Kukaan toinen ei suostuisi ottamaan toisen ihmisen Nobel palkintoa itselleen. Trump on säälittävä alhainen otus.
Varmaan osan palkintorahoistakin pyytää itselleen,häikäilemättömän ahne kun on.
Todistetusti Trump ei ole valtiomies!
33
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
rumppi on pelle joka jää historiaan yhtenä omituisimmista ja tyhmimmistä tapauksista Amerikan historiassda.
Voisiko joku kuvitella että oikea arvostettu yhdysvaltain presidentti vaikka Obama tai Kennedy näyttelisi keskisormea ihmisille ja huutelisi Fuck offia tehdasvierailulla työntekijöille tai kutsuisi ytoimittajia idiooteiksi tai sioiksi jne... rumppi täys sekopää jota tuskin kukaan muu kuin joku sekopää salaliitto hemmo palvoo...sori selänne ja muut- Anonyymi00031
Rumppi on pelle , joka,,,, Obamassa ei ole mitään kehumista. Tapatti eniten Amerikkalaissotilaita aikanaan ja sai siitä rauhanpalkinnon. Ainoat kehumisen arvoiset presidentit Yhdysvalloissa ovat Kennedyn veljekset, sen vuoksi ne tapettiin, kun eivät olleet tämän sotahullun kansanjohdon mieleen.
- Anonyymi00032
Kaikkihan sen näkevät, ettei Trumpilla ole kaikki muumit laaksossa. Itserakas narsisti-egoisti hän on.
- Anonyymi00002
Yhtä tyhmä on palkinnon lahjoittaja kuin siitä kiittelevä Trump.
Nobel-komitea jo totesi, ettei palkintoa vai siirtää toiselle eikä moisella teolla ole mitään virkaa käytännössä! Trump itse ei ole omilla toimillaan mitään palkintoa edes ansainnut! - Anonyymi00003
Nobelin palkintojen jatkomarkkina voisi olla huutokauppa. Kreml voisi ostaa Putinille ainakin rauhanpalkinnon ja talousnobelin. Miksei myös kirjallisuuspalkinnon, hänhän on kirjoittanut koko maailmanhistorian uusiksi.
Trumpille kuuluisi itseoikeutetusti lääketieteen Nobel. Hän keksi ensimmäisenä häätää bakteerit ja virukset pistämällä desinfiointiainetta verenkiertoon.
Fysiikan ja Kemian palkinnot jäävät sitten vähäpätöisemmille aikalaisille. - Anonyymi00008
Vaari antoi minulle Mannerheim-ristinsä.
Tai oikeastaan pöllin sen.
Saanko pitää sitä Linnan Juhlissa?- Anonyymi00022
Tuskin sinua moisiin pippaloihin kutsutaan.
- Anonyymi00010
Mutta ei Nato tiltukaan kuulu reserviin, eli ei ole oikea maanpuolustaja!
- Anonyymi00011
Kaikki suomalaiset joilla ei ole mitään terveydellistä estettä kuuluu reserviin ja siitä ollaan ylpeitä.
Suomen puolustusvoimien reserviin ei kuulu sairaan mielikuvitukses luomia mielikuvitushahmoja. Tsori siitä.
Joko pikkaane PELEKURIPA5KA o keränny sitä TOHTIIMISTA?.- Anonyymi00024
44.Div kirjoitti:
Suomen puolustusvoimien reserviin ei kuulu sairaan mielikuvitukses luomia mielikuvitushahmoja. Tsori siitä.
Joko pikkaane PELEKURIPA5KA o keränny sitä TOHTIIMISTA?.Hehehe et sinä narukäsivanhus ole reservissä😂
Joko tuli lutkuttajalla kasikymppiset täyteen?
- Anonyymi00012
Trump on liero.
Jo vain on ... verrattavissa 1:1, palstalla vouhottaviin, rautalangalla pystyyn tuettuhin KASTEMATOIHIN.
Paljon puhetta, vähän villoja ... .- Anonyymi00028
44.Div kirjoitti:
Jo vain on ... verrattavissa 1:1, palstalla vouhottaviin, rautalangalla pystyyn tuettuhin KASTEMATOIHIN.
Paljon puhetta, vähän villoja ... .Niinhän sitä sinulla kurpalla noita unelmia riittää, vaikka ulkona et ole käynyt kesän jälkeen😄
- Anonyymi00014
Kiina luovuttaa Karjalan Suomelle tiltu vapaana ja pitää loppuvenäjän itsellään🤣
- Anonyymi00015
Rosvo on mies jos Jäänsurma tilauksia ei oltais saatu uskaltaisko joku soittaa.
Oulussa tapahtuu viikonloppuna - Anonyymi00017
Todistetusti Trump ei ole vartiomies kun se ei yhtenään katsele periskooppiin!
Trumpushka on kyllä niin nolo, ettei mitään rajaa.
- Anonyymi00018
Venäläiset ovat kanssasi samaa mieltä.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja juuri siksi he tukivatkin Trumpushkaa presidentiksi.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Saavat ollakkin ... samanlaisia lässyttäjiä, kuin dima (se juoppo metukka). "dima" ja "vova" ovat muuten pikkupoikien hellittelynimiä, alentavia sellaisia, tuolla reppanaryssälässä.
Siis sikäli erittäin osuvia. :-)- Anonyymi00033
Yllättävän fiksua puhetta mololta.
- Anonyymi00019
Varsinainen pelle on se venezuelalainen bimbo, joka halveksi teollaan rauhanpalkinnon.
- Anonyymi00021
Ei ole bimbo,vaan sai teollaan Trumpin näyttämään täydelliseltä idiootilta. Aivan absoluuttisen täydellinen idiootti.
Miehessä ei ole pienintäkään arvokkuutta.
Järki ihminen olisi heti sanonut.
Arvoisa palkinnon saaja,palkinto en teidän.En missään tapauksessa voi ottaa palkintoa vastaan,vaan palkinto kokonaisuudessaan kuuluu teille. Kunnioitan ehdotustanne,mutta en voi ottaa palkintoa vastaan.
Olette valittu palkinnon saajaksi,jonka ansiollanne olette ansainnut.
Jotain tällaista olisi oikea valtiomies sanonut tässä tilanteessa. Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole bimbo,vaan sai teollaan Trumpin näyttämään täydelliseltä idiootilta. Aivan absoluuttisen täydellinen idiootti.
Miehessä ei ole pienintäkään arvokkuutta.
Järki ihminen olisi heti sanonut.
Arvoisa palkinnon saaja,palkinto en teidän.En missään tapauksessa voi ottaa palkintoa vastaan,vaan palkinto kokonaisuudessaan kuuluu teille. Kunnioitan ehdotustanne,mutta en voi ottaa palkintoa vastaan.
Olette valittu palkinnon saajaksi,jonka ansiollanne olette ansainnut.
Jotain tällaista olisi oikea valtiomies sanonut tässä tilanteessa.Juuri näin.
- Anonyymi00025
Siinä se oli se mun Nobel palkinto.
Otin sen pois kuleksimasta.
-Trump - Anonyymi00029
On entistä selvempää,että Yhdysvaltoja johtaa umpikaheli.
- Anonyymi00035
Noin 250 vuoden olemassa olostaan Yhdysvallat on sotinut noin 225 vuotta. Tarkoitan , että kyllä joukkoon on mahtunut monta muutakin kahelia.
- Anonyymi00030
Se ei ole Romeo vaan Julia, valitaan miss Largo Amerikaksi.
- Anonyymi00036
Kenenkähän mitalit ja voittorahat se seuraavaksi haluaa ottaa? NHL-seuroissahan on paljon myös hyvätuloisia suomalaisiakin pelaajia. Pitäkää pojat rahoistanne tiukasti kiinni.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413