KÄÄNTYKÄÄ JUMALAN PUOLEEN!

Anonyymi-ap

”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,”
Apt 3:19

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

41

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

Niin tehkäät parannus ja palatkaat, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, kuin virvoittamisen ajat tulevat Herran kasvoin edestä,

• Anonyymi00002

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Gören därför bättring och omvänden eder, så att edra synder bliva utplånade,

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Gören därför bättring och omvänden eder, så att edra synder bliva utplånade,

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

Repent ye therefore, and be converted, that your sins may be blotted out, when the times of refreshing shall come from the presence of the Lord;

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

Repent ye therefore, and be converted, that your sins may be blotted out, when the times of refreshing shall come from the presence of the Lord;

Aamen aamen aamen!

• Anonyymi00005

Kääntyminen tarkoittaa syntisyyden tunnustamista :

"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun."

Apt.2
      37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTEJeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTIENNE annettaisiin anteeksi. SILLOIN te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIANNE.
      40 Tästä sukupolvesta.

• Anonyymi00006

Pakkokäännyttäjien tarkoitusperät on tehdä käännynnäisiä ja lisää lahkon jäseniä.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00007

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

• Anonyymi00016

Kyseenalaistat siis Jumalan tahdon?
        Olet Jumalan vastustaja niin tehdessäsi.
        Käänny Jumalan puoleen, sillä se on Jumalan tahto ja SINUN ainoa mahdollisuutesi!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyseenalaistat siis Jumalan tahdon?
        Olet Jumalan vastustaja niin tehdessäsi.
        Käänny Jumalan puoleen, sillä se on Jumalan tahto ja SINUN ainoa mahdollisuutesi!

Juuri niin.

Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
        Apt 2:40

Se on Jumalan tahto, että ihminen suostuu Jumalan tahtoon.

• Anonyymi00008

"Kun Herra on läsnä"? Jesaja 55:6-7

1.
      Joutukaa, sielut, on aikamme kallis,
      vuotemme virtana vierivät pois.
      Jeesus ei syntisen sortua sallis,
      kaikille armosta autuuden sois.
      Oi valitkaa tie,
      joka elämään vie!
      Kohta jo päättynyt päivämme lie.

2.
      Ei elon tiellä nyt nukkua auta,
      vaarat ne vaanivat vaeltajaa.
      Kunnian kruunua veltto ei voita,
      turhaan ei aikaansa tuhlata saa.
      Kun joutuvi yö,
      on jo myöhäistä työ,
      kiiruhda, kohta jo hetkesi lyö.

3.
      Maailman rakkaus mielestä heitä,
      riemuiten riennä jo kotia päin.
      Herraasi kiitä, hän armahtaa meitä,
      vieläkin ihmeitä hän tekee näin.
      Tie turvallinen
      maasta kiusausten
      taivaaseen vie, kotiin kirkkauden.

4.
      Laupias Jeesus, käy kanssamme tiellä
      johtaen, nostaen, varoittaen.
      Kiusaaja meidät kun tahtoisi niellä,
      varjele viekkailta aikeilta sen.
      Näin armosi suo,
      hyvä turvasi tuo,
      vie meidät autuuteen Jumalan luo.

Virsi 408

Halullisten sieluin hengelliset laulut 1790. Uud. Wilhelmi Malmivaara 1893, Simo Korpela 1903. Virsikirjaan 1938. | Sävelmä: Toisinto Laukaasta.

Kiitos Herralle! Ikuisesti-

• Anonyymi00009

Nyt on vaikeampi lähestyä Jumalaa, kuin erämaavaelluksen aikana, kun Jumala oli Ilmestysmajassa.

Nyt Jumalan/Jeesuken kohtaaminen tapahtuu kasteessa ja Ehtoollisessa, jossa Jeesus on konkretian tasolla läsnä. Jeesuksen kohtaamista kutsutaan sakramentiksi, koska Jumala on salattu Jumala.

• Anonyymi00010

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

• Anonyymi00018

” Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.”
        Jaak 4:8

Tämä on Uuden Testamentin eli Jeesuksen Kristuksen uuden liiton ja apostoli JAAKOBIN kautta tullut kehoitus. Jos väistät sen, väistät Jumalan tarkoitusperät ja Jumalan tahdon elämässäsi.

• Anonyymi00011

Lahkolaiset ilmoittavat lehdessä päivämäärän ja kellonajan, koska Jumala on tavattavissa heidän tiloissaan.

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

• Anonyymi00037

Miksi vääristelet taas Teuvo

• Anonyymi00013

Jumala oli läsnä Ilmestysmajassa. Mutta ei sinne voinut kuka vaan mennä.

Leeviläiset papit ja heidän 1 kk ja sitä vanhemmat poikalapset piti puhdistaa synnistä, jotta he saivat mennä sinne Jumalan läheisyyteen.

4. Moos. 8:7

Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä,

• Anonyymi00014

Joh. 8:21

Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joh. 8:21

Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."

Niin kuolet sinäkin, jos et tee parannusta synneistäsi, herjoistasi ja valheistasi.
        Niin, tiedän, et enää voi tehdä parannusta paatumuksesi takia!

• Anonyymi00015

Entäs jos kuitenkin on toinen Jumala jossain?

• Anonyymi00032

Onhan niitä noin 4000 aktiivikäytössä vieläkin, vaikka monopoliin pyritään silläkin alalla.

• Anonyymi00020

Puolensa kullakin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde

• Anonyymi00021

Käännynäisiä riittää vaikka kuinka paljon...

Tyhmät ihmiset jonottivat Ylivainion edessä, kun hän tönäisi otsaan ja kanttuvei selälleen lattialla, pää sekaisin pitkän aikaa.

Hindut käyttää siitä kaatotekniikasta nimitystä "shaktipat".....

• Anonyymi00022

Kuuluisat evankelistat käyttävät Saksalaisen hypnoosiin erikoistuneen lääkärin
      Franz Mesmerin kehittämää tekniikkaa kaataa useita ihmisiä yhtä aikaa maahan nurin.

• Anonyymi00023

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

• Anonyymi00038

”Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.”
        Jaak 4:8

• Anonyymi00024

Jumalan lakien ja käskyjen noudattaminen ensin. Jeesus ilmestyy kunnon lainkuuliaisille ihmisille.

Isienne ajoista asti te olette poikenneet käskyistäni ettekä ole noudattaneet niitä. Kääntykää minun puoleeni, niin minäkin käännyn teidän puoleenne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te kysytte: "Mitä väärää me sitten olemme tehneet?

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi00025

Jumalan lakien ja käskyjen tarkka noudattaminen tarkoittaa lähestymistä Jumalaa kohden.

• Anonyymi00026

Montako kaupunkia on Suomessa jossa on hajoitettu 2 kirkkoa ?

ÄO

• Anonyymi00027

Synti on turha käsite. Keksitty ihmisten alistamiseksi.
      Vapahtaja olet sinä.

• Anonyymi00028

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Roistot opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu. Niin heitä ei voi syyttää synneistä.
        Nyt vaan eletään vapaasti pelkkien henkien pillin mukaan. Lait on Perkeleestä.

Room. 5:13

Olihan synti maailmassa ennen lain antamistakin, mutta missä lakia ei ole, siellä ei synneistä pidetä kirjaa.

• Anonyymi00039

En ole.

• Anonyymi00029

Lakien ja käskyjen vastustaminen on kapinaa Jumalaa vastaan ja niskoittelua, mistä ei hyvää seuraa.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

• Anonyymi00030

Paina tuo jae mieleesi, että osaat sen vaikka unissasi.

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Paina tuo jae mieleesi, että osaat sen vaikka unissasi.

Myös valehteleminen ja herjaaminen ovat syntejä Jumalaa vastaan.

• Anonyymi00031

Herra se on herralllakin. Onpa itserakas narsisti Jumala.
      Syntejä ei kukaan saa anteeksi, siitä pitää karman laki huolen.

• Anonyymi00034

Se on todellakin Jumalan tahto, että ihminen kääntyy Jumalan puoleen ja antaa Hänen pelastaa itsensä.

Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
      Apt 2:40

• Anonyymi00035

Pääsisipä edes seksuaalisuudestaan erroon niin jäisi paljon syntiä tekemättä sen myötä

• Anonyymi00041

Saako itte valita minkä armolahjan ottaa jos lupaa uskoontulla? Aseksuaalisuus kyllä ainakin kelpais, jos sellainen on listalla

• Anonyymi00042

Ei ne kaiki lahkolaisten kertomat hurmoskokemukset tarkoita mitään Jumalan puoleen kääntymistä.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00043

2. Tess. 2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi00044

Näin Jumala ihmisiä kehoittaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6775
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      46
      2138
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      138
      1501
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1462
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe