https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/16504
On parempi, että tulee jonkulainen verokohtelu tälle touhulle. Mulla oli sellanen naisystävänä joka halusikin kennelin. Pentutehtailumielessä ois kuulemma tienannu tissirahaa kymppitonnin per pesue. Sitte kun otti yhden koiran josta makoi liki 1300€ niin mulla lopu mielenkiinto.. ei niitä sänkyyn raahailla eikä ruokapöytien ääreen. Kokoajan haisi kämpässä, sitte mä lähdin, en puhunu sanaakaan.
Naisen ajan vie eläimet
5
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keiden naisten? Lemmikkien omistajissa on yhtälailla miehiä ja juurikin mainitsrmiasi koiria omistavat enemmän miehet kuin naiset.
- Anonyymi00003
Joku psykopaatti varmaa
- Anonyymi00005
Joo ei ikinä yhteen koiranäyttely naisen tai kissanaisen kanssa. Naisilla on hoivavietti ja jos ihminen ei näe tai elä muulle kuin jollekin eläimelle ja se eläin on maailman tärkein asia ei kiitos. Eläimet ovat ihan ok mutta joku raja sentään
- Anonyymi00006
Itse en ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, jossa koetaan, että se lemmikki on jokin "uhka" ja täytyy käydä jotain ihme kilpailua kumpi pääsee uimaan naisen liiveihin.
On siis vain yksi: joko sinä tai se lemmikki. Mikä estää sinua tulemasta toimeen naisen ja lemmikin kanssa? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse en ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, jossa koetaan, että se lemmikki on jokin "uhka" ja täytyy käydä jotain ihme kilpailua kumpi pääsee uimaan naisen liiveihin.
On siis vain yksi: joko sinä tai se lemmikki. Mikä estää sinua tulemasta toimeen naisen ja lemmikin kanssa?Koska nainen tuijottaa pelkästään sitä lemmikkiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632