olen kuulemma tuhlaavainen.

Itse ajattelen miten monta vaatekertaa tulee olla, jotta itse kehtaisin edes pyörittää pesurumpaa suhteessa vapaa aikaan. Olen mitoittanut tuon siihen miten itse toimisin, ja ihmiset ovat toisistaan eroavaisia.

Mutta joo, on vaatekaapissa kuulemma vaatteita joita tytär ei ole koskaan päällensä laittanut. Esimerkiksi Stavanger kokoa 140, se meni pieneksi ilman että puki koskaan päälleen.

AV

En mä sun exäsi valituksista tiedä, vaan niistä kerroista kun sinä olet haukkunut häntä täällä.

xLiner

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tavoitteena on kuitenkin se "virheetön kasvattaminen" joka tekisi tyttärestä vahvan itseään kunnioittavan yksilön.

Olipa kysymyksessä mies tai naispuolinen lapsi, ei voi elämän menestymistä edes odottaa ilman hikeä, kyyneleitä ja verta.

Lapset tulee kasvattaa siihen maailmaan johon he ovat syntyneet. Pärjäävät sitten hyvin ilman meitä. Pienestä lapsesta alkanut arvioiva ja tavoitteellinen kasvatustyö tuottaa yleensä tuloksia. Se on yleensä sellaista, kun herää töihin kello 4:30 ja tulee takaisin kotiin kello 19..on jo vanhempana antanut lähes kaikkensa. Tähän aikatauluun kun on sidottu myös jälkikasvun harrastukset. Sellaiset, jotka kehittävät 10 vuotiasta jo korkeammalle tasolle mitä ovat 9-luokalta päässeiden oppimistaso.

Se millainen on se omakuva, ja kuva miten lasten elämän tulisi mennä...se vaihtelee.

Mutta, mikä esimerkiksi sinä olisit minulle mitään sanomaan. Jos et heräisi töihin kello 4:30 ja tulisi takaisin kotiin kello 19:00?

AV

""virheetön kasvattaminen" joka tekisi tyttärestä vahvan itseään kunnioittavan yksilön."

Nykymaailmassa ei voi liikaa korostaa miten lapsista saataisiin myös toisia ihmisiä kunnioittava yksilö.

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

AV

Voitko nyt vaan joskus kiskoa sen rautakangen perseestäsi ja ottaa edes pikkutytön tanssin positiivisesti, sinähän se nega olet. Otit vittuiluna, kuten yleensä kaiken kenestä et satu tykkäämään?
        Mä olen 13 vuotta päälle kasvattanu vierraittenkin lapsia, sitten vielä omani enköhän mä jotain tiiä mitä maallikot ei tiiä kasvattamisestakin.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Voitko nyt vaan joskus kiskoa sen rautakangen perseestäsi ja ottaa edes pikkutytön tanssin positiivisesti, sinähän se nega olet. Otit vittuiluna, kuten yleensä kaiken kenestä et satu tykkäämään?
        Mä olen 13 vuotta päälle kasvattanu vierraittenkin lapsia, sitten vielä omani enköhän mä jotain tiiä mitä maallikot ei tiiä kasvattamisestakin.

26 vuotta lasten kasvatusta yhteensä jo takana. En jaksa jauhaa asiaa lapsista, tunnen lapset jo läpikotaisin. Ja kuviot niitten ympäriltä. Mutta pieni tyttö tekoälyllä tehty oli aika hyvä.

• UUSI

Mun teoria on, ettei nyt niin hirveesti tarvi saada aikaiseksi. Tärkeintä että yrittää. Vaikka opiskelee jotakin. Koskaan ei tiedä mistä sen idean sitten löytää. Kaikkien ei tarvi olla Henry Fordeja. Enkä henkilökohtaisesti ota häneen kantaa, mutta autoosta puheen ollen, paras malli on enemmänkin Toyotan kehittämä tiimityömalli. Ja se kestikin aikansa että se länsi maihin saatiin. Huomioi niin tehokkuuden kuin henkilöstön hyvinvoinnin.

• UUSI

No jos haluaa olla maailmanapa, niin sitten tarvii. Maailmaa ei olemalla valloiteta. 😊

• UUSI

Tää ei näköjään auennu teille. Viittasin jasun 8.28 kommenttiin jossa puhui, henry fordin loihtineen autoja. No en tietenkään hänen johtamistapaansa tunne. Mutta tää toyota motor companyn kehittämä loan prpduktion on hyvä esimerkki miten asiat etenee yhdessä sopien. Useammat aivot on aina enemmän kuin yhdet. Ja kuinka jokainen voi heitellä ideoitaan ilmaan periaatteella ettei tyhmiä ideoita ole. Mä en nää mitään järkee vastakkainasettelulla.

• UUSI
        JeroP kirjoitti:

Tää ei näköjään auennu teille. Viittasin jasun 8.28 kommenttiin jossa puhui, henry fordin loihtineen autoja. No en tietenkään hänen johtamistapaansa tunne. Mutta tää toyota motor companyn kehittämä loan prpduktion on hyvä esimerkki miten asiat etenee yhdessä sopien. Useammat aivot on aina enemmän kuin yhdet. Ja kuinka jokainen voi heitellä ideoitaan ilmaan periaatteella ettei tyhmiä ideoita ole. Mä en nää mitään järkee vastakkainasettelulla.

Niin, silleen mäkin tykkään elää että on ne mun aivot mitkä osaa jotain hyvin. Sitten on ne toisten aivot mitkä osaa hyvin jotain mitä mä en osaa, lyödään päät yhteen. Yhdistetään voimavarat jokainen tuo osaamistaan yhteen ja homma toimii. Ei kilpailla tyhmyydestä, eikä älykkyydestä. Keskitytään hoitamaan homma hyvin kotiin.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Niin, silleen mäkin tykkään elää että on ne mun aivot mitkä osaa jotain hyvin. Sitten on ne toisten aivot mitkä osaa hyvin jotain mitä mä en osaa, lyödään päät yhteen. Yhdistetään voimavarat jokainen tuo osaamistaan yhteen ja homma toimii. Ei kilpailla tyhmyydestä, eikä älykkyydestä. Keskitytään hoitamaan homma hyvin kotiin.

Itellä ei oo koskaan ollu tärkeetä saada meriittiä itselleni, vaan saada asiat ratkaistua. Meriitit voi työntää hanuriin, ne on pätijöitä varten. Mä tykkään mielummin edistyä ja saada hommat tehtyä.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Itellä ei oo koskaan ollu tärkeetä saada meriittiä itselleni, vaan saada asiat ratkaistua. Meriitit voi työntää hanuriin, ne on pätijöitä varten. Mä tykkään mielummin edistyä ja saada hommat tehtyä.

Työnsä tekeminen kunnolla, hyvässä hengessä ja ilmapiirissä muiden kanssa, on jo sitä meriittiä.

- Sheena

• Anonyymi00039
        UUSI

Minulla taas sellainen teoria, että aikaiseksi pitää saada, vaikka väkisin. Siis töissä.

Juu Lean mallia sovellettiin meilläkin... käytiin (kalliit) koulutukset, eikä mitään hyötyä asiantuntijatöissä. Se mikä sopii tehtaaseen, ei välttämättä ole sovellettavissa kaikkiin töihin. Eikä ole kovin tehokasta kysyä kaikesta mitä tekee viisi kertaa "miksi". Näin kun tekee, saadaan vain kaaos aikaan.

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Työnsä tekeminen kunnolla, hyvässä hengessä ja ilmapiirissä muiden kanssa, on jo sitä meriittiä.

- Sheena

Niin, siksi siitä ei tarvitse anelle erillisiä kunniamainintoja. Riittää kun tekee hommansa.

• UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minulla taas sellainen teoria, että aikaiseksi pitää saada, vaikka väkisin. Siis töissä.

Juu Lean mallia sovellettiin meilläkin... käytiin (kalliit) koulutukset, eikä mitään hyötyä asiantuntijatöissä. Se mikä sopii tehtaaseen, ei välttämättä ole sovellettavissa kaikkiin töihin. Eikä ole kovin tehokasta kysyä kaikesta mitä tekee viisi kertaa "miksi". Näin kun tekee, saadaan vain kaaos aikaan.

- Sheena

Töissä tietenkin täytyy saada aikaan. Mutta sitten on paljon sellasta vapaaehtoista, kuten just parisuhde tai harrastukset. Tietenkin töissäkin voi säädellä mm ylitöillä. Yleensä se mitä teen, niin teen täysillä, mutta en pyri haalimaan mitään ylimäärästä.

En oo ennen kuullutkaan, että tuota Lean mallia on suomessa käytetty. Meillä rakennusalalla, kun on ainakin niin vanhanaikaiset johtamisjärjestelmät. Ja toi oli mielenkiintosta kuulla, ettei se aina toimikaan. Noita teoksia mitä mä oon lukenu, niin niissä on sitä niin paljon hehkutettu.

• UUSI

"Mikä teidän meriitti on millä leuhkitte olevanne naisten yläpuolella? "

Niitä pitää hankkia jatkuvasti. Tarvitaan enemmän miehet vastaan naiset ja mies vastaan nainen kilpailuja. Sehän kehittää molempia.

• Anonyymi00014
        UUSI

Mutta kun naiset ei pärjää, tarvitaan tasa-arvoa!

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta kun naiset ei pärjää, tarvitaan tasa-arvoa!

Kyllähän naiset pärjää keskimäärin ihan hyvin.

• UUSI

Heh, niinpä. Hankkia, kun niitä ei muuten ole. 😅

• Anonyymi00012
      UUSI

Riita poikki: Haikara ei tuo lapsia, ei edes tyttölapsia.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ulkomailla tuotetaan miljoonia lapsia joka päivä, voi tilata sieltä, ja niitä saa kaikissa väreissä.

• UUSI

Posti Pateko ne tuo?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Posti Pateko ne tuo?

Postimies siittää aina kahdesti.

• UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Postimies siittää aina kahdesti.

Postin tuo postin tuo, postin vie postin vie. 😆

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Postin tuo postin tuo, postin vie postin vie. 😆

Täällä posteljooni Petskin, toin teille pörriäisen!

• Anonyymi00017
      UUSI

No, ensimmäiseksi tulee kai todeta ettei kahden naisten haarojenvälissä olevan asian yhteen hinkkaamisella mitään lapsia tule.
      Sikäli aloitus on jo absurdi.

Mutta, Suomi on maana jo sellainen ettei tule edes esittää naispuolisia, tai miespuolisia kommentteja.

Itselläni nuorin on tytär, ja hän on syntynyt maailman parhaaseen maahan ajatellen sukupuolta.

Kannattaako siis miehille vielä jostain valittaa? Ja, se valitus koskee mitä?

AV

• Anonyymi00019
        UUSI

Tyttäresi puolesta toivon, ettet sinä aidosti ajattele Suomenkaan olevan sukupuolten tasa-arvon suhteen valmis ja täydellinen. Olemme tuossa suhteessa hyviä ja monessa asiassa parasta porukkaa, mutta emme mekään vielä valmiita ole.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tyttäresi puolesta toivon, ettet sinä aidosti ajattele Suomenkaan olevan sukupuolten tasa-arvon suhteen valmis ja täydellinen. Olemme tuossa suhteessa hyviä ja monessa asiassa parasta porukkaa, mutta emme mekään vielä valmiita ole.

Niin, hän on koulussa kympin lapsi. Harrastaa montaa lajia ja on siitä iloinen.
        Energinen tapaus, en tiedä mitä mikään maa voisi maailmassa hänelle enempää antaa.

Tiedätkö sinä, maa ja mitä voisi enemmän antaa?!

AV

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, hän on koulussa kympin lapsi. Harrastaa montaa lajia ja on siitä iloinen.
        Energinen tapaus, en tiedä mitä mikään maa voisi maailmassa hänelle enempää antaa.

Tiedätkö sinä, maa ja mitä voisi enemmän antaa?!

AV

Eli sinä siis todella kuvittelet Suomen olevan tässä asiassa täydellinen? Älä ilmaise tuota tyttärellesi, tai hän tulee joku päivä pettymään sinuun pahasti.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eli sinä siis todella kuvittelet Suomen olevan tässä asiassa täydellinen? Älä ilmaise tuota tyttärellesi, tai hän tulee joku päivä pettymään sinuun pahasti.

No, hän on nähnyt jo paljon muutakin maailmaa ja saa vetää johtopäätöksensä ihan itse.
        Itse olen jäävi sanomaan mitään mikä maasta tekisi hyvän tai pahan naisille.

Mihin itse muuttaisit vahvistaaksesi asemaasi sukupuoleen katsoen?

AV

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tiedän sen että tyttärelleni maapallo on avoin.
        Saa valita sen maan, joka tarjoaa hänelle ne parhaat edellytykset, sukupuoleen katsomatta.

AV

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

On vain hyvä, jos lapset välillä pettyykin vanhempiinsa.

- Sheena

• Anonyymi00028
      UUSI

Hyvä kysymys 😂

Entäs naisten maailma? Ei sellaista ainakaan ole.

Ehkä noi on jotain mystisiä mielikuvitusmaailmoita, joita voi yrittää käyttää tekosyinä - milloin mihinkin ongelmaan? Tai tuen hakemiseen yleistyksillä.

Taas tulee mieleen sellainen ärsyttävä itsekeskeinen jankutus kuin "kukaan ei ymmärrä mua". Ei niin, ketään.

xLiner

• UUSI

Ne on jotain Matrix tyylin muita ulottuvuuksia. Jotain mitä jalat maassa elävät ei voi ymmärtää. 😅

• Anonyymi00032
        UUSI

Näin se menee, ja nyt huomasi sen kun mentiin uuteen harrastukseen jossa lapset ovat höyhenen keveitä. Tytär on ottanyt fyysistä treeniä jo pari vuotta iskän kanssa, ja heillä sattui olemaan heti oheiset punttisalilla.

Jokainen uuden harrastuksen tyttö oli ihmetellyt miten oma tyttäreni nostelee 15kg painoa.
        No, se ei ole tuossa uudessa harrastuksessa mielestäni mikään hyve, koska onhan kysymys suhteesta kehon paino räjähtävä voimantuottokyky.

Ja, tytär on jo aikas painava kun isin kanssa on treenannut.

Saas nähdä miten käy, kun uuden harrastuksen päällikkönä toimii alan ammattilainen.
        Odotan innolla kehityskulkua. Miinusta tai plussaa, syyllinen(minä) on tiedossa.

AV

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Näin se menee, ja nyt huomasi sen kun mentiin uuteen harrastukseen jossa lapset ovat höyhenen keveitä. Tytär on ottanyt fyysistä treeniä jo pari vuotta iskän kanssa, ja heillä sattui olemaan heti oheiset punttisalilla.

Jokainen uuden harrastuksen tyttö oli ihmetellyt miten oma tyttäreni nostelee 15kg painoa.
        No, se ei ole tuossa uudessa harrastuksessa mielestäni mikään hyve, koska onhan kysymys suhteesta kehon paino räjähtävä voimantuottokyky.

Saas nähdä miten käy, kun uuden harrastuksen päällikkönä toimii alan ammattilainen.
        Odotan innolla kehityskulkua. Miinusta tai plussaa, syyllinen(minä) on tiedossa.

AV

Siis ihan oikeesti.

Sun olemisesi lapsesi kanssa on pelkkää mittaamista. Suorittamista. Sairasta elää tuolla tavalla vain lapsen kautta.

xLiner

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Siis ihan oikeesti.

Sun olemisesi lapsesi kanssa on pelkkää mittaamista. Suorittamista. Sairasta elää tuolla tavalla vain lapsen kautta.

xLiner

Noin sen voi kai myös arvioida, ilman muuta taustatietoa.

Hänen valmentajansa ovat yleensä myös luokanopettajia, jotka tekevät päätyötään juurikin tyttäreni ikäisten seurassa.

Luotan pedagokiseen osaamiseen Suomessa. Ja muuallakin maailmassa, sillä...lapset eivät ole ihan uusi asia ihmiskunnassa.

AV

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Siis ihan oikeesti.

xLiner

Saanko kysyä, mikä on ongelma jos elämässään menestyneet naiset opettaisivat tytärtäni?
        Itse en ole mikään kasvatustieteiden maisteri, enkä sitä halua edes olla.
        Itselläni on humoristinen kuva ihmisistä ja eri talousalueista. Mutta, kasvatustyössä olen vain mies joka on turvallinen valinta siihen että on lämmin rakastava koti, mitään ei puutu. Varmennan sen vain naisilla, jotka ovat kyvykkäitä ohjeistamaan niitä "uusi tulevia naisia".

AV

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

AV

Oli keskustelun aihe mikä tahansa niin joka langassa sinä kirjoitat vain tyttärestäsi. Pieni pakkomielle? Jotenkin pelottavaa.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Oli keskustelun aihe mikä tahansa niin joka langassa sinä kirjoitat vain tyttärestäsi. Pieni pakkomielle? Jotenkin pelottavaa.

Noin sen voi toki nähdä suhteessa aloitukseen?
        Mielestäni aloittaja on jo kuutamolla, suhteessa uudet miehet ja naiset.
        Tämän voi myös varmistaa ottamalla esiin tilastoja, joita aloittaja ei voi esittää millään muotoa naisvastaisiksi.

Itse aloitus voikin olla naisen, joka haluaisi olla mies. Tiedostamatta mitä elo miehenä voi olla.

Halusin vain tuoda esille sen, miten nuoret naiset ovat monessa suhteessa edellä saman ikäisiä poikia, koska onhan jokaisen nuoren naisen taustalla mies(isä) joka varmistaa uuden naisen tulevaisuuden.

Miten on poikien laita, pärjää koska sukupuoli olisi miespuolinen?
        Tuskin.

AV

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tämän voi myös varmistaa ottamalla esiin tilastoja, joita aloittaja ei voi esittää millään muotoa naisvastaisiksi.

Itse aloitus voikin olla naisen, joka haluaisi olla mies. Tiedostamatta mitä elo miehenä voi olla.

Halusin vain tuoda esille sen, miten nuoret naiset ovat monessa suhteessa edellä saman ikäisiä poikia, koska onhan jokaisen nuoren naisen taustalla mies(isä) joka varmistaa uuden naisen tulevaisuuden.

Tuskin.

AV

Jokaisen nuoren naisen taustalla ei todellakaan ole miestä, joka varmistaa uuden naisen tulevaisuuden . Vai tarkoitatko sitä yhtä siittiötä? Moni mies jättää perheensä, lapsensa, niin kuin sinäkin jätit useamman ensimmäisistä lapsistasi.

• UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tuskin.

AV

Elo miehenä on sitä miksikä sen itse tekee, sekä tietysti elinympäristö. Niin se naisillakin on. Monen asian summa. Yks pääsee helpolla, toinen ei. Eikä katso SUKUPUOLTA taaskaan.

• UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tuskin.

AV

Aika harva isä varmistaa yhtään mitään ja tiiän tämän entisen työnikin puolesta. Nausten vastuulle lapset on iäti jätetty. Pari poikkeusta miehissä ei aiheuta vielä hurraa huutoja.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Elo miehenä on sitä miksikä sen itse tekee, sekä tietysti elinympäristö. Niin se naisillakin on. Monen asian summa. Yks pääsee helpolla, toinen ei. Eikä katso SUKUPUOLTA taaskaan.

Elämässä ei pääse helpolla koskaan, on vain kysymys siitä mihin, ja miten ihmiset energiaansa panostavat ja jakavat.

AV

• UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Elämässä ei pääse helpolla koskaan, on vain kysymys siitä mihin, ja miten ihmiset energiaansa panostavat ja jakavat.

AV

Kyllä jotkut pääsee, he ei vaan sitä itse edes ymmärrä miten helpolla ovat päässeet.

• Anonyymi00029
      UUSI
    • Anonyymi00036
      UUSI

Kuka leuhkii, missä?

- Sheena

• UUSI

Oot nukkunut muutaman ketjun ohi. 🙂

• Anonyymi00041
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Oot nukkunut muutaman ketjun ohi. 🙂

Saattaa olla tarkoituksella 😊

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

- Sheena

Se olis hyvä, olisinpa mäkin nukkunut ne ohi. 😅

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

- Sheena

Sheena - olematta paikalla - varmasti tietää, että mitä toinen on nähnyt, ei voi olla totta.

• Anonyymi00044
      UUSI

Jokaisen työllä on merkitys, olemme tärkeitä osia yhteiskunnan eteenpäin viemiseksi. Ei tarvitse Nobelin palkintoa, eikä olla mensan kunniajäsen.

Hyvä me☺️

• UUSI

Nimenomaan näin. Niin se ainakin pitäisi olla. 👍

• Anonyymi00049
      UUSI

Jasu2025 on provosoitunut.

• UUSI

Vai provosoi?

• Anonyymi00050
      UUSI

Se tarkoittaa sitä että miehet on rakentaneet koko sen maailman ja yhteiskunnan missä sinä naisena asut ja elät. Sitä se vaan tarkoittaa. Olet vieraana miesten rakentamassa maailmassa.

Jos asuisimme alastomina alkuasuikkaina viidakossa niin kaikki olisivat samalla viivalla, ja se maailma olisi kaikille yhteinen. Mutta emme asu viidakossa. Vaan joka ainoa asia täällä on miesten rakentama.

• UUSI

No ehkä länsimaissa, afrikassa äijät asuu naisten tekemässä maailmassa. Miksi muuten ette antaneet naisten osallistua, tää maailma olis paljon onnellisempi paikka, jos naisetkin olis saaneet rakentaa tätä. Katsokaa nyt mitä paskaa teitte meille.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

No ehkä länsimaissa, afrikassa äijät asuu naisten tekemässä maailmassa. Miksi muuten ette antaneet naisten osallistua, tää maailma olis paljon onnellisempi paikka, jos naisetkin olis saaneet rakentaa tätä. Katsokaa nyt mitä paskaa teitte meille.

Ainiin, se machoilu.. 🤦
        Unohdin..

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ainiin, se machoilu.. 🤦
        Unohdin..

Miehet teki maailman ja miten onnettomia täällä on nyt kaikki, miehetkin. Miten meni noin niinku omasta mielestänne miehet?

Juu päin vittua meni. Miksi muuten nillityksen määrä miehiltä.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

afrikalla onkin mennyt tosi hyvin.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Miehet teki maailman ja miten onnettomia täällä on nyt kaikki, miehetkin. Miten meni noin niinku omasta mielestänne miehet?

ei miehet ole olleet onnettomia ennen feminismin aikakautta.

naiset eivät osallistuneet rakentamiseen vaan ottivat kaiken valmiina, tulivat valmiiseen pöytään. onhan se paljon kätevämpää kuin tehdä itse. toki mahdollistivat sen että miehet voivat tehdä töitä kellon ympäri laittamalla ruokaa ja hoitamalla kotia, en sitä kiistä ollenkaan. feminismin nousun aikaan ruuanlaitosta tuli yhtäkkiä liian vaativaa naisille, joten miehet kehittivät sähköhelloja uuneja, mikroaaltouuneja, jääkaappeja pakastimia, pakaste-aterioita (mikroateria), pikaruokapaikkoja jne.
        jos on ongelma niin se korjataan.
        odotan innolla seuraavaa vaihetta, sitä kun naiset korvataan jollain muulla.. kun huomataan että naisista on tullut ongelma, pelkkä rasite, niin kehitetään jotain siihen tilalle.

tämä on nyt paras maailma mitä on olemassa.... voisi toki olla parempikin.

ehkä sinun olisi aika ottaa itseäsi paksusta niskastasi kiinni ja tehdä jatkossa asiat itse, eikä heti huutaa miehiä auttamaan jos joku asia ei toimikaan niinkun pitäisi. vai onko niin että tarvitset miesten apua selvitäksesi arjesta?

• UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

afrikalla onkin mennyt tosi hyvin.

Varsinkin laiskoilla miehillä siellä, mönkii emännän patojen eteen ja emännän rakentamaan taloon.

• UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

ei miehet ole olleet onnettomia ennen feminismin aikakautta.

naiset eivät osallistuneet rakentamiseen vaan ottivat kaiken valmiina, tulivat valmiiseen pöytään. onhan se paljon kätevämpää kuin tehdä itse. toki mahdollistivat sen että miehet voivat tehdä töitä kellon ympäri laittamalla ruokaa ja hoitamalla kotia, en sitä kiistä ollenkaan. feminismin nousun aikaan ruuanlaitosta tuli yhtäkkiä liian vaativaa naisille, joten miehet kehittivät sähköhelloja uuneja, mikroaaltouuneja, jääkaappeja pakastimia, pakaste-aterioita (mikroateria), pikaruokapaikkoja jne.
        jos on ongelma niin se korjataan.
        odotan innolla seuraavaa vaihetta, sitä kun naiset korvataan jollain muulla.. kun huomataan että naisista on tullut ongelma, pelkkä rasite, niin kehitetään jotain siihen tilalle.

tämä on nyt paras maailma mitä on olemassa.... voisi toki olla parempikin.

ehkä sinun olisi aika ottaa itseäsi paksusta niskastasi kiinni ja tehdä jatkossa asiat itse, eikä heti huutaa miehiä auttamaan jos joku asia ei toimikaan niinkun pitäisi. vai onko niin että tarvitset miesten apua selvitäksesi arjesta?

Älä höpsi. Kaikilla muilla paitsi homomiehillä oli kamalaa ennenkin. Kauhea vimma olla johtajaa ja sotasankaria. Miehet ne sodatkin keksi, miksi jos kerran niin kivaa oli?

• UUSI

Sanoisin, että iso osa ihan minkinrehuksi joutavaa mitä tulee tekemiseen itse.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Sanoisin, että iso osa ihan minkinrehuksi joutavaa mitä tulee tekemiseen itse.

