Ruokarobotti S markettiin ja käyttäisin.

Anonyymi-ap

Olisipa mukava palvelu.

37

636

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sillä robotti rahalla työllistäisi nuorisoa pitkäksi ajaksi.

• Anonyymi00019

Nimenomaan näin

• Anonyymi00033

Varmasti työllistäisi, mutta ihmisille pitää maksaa palkkaa. Palkkakulut ovat voitoista pois. Robotit tulevat varmasti halvemmaksi.

Yritykset varmasti luopuisi ihan kaikista työntekijöistä, jos se vaan olisi mahdollista. Esim. autoteollisuudessa näin on jo käynyt aikoja sitten. Siellä robotit tekevät ne työt, joita aiemmin ihmiset tekivät.

• Anonyymi00002

Mee toivomaan sitä paikan päälle, täällä et saa asian eteen mitään.

• Anonyymi00026

Kauppa itse sen päättää, että kannattaako ottaa käyttöön.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kauppa itse sen päättää, että kannattaako ottaa käyttöön.

No et asian eteen tällä palstalla saa mitään, paikan päällä toive kuullaan ja asia voi edetä jos kiinnostusta/tarvetta asiakaskunnassa ilmenöö

• Anonyymi00003

Minä teen ruokani ihan itse. En robottia siihen tarvitse.

En myöskään ole käyttänyt kauppojen kuljetusrobottia. Se kun kuljettaa muutakin, kuin pelkästään ruokaa.

• Anonyymi00005

Ruokarobotti siis tuo ruoka ainekset mistä tehdä ruokaa. Liha,peruna,voi esim.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ruokarobotti siis tuo ruoka ainekset mistä tehdä ruokaa. Liha,peruna,voi esim.

Kuljetusrobotti taas tuo mitä lähes tahansa sen ruuan lisäksi, joka mahtuu kyytiin, kuten vaikkapa deodoranttia tai tiskiainetta.

• Anonyymi00023

^ Lisäys: Siksi asiaa kutsutaan nimellä "robokuljetus", koska voi olla kyseessä muukin, kuin pelkästään ruoka.

• Anonyymi00039

Juuri niin saa tehdä ruokansa itse ja robotti tuo sinulle kaupan perus ainekset. Robottihan kuljettaa ruokaa mitä tilalta kaupasta? Mikä ongelma? Ei s ketjusta tilata pommeja,alkoholia,savukkeita mutta keittiöveisen voi tilata. Kiinnostaa mitä s kaupasta voi niin kauheaa tilata? Suomesta pitäisi tehdä alkoholiton ja savuton maa niin suomalaiset lisääntyisivät terveemmin. Kukaan mikään puolue ei aja tätä hyvää asiaa jossa ei ole heikkouksia ollenkaan.

• Anonyymi00004

Kuljetuspalvelu löytyy joka kaupasta, eiköhän tuo oo sama onko se robotti vai taksi

• Anonyymi00006

Vai taksilla ruokaa kotiin heh heh ,aivan eri asia.

• Anonyymi00007

Alajärvellä kotiinkuljetus taitaa nykypäivänä olla pelkästään K-supermarketin heiniä. Vai oottako havainnu muitten kauppojen mainostavan jonkinsorttista kotiinkuljetus-palvelua?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vai taksilla ruokaa kotiin heh heh ,aivan eri asia.

No mikä siinä muuttuu?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Alajärvellä kotiinkuljetus taitaa nykypäivänä olla pelkästään K-supermarketin heiniä. Vai oottako havainnu muitten kauppojen mainostavan jonkinsorttista kotiinkuljetus-palvelua?

K supermarket tarjoaa kuljetuspalvelun (taksi) s market tarjoaa kuljetuksen (taksi) k market vinkki ( kuljettavat itse?)

• Anonyymi00034
        Anonyymi00010 kirjoitti:

K supermarket tarjoaa kuljetuspalvelun (taksi) s market tarjoaa kuljetuksen (taksi) k market vinkki ( kuljettavat itse?)

Jaa kun en halua nähdä ketään ihmistä ja ihanko totta että samalla hinnalla taksi tuo? Ei nyt ole ollenkaan sama asia ruoka robotti tuo pikku kuusipyöräinen ja saastuttava taksi!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jaa kun en halua nähdä ketään ihmistä ja ihanko totta että samalla hinnalla taksi tuo? Ei nyt ole ollenkaan sama asia ruoka robotti tuo pikku kuusipyöräinen ja saastuttava taksi!

Kuljetusrobotti kuljettaa.

• Anonyymi00012

Hella ja jääkaappi sit vaan soffan viereen ja kansanterveys nousuun.

• Anonyymi00013

Ei tartte kohta enää muuta kun paskalle vaivautua.

• Anonyymi00014

Ihan oman auton kestävyyden, ympäristön ja kaupungin ilmanlaadun kannalta on fiksua että omaa polttomoottoriautoa ei jokainen käynnistä kaupassa käyntiä varten pakkasella vaan sähköinen kömpiäinen, taksi tai kaupan kuljetus tuo tavarat ovelle.

• Anonyymi00016

Joo jos ei ite pääse kauppaan jonkin periaatteen takia niin parempi olla nälissään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihan oman auton kestävyyden, ympäristön ja kaupungin ilmanlaadun kannalta on fiksua että omaa polttomoottoriautoa ei jokainen käynnistä kaupassa käyntiä varten pakkasella vaan sähköinen kömpiäinen, taksi tai kaupan kuljetus tuo tavarat ovelle.

Tekopyhyyttä jota laiskuudeksi kutsutaan.

• Anonyymi00015

Se oli paha takaisku se israelilaisten tuotteiden poisveto.

• Anonyymi00027

En ole huomannut mitään. Jotkut uskovaiset hörhöt vinkuivat siitä jonkun aikaa, mutta mitään muuta ei ole tapahtunut.

• Anonyymi00018

Helvettiin ne

• Anonyymi00021

Robo ois kyl kiva!

• Anonyymi00025

Kiva. Heti tilaan

• Anonyymi00029

Kyllä olisin kuljetuksen kannalla. Ainakin vois kokeilla kannattaako. Jos ei,niin sitten ei.

• Anonyymi00030

Miksi se ei alajärvellä toimisi jos se toimii muuallakin?

• Anonyymi00032

Eipä nuo kokeilut varmaan mitään ilmaisia ole mutta on s ryhmä sellainen riistoketju että kyllä varaa on.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miksi se ei alajärvellä toimisi jos se toimii muuallakin?

Koska täällä ei kannata mikään! Paitsi puomi mikä estää rantaan pääsyn.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Koska täällä ei kannata mikään! Paitsi puomi mikä estää rantaan pääsyn.

Meneen puomin alta joten ole huleti voit tilat ajäätelöt ja liumsat suoraan venesatamaan ! MAHTAVA JUTTU SEKIN!!

Tulisipa jo robottikuljetus myös alajärven s-markettiin!

• Anonyymi00035

Ropo toisi ruuat se olisi kiva, en halua nähdä ihmisiä siksi ropo oli kaikinpuolin erinomainen tuotteiden toimittaja.

• Anonyymi00040

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi00043

Boomerit vinkuu jonkun robotin perään

• Anonyymi00044

Aivan turha palvelu mutta kiva kun saadaan ser jätettä lisää

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe