Joudumme myymään omakotitalomme, kun autosta meni ajoakku. Muutamme kunnan vuokrakaksioon, kunhan sellainen vain vapautuu. Jaguarin i-Pacen akkuremppa töineen maksaa 130 k€. Autoa on vielä reilu kymppitonni maksettavana.
Toivottavasti saadaan riittävästi rahaa talosta, että auton saa kuntoon. Kiinteistövälittäjän arvio oli 138000 e, mutta myyntiajat on tällä hetkellä pitkiä ja täytyy ottaa se minkä saa. Ei täältä peräkylässä pääse töissä muuten käymään jos ei auto ole kunnossa.
T. Nelihenkisen perheen isä Virroilta
https://www.is.fi/autot/art-2000011574134.html
Menetämme kotimme sähköauton takia
8
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! Tojo hönön massapostaus dissaus spämmiä. . tätä spämmi paskaa tulee n 20 h/vrk 365 ! ! Milloin dissataan sähköautoja Skodaa Daciaa Vw Audia Ranskalaisia ym Natomaiden autoja ihmisiä infraa ! ! ELI PIETARIN TROLLITEHTAAN DISSAUSTA JA TOJO HÖNÖ MYÖS RYYYYYYSSÄ JA PIETARIN TROLLITEHTAAN JÄSEN ! ! ÄLÄ IIRIOOTTI TUMPELO KOMMENTOI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! !
- Anonyymi00003
Helpottiko?
- Anonyymi00002
Eikö vakuutus korvaa? Autoasioissakin pitää olla tarkkana.
- Anonyymi00004
Mitä akkutakuu korvaa oikeasti?
https://www.youtube.com/watch?v=g0kYERgVyBU
Maahantuoja lupaa akkutakuun, mutta asiakas silti maksaa. Mitä takuun kuuluu korvata? - Anonyymi00005
ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi00007
Miksi typeryyksiin ei saisi kommentoida?
- Anonyymi00006
Minä menetin järkeni ja itsetuntoni kun naapuriin tuli uusi upea sähköauto ja minulla on vain vanha hybrid Toyoyta. Masennus aiheutti irtisanomisen ja vaimokin lähti, mutta onneksi on vielä Suoli jossa kirjoittelemalla saan lievitystä tuskaani.
- Anonyymi00008
Terve menoa, koita saada siitä se 10000+ polttisrotiskon hinta. 90 kwh Jaguar akkupaketit alkaen 9000$ käytetty. Jos se on muuten hyvä, siitä saa aika hienon pelin 24000€. Ei tarvitse muuttaa. Pikavipillä Golf ja myy 5000€:lla ei jää kuin 5000€ kuollutta lehmää. Pirullinen voi sitä 18000€: n Jaggea käydä näyttämässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433