Ja sensuuri iski kun kerroin tekeväni itse enemmän, kuin moni palstan suunsoittaja miehistä on ikinä tehnyt tai edes osannut tehdä.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Älä höpsi. Kaikilla muilla paitsi homomiehillä oli kamalaa ennenkin. Kauhea vimma olla johtajaa ja sotasankaria. Miehet ne sodatkin keksi, miksi jos kerran niin kivaa oli?

sota on politiikan väline. sillä voidaan mm. valloitaa uusia alueita valtiolle. eräs ensimmäisiä keksintöjä, ja yhä hyvin käyttökelpoinen asia.

en tiedä miksi homomiehilä ei olisi olut kamalaa, ai tosiaan, ne eivät joudu olemaan tekemisissä naisten kanssa..... nyt tajusin.

kyllä se entinen aika oli hienoa aikaa, keksintöjen aikakausi, se aika kun mies rakensi koko nyky-yhteiskunnan rakenteet. oli paljon hyvin ylpeitä miehiä niinä aikoina.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

naisilla olisi aika palata realismiin takaisin, sieltä elokuvafantasiasankaritar tarinoista.
        kun katsot ympärillesi niin kaiken on joku mies rakentanut, ja kaikkea sitä ylläpitää joku mies joka korjaa ongelmat.

esim. näissä kuvissa rakennustyömaita, kuinka monta naista kuvissa näet?
        minä en näe yhtäkään. ja puhutaan nyt rakennusmiehistä jotka sen työn oikeasti tekevät, eikä mistään insinööreistä tai tarkastajista tai turvallisuusvastaavista yms. tyhjäntoimittajista. ja puhutaan oikeasta kuvista oikeilta työmailta, eikä mistään poseerauslehtikuvista missä malli laittaa turvaliivit päälle ja kypärän päähän.

https://talotekniikka-lehti.fi/wp-content/uploads/2023/03/yit-1024x683.jpg.webp

https://rakennustaito.fi/wp-content/uploads/2023/11/RT_Sammontalo_tyomaa_7988.jpg

https://rakennustaito.fi/wp-content/uploads/2023/11/RT_Sammontalo_tyomaa_hero_7947-630x400.jpg

https://www.painotekniikka.com/taitonews/wp-content/uploads/2023/01/lt4058_0802-750x450.jpeg

https://tieluiska.fi/wp-content/uploads/2024/03/Nimeton-malli-48-1024x576.jpg

https://alueviesti.fi/files/2024/04/Raksamiehet-2048x1536.jpg

https://www.rkl.fi/content/uploads/2025/10/JSH_7733-scaled.jpg

alimmainen on poikkeus, ja paljon kertova kuva, siinä yli kymmenen miestä sekä YKSI nainen joukossa, joka on luultavasti joku vtun turvallisuusvastaava, tai ekolookisuus-vastaava tai ympäristövastaava tms... täysin keksittyjä ammattinimikkeitä naisille, tasa-arvon vuoksi.

• UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

sota on politiikan väline. sillä voidaan mm. valloitaa uusia alueita valtiolle. eräs ensimmäisiä keksintöjä, ja yhä hyvin käyttökelpoinen asia.

en tiedä miksi homomiehilä ei olisi olut kamalaa, ai tosiaan, ne eivät joudu olemaan tekemisissä naisten kanssa..... nyt tajusin.

kyllä se entinen aika oli hienoa aikaa, keksintöjen aikakausi, se aika kun mies rakensi koko nyky-yhteiskunnan rakenteet. oli paljon hyvin ylpeitä miehiä niinä aikoina.

Miksi sitten nyt miehet itkee ja piiloutuu, kun kutsu tulee sotaan?

Homous oli ennen jeesystelua varsin sallittua ja miehet ahnaita homostelemaan, siksi. Munaa tulvi joka suunnasta. Historiaa.

Ja missä ne ylpeät hyvin menee miehet ovat? Kapakassa, kortistossa, ylitöissä, yksin himassa, hirressä missä?

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Miksi sitten nyt miehet itkee ja piiloutuu, kun kutsu tulee sotaan?

Homous oli ennen jeesystelua varsin sallittua ja miehet ahnaita homostelemaan, siksi. Munaa tulvi joka suunnasta. Historiaa.

Ja missä ne ylpeät hyvin menee miehet ovat? Kapakassa, kortistossa, ylitöissä, yksin himassa, hirressä missä?

Palstalla viisastelemassa miten hyvin menee?

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Palstalla viisastelemassa miten hyvin menee?

Vai mätänemässä Ukrainan pellolla? Sinne unohtuu ikiajoiksi.

