Näin ajellaan OIKEASTI tehokkailla

Japan

25

3284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Made in Japan
    • naiset ovat pollareina
    • rulettaa
    • nyt suttaa auto kun auto.

    • OOOO

      http://www.r-a-c-e-r-s.net/Videoer/Dahlback.mpeg

      Siinä on munaa, harva tekee perässä kiinteällä nelivedolla ja kuivalla asvaltilla !
      No, potkuakin on riittävästi....



      http://forums.beyond.ca/showthread/t-38083.html

      • nyt sitten

        on jotenkin hienoa? Savuavat renkaat??? Wau?!?


      • savuavat renkaat
        nyt sitten kirjoitti:

        on jotenkin hienoa? Savuavat renkaat??? Wau?!?

        Esimerkillisen insinöörityön näyte saada tommoset tehot autosta ulos. Kuskikaan ei ollut mitenkään hassumpi.


      • hyvää kuskia

      • wow.

        Pelkkiä donitseja.


      • OOOO
        wow. kirjoitti:

        Pelkkiä donitseja.

        Sopii yrittää kuivalla asvaltilla kiinteällä nelivedolla.
        Useimmilta jää tekemättä.
        Tarvitaan vääntöä ja PALJON !


      • tarvitaan
        OOOO kirjoitti:

        Sopii yrittää kuivalla asvaltilla kiinteällä nelivedolla.
        Useimmilta jää tekemättä.
        Tarvitaan vääntöä ja PALJON !

        tehoa paljon.


      • realisti
        tarvitaan kirjoitti:

        tehoa paljon.

        Nimenomaan ns. keskiarvovääntö eli laaja käyttökelpoisen väännön alue on se mikä vie autoa eteenpäin. Pelkästä yksittäisestä huipputehoarvosta ei ole iloa, jos vetoalue on suppea eikä sitä pysty hyödyntämään.
        Auton sudittamiseen/kiihdyttämiseen vaikuttaa se paljonko käyttövoimaa on ns. reservissä.
        Ajotilanteessa autoon kohdistuu ajonopeudesta riippuva kokonaisajovastus joka koostuu ilmanvastuksesta sekä vierintävastuksesta. Ajovastusten voittamiseen kuluu tietty osa moottorin käyttövoimasta ja siitä ylijäävä osa on käytettävissä auton kiihdyttämiseen. Eli käyttövoima auton vetävillä pyörillä määrittelee miten auto kiihtyy.

        Pyöriltä saatava käyttövoima on SUORAAN verrannollinen moottorin vääntömomenttiin ja voimansiirron välityssuhteeseen.

        Moottoriteho on laskennallinen suure vääntömomentista, vääntömomentti kerrottuna moottorin kulmanopeudella.

        Moottoriteho lukuarvona on lähinnä kaupallinen suure, jolla myydään tuotetta.
        Tosiasiassa se kertoo vain optimaalisen huippunopeuden mahdollisuuden.


        On se kumma kun yksinkertaista asiaa täytyy jatkuvasti kerrata.
        Onko päässyt unohtumaan ?


      • perille
        realisti kirjoitti:

        Nimenomaan ns. keskiarvovääntö eli laaja käyttökelpoisen väännön alue on se mikä vie autoa eteenpäin. Pelkästä yksittäisestä huipputehoarvosta ei ole iloa, jos vetoalue on suppea eikä sitä pysty hyödyntämään.
        Auton sudittamiseen/kiihdyttämiseen vaikuttaa se paljonko käyttövoimaa on ns. reservissä.
        Ajotilanteessa autoon kohdistuu ajonopeudesta riippuva kokonaisajovastus joka koostuu ilmanvastuksesta sekä vierintävastuksesta. Ajovastusten voittamiseen kuluu tietty osa moottorin käyttövoimasta ja siitä ylijäävä osa on käytettävissä auton kiihdyttämiseen. Eli käyttövoima auton vetävillä pyörillä määrittelee miten auto kiihtyy.

        Pyöriltä saatava käyttövoima on SUORAAN verrannollinen moottorin vääntömomenttiin ja voimansiirron välityssuhteeseen.

        Moottoriteho on laskennallinen suure vääntömomentista, vääntömomentti kerrottuna moottorin kulmanopeudella.

        Moottoriteho lukuarvona on lähinnä kaupallinen suure, jolla myydään tuotetta.
        Tosiasiassa se kertoo vain optimaalisen huippunopeuden mahdollisuuden.


        On se kumma kun yksinkertaista asiaa täytyy jatkuvasti kerrata.
        Onko päässyt unohtumaan ?

        luulin jo, että kaikki ymmärsivät tehon merkityksen, mutta ei. Tuskin meneekään perille. No kaikilla ei ole M.Sc. -tutkintoa.


      • quatro fani
        savuavat renkaat kirjoitti:

        Esimerkillisen insinöörityön näyte saada tommoset tehot autosta ulos. Kuskikaan ei ollut mitenkään hassumpi.

        toi on toi dahlbackin sport quatro, siin on muistaakseni semmoset 650 heppaa,ainakin


    • ylämäkeen...
      • Joni

        Suzuki on kautta aikojen menestynein Pikes Peak -merkki. Voittojen yhteismäärää en muista, mutta ainakin 6 peräkkäistä voittoa sille on tullut Nobuhiko "Monster" Tajiman ajamana.


      • realisti
        Joni kirjoitti:

        Suzuki on kautta aikojen menestynein Pikes Peak -merkki. Voittojen yhteismäärää en muista, mutta ainakin 6 peräkkäistä voittoa sille on tullut Nobuhiko "Monster" Tajiman ajamana.

        Suzukilla herättiin yrittämään siinä vaiheessa kun Audi oli jo yli kymmenen vuotta aikaisemmin kerännyt kamppeensa pois Pikes Peakilta ylivoimaisena voittajana...

        Näinhän japsit aina tekevät. Perässä hiihtäen.


      • Joni
        realisti kirjoitti:

        Suzukilla herättiin yrittämään siinä vaiheessa kun Audi oli jo yli kymmenen vuotta aikaisemmin kerännyt kamppeensa pois Pikes Peakilta ylivoimaisena voittajana...

        Näinhän japsit aina tekevät. Perässä hiihtäen.

        Pidä sinä jo se lättys kiinni. Huomasivat Suzukilla, että mehän osaisimme tuon homman paljon paremmin: näytetään noille amatööreille.
        Miten se liittyy Suzukin hyvyyteen, jos joku Audi on 10 vuotta aiemmin lopettanut sen? Se ei ole mitenkään Suzukilta pois. Eiköhän niitä kilpailijoita siellä riitä. Hyvä sen Loebinkin on voitella ralleja, kun Lancer-Tommi on jo eläkkeellä! Niin ja se Lancia! Aina valta vaihtuilee autourheilussa, juntti. Kai edes sen verran ymmärrät?! JGTC:ssä japanilaiset kilpailivat pitkään toisiaan vastaan ja saivat täyden huomion massiivisilta katsojamääriltä. Vasta sitten heräsivät Audit ja Bemarit ja Corvettet ym. kilpailuun mukaan, ja mikä parasta: ne eivät siinä ole onnistuneet laisinkaan!

        Lopeta jo tuo neitimäinen itkeminen, kun asiat on sullekin sata kertaa selitetty ja kun et tiedä Japanista yhtään mitään ja kun itse asut jossain maailman perällä etkä tiedä koko maailmasta mitään.


      • realisti
        Joni kirjoitti:

        Pidä sinä jo se lättys kiinni. Huomasivat Suzukilla, että mehän osaisimme tuon homman paljon paremmin: näytetään noille amatööreille.
        Miten se liittyy Suzukin hyvyyteen, jos joku Audi on 10 vuotta aiemmin lopettanut sen? Se ei ole mitenkään Suzukilta pois. Eiköhän niitä kilpailijoita siellä riitä. Hyvä sen Loebinkin on voitella ralleja, kun Lancer-Tommi on jo eläkkeellä! Niin ja se Lancia! Aina valta vaihtuilee autourheilussa, juntti. Kai edes sen verran ymmärrät?! JGTC:ssä japanilaiset kilpailivat pitkään toisiaan vastaan ja saivat täyden huomion massiivisilta katsojamääriltä. Vasta sitten heräsivät Audit ja Bemarit ja Corvettet ym. kilpailuun mukaan, ja mikä parasta: ne eivät siinä ole onnistuneet laisinkaan!

        Lopeta jo tuo neitimäinen itkeminen, kun asiat on sullekin sata kertaa selitetty ja kun et tiedä Japanista yhtään mitään ja kun itse asut jossain maailman perällä etkä tiedä koko maailmasta mitään.

        2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.

        H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
        Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???

        Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!

        Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
        (Felix Wankelin keksintö)



        Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
        Kaikki nauravat !


      • Roadrunner
        realisti kirjoitti:

        2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.

        H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
        Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???

        Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!

        Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
        (Felix Wankelin keksintö)



        Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
        Kaikki nauravat !

        miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.


      • Joni
        Roadrunner kirjoitti:

        miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.

        Miten kuljettajien voitot liittyvät mihinkään?
        Minusta Sato on melkoisen lahjakas; kaveri sai ajokortin 20-vuotiaana, oli sitä ennen ajanut kisaa vain polkupyörällä ja oli siinä jonkin sortin Japanin mestari.
        Mikään täysin uusi talli ei ole tuossa vaiheessa tuon paremmin menestynyt F1:ssä. Selvä nousu kuitenkin Toyotalla tapahtunut nyt. Odotapa vain.


      • Joni
        Roadrunner kirjoitti:

        miten amatöörimäistä touhua Formel-1 on ja tulivat Toyota-tallin kanssa näyttämään mallia. Maailman lyhyin kirja: Toyotan voitot F1:ssä. Ja toinen: japanilaiskuljettajien voitot F1:ssä. Täydellistä lahjattomuutta.

        Japanilaiset olivat kyllä jo aiemmin Hondallaan näyttäneet mallia F1:ssä.


      • Joni
        realisti kirjoitti:

        2000-luvulla Audi on hoidellut Le Mans kisan jo viidesti kotiin.

        H i u k a n rankempi kisa kuin Pikes Peak.
        Pitäisikö Audilla olla joka vuosi auto jonkun vuoren juurella odottamassa "vastusta" japanista ???

        Japsit eivät pärjää Le Mansissa KOSKAAN !!!

        Mazda poikkeuksena wankel -moottorillaan vuonna 1991.
        (Felix Wankelin keksintö)



        Voisit mennä jo johonkin hoitoon noiden japsijuttujesi kanssa.
        Kaikki nauravat !

        Kyllä tämä surrealisti sitä hoitoa kaipaa. Aihe ja kisan kunnioitus vaihtuilee eurooppalaisten etujen mukaan, hahhaa. Miksi sinulle edes on niin tärkeää se, että japanilaiset eivät saisi onnistua? Miten ovat suututtaneet sinut?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

      Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

      "IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

      Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

      kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

      Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

      kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

      Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

      Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

      Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

      Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe