Siinä tosiaan pohtimista. Tässä nyt mitataan, kuinka korruptoituneita palstan "feministin" ja tämän "fanien" itsepetosmekanismit ovat.
Todellavaikeeta
Kysymys palstan "feministille" ja tämän kannattajille: kumman puolella, incelit vai huumemiehet?
6
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Outo valinta. Jätän molemmat kuonat ihan muhimaan omiin nesteisiinsä ja vietän aikaa normaalien ja tavallisten ihmisten (myös miesten) seurassa.
- Anonyymi00002
Siinä hyvä esimerkki, kuinka itsepetosmekanismit ovat varsin korruptoituneita.
Todellavaikeeta - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siinä hyvä esimerkki, kuinka itsepetosmekanismit ovat varsin korruptoituneita.
TodellavaikeetaSinä ainakin harrastat itsepetosta, jos kuvittelet ettei maailmasta muuta löydy kuin inceleitä ja huumeita ja että ne olisivat jotenkin edes vastakkaisia joukkoja. Itse tiedän muutaman ihan molempia joukkojakin edustavan yksilön. Onneksemme molempiin joukkoihin kuulumattomia on kuitenkin valtaosa miehistä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä ainakin harrastat itsepetosta, jos kuvittelet ettei maailmasta muuta löydy kuin inceleitä ja huumeita ja että ne olisivat jotenkin edes vastakkaisia joukkoja. Itse tiedän muutaman ihan molempia joukkojakin edustavan yksilön. Onneksemme molempiin joukkoihin kuulumattomia on kuitenkin valtaosa miehistä.
Sun täytyy vaan ymmärtää tämä, että peruskoulussa KAIKILLA kannabista käyttävillä jännäpojilla riitti tyttöjä. He eivät todellakaan olleet ylä-asteen "surkimuksia". Kyllä tosiaan tuli nähtyä, miten tyttöjen itsepetosmekanismit ovat jo ylä-asteella korruptoituneet. En yhtään ihmettele, että vihreät ja vasemmistoliitto haluaa kannabiksen lailliseksi. Näissä molemmissa puolueissa naisia on enemmän.
Mä jo peruskoulussa tajusin tämän, kuinka on olemassa joukkoja "normaalit jännäpojat" ja "epänormaalit jännäpojat". On ymmärrettävää, että jotkut "epänormaalit jännäpojat" haluavat päästä näiden "normaalien jännäpoikien" joukkoihin, koska siellä avautuu mahdollisuudet tyttöihin.
Se, mikä näitä kannabista käyttäviä "normaaleja jännäpoikia" tosiaan yhdisti: väkivalta, eivät todellakaan olleet mitään huonoja tappelijoita ja jos heitä vastusti, vähintäänkin uhkailivat väkivallalla saadakseen itselleen "lisää tilaa".
Minä "epänormaali jännäpoika" en siis kuulunut heidän joukkoihin ja koko ylä-asteen ajan välit olivatkin tulehtuneet.
Nämä kannabista käyttäneet 2normaalit jännäpojat" eivät todellakaan ole OIKEITA vaikeuksia nähneetkään. Tosin en tiedä, mikä tilanne nykyään, jos huumeongelma on pahentunut entisestään.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00004
Vai sellasta. Kofeiini ja vähän pitkin hampain nikotiini, ovat ainoa huumet joiden käyttöä suostun katselemaan. Muiden käyttäjät, tai mitenkään niiden kanssa tekemisissä olevat, sekä incelit, saavat mun puolestani suksia suolle.
- Anonyymi00006
Minä käytän kyllä myös alkoholia. Minuakaan et suvaitse. Et maininnut alkoholia.
Luulen muutenkin, että et ole ajatellut asioita syvemmin.
Todellavaikeeta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812359Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002635Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736