Aina kun mä alan keskustelee hänen kanssaan, mä olen välittömästi raivoa täynnä ja aina tulee mietittyä, jos itse joutuisin olemaan tekemisissä ja miettiä, milloin n**kki heilahtaa. En kuitenkaan koskaan toteuttaisi, koska sillä on ainakin rauhan aikana vakavat seuraukset.
Aletheias sanoi, että terapiaan. Tiedän, mutta heti kun olen terapeutin kanssa keskustellut sukupuolen tasa-arvosta ja ollut eri mieltä, välittömästi olen miettinyt, milloin n**kki heilahtaa. Olen kuitenkin jättänyt aina väliin, koska en halua itselleni vaikeuksia yhtään enempää mitä niitä nyt on.
Tuo palstan "feministin" miesvihamielinen propaganda, kun vaan entistä enemmän on pikemminkin pökköä pesään. Ei se tule mitään muuttamaan ainakaan minun kohdalla. Olen kuitenkin sen verran paljon jo nähnyt maailmaa ja tasan tarkkaan tiedän millaiset lainalaisuudet maailmassa pääsääntöisesti on.
Onko teillä samoja ajatuksia?
Todellavaikeeta
Osaako kukaan tuon palstan "feministin" kanssa keskustella asiallisesti?
56
597
Vastaukset
- Anonyymi00001
On sun elämä kyllä todella vaikeeta. Älä kitise ku vanha ruosteinen sarana.
- Anonyymi00002
Sinä tuut siis toimeen tuon "feministin" kanssa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00047
Femma ei lalua munaa.
- Anonyymi00003
Olen aina kehottanut, että näyttäkää minulle yksikin tälle palstalle kirjoittamani teksti, joka on miesvihamielinen.
Sellaisia ei ole minun toimestani kirjoitettu.
🦄- Anonyymi00004
Ei niin. Tuo tyyppi on vain sekasin.
Ihana oot. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei niin. Tuo tyyppi on vain sekasin.
Ihana oot.Kiitos!
🦄 - Anonyymi00008
Juuri tuolla valehtelulla sä pahennat tätä palstalla jatkunutta "sotaa".
Jälleen jatkat tuota k***päistä käytöstä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri tuolla valehtelulla sä pahennat tätä palstalla jatkunutta "sotaa".
Jälleen jatkat tuota k***päistä käytöstä.
TodellavaikeetaNo näytä se "yksiksen" kommentti joka on miesvihamielinen. Sitenhän näytät hänen "liksisuuden".
- Anonyymi00005
Olet okeasti terapian tarpeessa. Ja ehkä lääkityskään ei olisi huonoa tueksi.
Tosin sun jutut kuullostaa tosiaankin "todella vaikeilta".
Sinun kirjoituksissa alkaa näkyä agressevisuus jo. Se lisää huolta. Tää mesta vaan pahentaa sun keissiä...- Anonyymi00007
Olet yrittänyt vuosia ymmärtää ja sietää täällä kaikkea, mutta ei täälläkään sun ajatuksia tueta, kun ne ei sovi yhteiskuntaan ja ne on muista niin paljon erossa...
Ihan hyvää sulle tarkoitan. - Anonyymi00023
Tietäisiköhän joku, kuinka aloittajasta voisi tehdä huoli-ilmoituksen? Nettivinkki poliisille kun tuntuu vähän väärältä osoitteelta, mutta huolta ko. yksilöstä ja muiden turvallisuudesta nämä vuositolkulla jatkuneet kirjoittelut kyllä herättävät.
- Anonyymi00011
Olenko mä tosiaan näin sairas tyyppi edelleen?
Mun lapsuus on ollut täynnä ongelmia. Enhän mä muuten olisi joutunut niin moneen kertaan sinne "lasten vankilaan". Mä kuitenkin yritin päästä vielä "vankilan" jälkeen "kunnolliseen" elämään ja joskus on mennyt paremmin joskus huonommin. Onneksi en kuitenkaan takas ole enää vankilaan joutunut.
Jos lapsuus on täynnä ongelmia, on kuitenkin aika naiivia olettaa, että ongelmat "paranisi", kun esimerkiksi sieltä "lasten vankilasta" vapautuu.
Kyllä sitä kuitenkin aina miettii, onko sitä vieläkin näin sairas.
Mä nyt en vaan tästäkään kykene luopumaan, että mä uskon siihen, että konservatiivinen yhteiskunta toimisi paremmin. Ainakin toistaiseksi Suomessakin saa olla myös konservatiivisia puolueita, joten laitonta se ei vielä ainakaan toistaiseksi ole olla konservatiivinen.
Todellavaikeeta- Anonyymi00012
Tiedätkö sanonnan: "kun vuori ei siirry sinun lähelle, mene itse vuoren lähelle"?
Sä olet täällä vain koettanut siirtää sitä vuorta viereesi...
Se ei siirry.
Eikö ihminen sinusta voi olla sairas? Vaikka kuvitella jotain, mikä ei ole totta? Elää omassa maailmassaan ja tarvitsisi jotain oikeasti "kädestäkiinnipitämistä", ohjausta pois siitä kuplasta?
Sitä moni täällä sulle on koettanut sanoa.... ihmiset täällä ei voi vaan pitää sua kädestä ja ohjata.... - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiedätkö sanonnan: "kun vuori ei siirry sinun lähelle, mene itse vuoren lähelle"?
Sä olet täällä vain koettanut siirtää sitä vuorta viereesi...
Se ei siirry.
Eikö ihminen sinusta voi olla sairas? Vaikka kuvitella jotain, mikä ei ole totta? Elää omassa maailmassaan ja tarvitsisi jotain oikeasti "kädestäkiinnipitämistä", ohjausta pois siitä kuplasta?
Sitä moni täällä sulle on koettanut sanoa.... ihmiset täällä ei voi vaan pitää sua kädestä ja ohjata....En tiedä miksi kommenttini katosi?
Mutta sinun kirjoituksissa alkaa näkymään kiukku, turhautuminen ja sellainen sävy, mistä oon huolissaan todella.
Sinun pitää hakea apua oikeasti. Puhu lääkärille näitä mitä täällä ja ota vastaan apua. Helpota elämääsi...
T:Disse - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
En tiedä miksi kommenttini katosi?
Mutta sinun kirjoituksissa alkaa näkymään kiukku, turhautuminen ja sellainen sävy, mistä oon huolissaan todella.
Sinun pitää hakea apua oikeasti. Puhu lääkärille näitä mitä täällä ja ota vastaan apua. Helpota elämääsi...
T:DisseKyllä minäkin ihmettelen, miksi kommenttisi katosi. Erittäin asiallista tekstiä minun mielestä.
Mä olen ollut kiukkua erityisen täynnä oikeastaan jo siitä vuodesta 2022 alkaen kun Venäjä "hyökkäsi" Ukrainaan. Mä olin vain silloin alussa vähän hukassa, mutta nyt vuosi vuodelta mulle on selkiintynyt tämä, mitä vastaan minä itse oikeastaan olen "sodassa". Nimenomaan minä olen "sodassa" f**inistejä ja p**kaeliittiä, joka tukee f**ministejä. Sitä siis tavoittelen, että maailma pysyisi konservatiivisempana. Se mitä olen jo pitemmän aikaa nähnyt täällät lännessä, voin vain todelta, että täysin hallinnasta on ainakin täällä lännessä tuo f**inismi riistäytynyt.
Mulla on siis Ukrainan osalta yksi vastaus: jos Ukraina onnistutaan pitämään Venäjän vallan alla konservatiivisempana, siinä tapauksessa pysykööt siellä, mutta jos taas länsi onnistuu pitämään Ukrainan konservatiivisempana, sitten toki saa olla osa länttä.
Tosiaan sitä kiukkua on ollut kyllä aikaisemminkin, mutta nyt mä olen vaan tuonut sitä selkeämmin esille, koska mulle on vuosi vuodelta selkiytynyt ne arvot, joiden eteen "olen valmis taistelee". Väkivaltaan en tietenkään ryhdy, mutta jos sotaan on pakko mennä, sitten mennään, mutta huomautan vaan tämän, että sinne on helpompi lähteä, jos sodan "voitettua" maasta tulee konservatiivisempi ja maassa on vapaana paljon nöyriä naisia.
Mä ymmärrän, että tällainen aggressiivinen kirjoittelu saattaa häiritä osaa ihmisistä, mutta mä en varsinkaan tällaisena aikana näe, että se olisi ehdottoman huonokaan asia, koska nykyaikana sodat ovat lisääntyneet. Koska sodat ovat aina väkivallan äärimuoto, pidän erittäin aiheellisena käydä läpi erilaisia juurisyitä, mikä miehissä aiheuttaa väkivaltaa. Raaka väkivalta, kun on tutkimusten mukaan globaalilla tasolla miesten tekemää suurimmaksi osaksi.