• UUSI

Ja mun isäni on jopa samaa mieltä, että miehet on maailman tyhmin ja turhamaisin sukupuoli. Kaiken paskan alku ja juuri.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ja mun isäni on jopa samaa mieltä, että miehet on maailman tyhmin ja turhamaisin sukupuoli. Kaiken paskan alku ja juuri.

Jokainen syntyvä tyttö on toivo paremmasta maailmasta missä mädännäisyys ei kukoista. The end.

• UUSI

AINA kun joku asia on päin viddua, muistaa miehet katsoa peiliin. Te rakensitte tämän maailman, emme me naiset. Emme me ole silloin syyllisiäkään kurjuutenne. Piste.

• UUSI

Ja äppäp turpa kiinni mues, joka yrität inahtaakkaan naisten syy. Itse te tämän itsellenne teitte, oikein kehutte miten miehet rakensi maailman jossa nyt itsekin perkeleet elätte. 😂

Kannattiko rakentaa kun ei oikein osannu..

• Jasu2025
        UUSI

• UUSI
    • UUSI
      • UUSI

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Miehet, te tunarit tääkin on teidän syytänne. Kannattiko rakentaa kun ei osaa?

https://youtu.be/FxKQJLAVlEc?si=3IqEZcZTPY7tBKJ6

Sitten mies tajusi tyrineensä kun elämän kurjuus löi vasten kasvoja. Oma peilikuva irvisti, mitä menit rakentamaan, helvetin päälle maan. Senkin typerys.

Pilvien välistä näkyi nainen.. Ja mies tajusi jotain virheensä lisäksi, nainen. Se unohdettu joka olisi ollut lämpöä tuova rakentaja.. Kylmän maailman syleilyssä.

https://youtu.be/OpEafjd-0pY?si=QXkMWXZ6eTHvpDvt

• UUSI

Miehillä voi olla into rakentaa, mutta naisilla on voima ylläpitää elämää. Sen nähkee kaikista miesten nyyhkimistä, ilman naista mikään teidän rakentama ei ole yhtään mitään. Vain tuskaa. Että peilin eteen pojat.

• Anonyymi00053
        UUSI

oletko kuullut koskaan athos- luostarista, se on suuri alue kreikassa mihin on naisilta pääsy kielletty. munkit ovat rakentaneet itse kaiken mitä siellä on, pyörittävät koko paikkaa ilman yhtäkään naista. pärjäävät erinomaisesti.
        tosin yksi feministi-nainen kerran pukeutui mieheksi ja meni salaa suuremman porukan mukana alueelle, teki siitä ison numeron myöhemmin ja oli kovin ylpeä itsestään.

• UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

oletko kuullut koskaan athos- luostarista, se on suuri alue kreikassa mihin on naisilta pääsy kielletty. munkit ovat rakentaneet itse kaiken mitä siellä on, pyörittävät koko paikkaa ilman yhtäkään naista. pärjäävät erinomaisesti.
        tosin yksi feministi-nainen kerran pukeutui mieheksi ja meni salaa suuremman porukan mukana alueelle, teki siitä ison numeron myöhemmin ja oli kovin ylpeä itsestään.

Homot pärjää ilman naista te heterot ette kovin kauaa, kun alkaa ulina.

• Anonyymi00056
      UUSI

Miesten maailma kuulostaa vanhanaikaiselta ilmaukselta. Kuin kuvaus menneestä maailmasta, kun sukupuolten välinen epätasa-arvo oli nykyistä merkittävästi räikeämpää. Vaikka eipä se edelleenkään järin hyvällä tasolla ole, kun asiaa tarkastellaan globaalista näkökulmasta.

Mies, siis sellainen miespuolinen henkilö, jonka minä miellän mieheksi enkä iniseväksi öttiäiseksi, ei koskaan nosta itseään naisen yläpuolelle, vaan kunnioittaa, tukee ja kohtelee naista tasavertaisenaan. Mies ei myöskään pelkää olla naisen johdettavana vaan luottaa naisen kykyyn johtaa, sillä fiksu mies tietää, ettei munilla johdeta vaan sydämellä ja päällä.

Aletheias

• Anonyymi00057
      UUSI

Pirkanmaalla on sellainen isohko kauppakeskus kuin Ideapark. Se on mielestäni naisten maailma. (Tsot, tuota minä, tällaistahan ei kuulu sanoa)
      Siihen viereen on sitten tullut Realpark. Se on se miesten maailma :))

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      157
      7721
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      222
      5739
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4638
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4246
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      76
      3963
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      32
      3908
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      109
      2926
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      119
      2367
    Aihe