Kuten olen sanonut, terapeuttiin olen aina suuttunut viimeistään siinä vaiheessa, kun on tullut erimielisyyksiä sukupuolen tasa-arvosta. Tämä on sellainen asia, jossa mä en oikein millään tahdo sietää, jos joku on eri mieltä mun kanssa.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00016
Nooh, ainakin ymmärrän raivosi. Palsta on periaatteessa hyvä paikka hioa kulmiasi pyöreämmiksi. Kyllä ymmärrys kasvaa sitten ajan myötä.
Joudutte yhteentörmäykseen, koska yksisarvinen on yhtä yksisilmäinen kuin sinä. Ei teistä kummankaan idealistinen maailma ole totta. Molemmilla teistä on mielestäni vinoumia ajattelussa, jotain pakonomaisilta tuntuvia pinttymiä.- Anonyymi00019
Kiitos, erittäin fiksu kommentti. Näin siinä tahtoo käydä, kun kaksi täysin vastakkaisella tavalla ajattelevaa joutuu "sotaan" nykyaikana internetin aikakaudella. Tietysti aina pienempi paha jos se on vain tällaista "sanallista sotaa". Mä kuitenkin näen sen parempana vaihtoehtona, jos kaksi eri tavalla ajattelevaa joutuu tällaisella palstalla "sotaan", antaa sen "sodan" näkyä. Tämä kun ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että tämän jälkeen alettaisiin sotimaan kadulla ammuskelemalla. Tosiasiat toki ovat, että kahdella ihmisellä vihaa on "enemmän kuin tarpeeksi" ja kyllä todella myönnän, että sanotaanko nyt näin, että nykyaikana näen pahimpana ongelmana tuon f**inismin. Itse siis uskon, että nykyaikana enemmän tai vähemmän erilaiset väkivaltaiset konfliktit johtuvat tavalla tai toisella f**inismistä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00041
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kiitos, erittäin fiksu kommentti. Näin siinä tahtoo käydä, kun kaksi täysin vastakkaisella tavalla ajattelevaa joutuu "sotaan" nykyaikana internetin aikakaudella. Tietysti aina pienempi paha jos se on vain tällaista "sanallista sotaa". Mä kuitenkin näen sen parempana vaihtoehtona, jos kaksi eri tavalla ajattelevaa joutuu tällaisella palstalla "sotaan", antaa sen "sodan" näkyä. Tämä kun ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että tämän jälkeen alettaisiin sotimaan kadulla ammuskelemalla. Tosiasiat toki ovat, että kahdella ihmisellä vihaa on "enemmän kuin tarpeeksi" ja kyllä todella myönnän, että sanotaanko nyt näin, että nykyaikana näen pahimpana ongelmana tuon f**inismin. Itse siis uskon, että nykyaikana enemmän tai vähemmän erilaiset väkivaltaiset konfliktit johtuvat tavalla tai toisella f**inismistä.
TodellavaikeetaOle hyvä. Yksisarvinen on on erityisen taitava keskustelussaan. Hän osaa vältellä aiheita, joita ei tunne ja kieltäytyä jouhevasti tunteita herättävistä keskusteluista.
Se on sivistynyttä, mutta erityisen ärsyttävää läheisten ihmisten välillä, koska se jättää huomiotta toisen tunteet ja hylkää välinpitämättömyyden avulla. - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ole hyvä. Yksisarvinen on on erityisen taitava keskustelussaan. Hän osaa vältellä aiheita, joita ei tunne ja kieltäytyä jouhevasti tunteita herättävistä keskusteluista.
Se on sivistynyttä, mutta erityisen ärsyttävää läheisten ihmisten välillä, koska se jättää huomiotta toisen tunteet ja hylkää välinpitämättömyyden avulla.En siis yritä väittää, että palstalla mitään läheisyyttä voisi ollakaan.
Eikä ajatuksiasi ole helppo ymmärtää, mutta niiden tunteminen tulisi olla sinut tuntevalle ihmiselle ymmärrettävää.
- Anonyymi00017
Yritä siinä keskustella https://x.com/Martyupnorth/status/2011895239922098518
- Anonyymi00018
Tietysti. Yksäri on asiallinen keskustelija ja asiallisten kanssa on aina helppo keskustella. Toki hänellä on tapana perustella sanomisrnsa, eli ihan puolivillaisilla höpinöillä ei hänen kanssaan kannata kiistelemään lähteä.
- Anonyymi00020
Yksäri osaa myös luikerrella takkinsa ympäri, mitä kirjoituksiinsa tulee(On hyvin ylpeä voimaharjoittelustaan ja haluaa huomiota, vaikka ei sitä myönnäkään). Itse en tänne paljoa kirjoittele ja vielä vähemmän osallistun näihin loputtomiin kinasteluihin, jotka eivät johda yhtään mihinkään; turhaa ajan- ja energian hukkaa. Elämä on lyhyt!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yksäri osaa myös luikerrella takkinsa ympäri, mitä kirjoituksiinsa tulee(On hyvin ylpeä voimaharjoittelustaan ja haluaa huomiota, vaikka ei sitä myönnäkään). Itse en tänne paljoa kirjoittele ja vielä vähemmän osallistun näihin loputtomiin kinasteluihin, jotka eivät johda yhtään mihinkään; turhaa ajan- ja energian hukkaa. Elämä on lyhyt!
Nyt tulee tyhmä kysymys. Kuka tuo nimimerkki yksäri on? Ei ole ainakaan mun keskusteluihin osallistunut.
Todellavaikeeta - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt tulee tyhmä kysymys. Kuka tuo nimimerkki yksäri on? Ei ole ainakaan mun keskusteluihin osallistunut.
TodellavaikeetaYksisarvinen!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juuri näin, täällä palstalla monesti leveilee tuolla salitreenaamisella samoin muilla tiedoilla ja on aina niin olevinaan oikeassa. Lisäksi kaiken aikaa hyökkäilee mun keskusteluissa, joten täytyy kyllä olla ihan v**un tyhmä, jos ei tajua, että silläkin on seuraukset. Ei tämä mun suuttuminen tyhjästä tule. Koska voima on miehille käytännössä lähes välttämättömyys ja sen puute iso ongelma, tämän takia jos joku nainen leveilee ja lisäksi on aina olevinaan oikeassa, suuttumuksen herääminen on sitäkin suurempaa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen muuten aina myöntänyt, että olen huomionkipeä. ☝️🤭
Koskaan en ole sitä kiistänyt, vaikka monet ovat luulleet, että haluaisin sen kiistää. 😁
🦄 - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri näin, täällä palstalla monesti leveilee tuolla salitreenaamisella samoin muilla tiedoilla ja on aina niin olevinaan oikeassa. Lisäksi kaiken aikaa hyökkäilee mun keskusteluissa, joten täytyy kyllä olla ihan v**un tyhmä, jos ei tajua, että silläkin on seuraukset. Ei tämä mun suuttuminen tyhjästä tule. Koska voima on miehille käytännössä lähes välttämättömyys ja sen puute iso ongelma, tämän takia jos joku nainen leveilee ja lisäksi on aina olevinaan oikeassa, suuttumuksen herääminen on sitäkin suurempaa.
TodellavaikeetaPahoittelut, hyökkäily ei ole koskaan ollut tarkoitukseni. Keskustelen kun ehdin ja kun näen jotain kommentoimisen arvoista.
Keskustelen kanssasi, koska sinä tietämättäsi tuet asioita, joita minä kannatan. Lukijalle se näyttäytyy niin, että minä esitän asiat järkevästi ja perustelen ne, mutta sinä raivoat.
Eli sinä tahtomattasi parannat naisten asemaa. Se on hyvä. 👍
Tämän lisäksi olen tietysti myös huolissani mielenterveydestäsi, kuten muutkin yllä, sillä ei kertakaikkiaan ole tervettä syyttää miehille alistumattomia naisia yhteiskunnan vakavista ongelmista (mm. sodat).
Länsimaisissa yhteiskunnissa et saa koskaan tukea ajatuksillesi, koska naisia sortava konservatiivinen ajattelu täällä ei enää pääse lakeja säätävään valtaan. Se ei johdu naisista vaan myös suomalaisista miehistä, jotka ovat aina olleet myös naisten puolella ja puolustaneet naisia. Suomessa ei ole tarvetta laajamittaiselle kampanjalle naisten aseman huonontamiseksi, koska kaikki ymmärtävät tässä vaiheessa naisten näkökulman tarpeellisuuden yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Viimeinen heikko lenkki logiikassasi on oletus siitä, että kumppania ilman jääneet miehet alkaisivat jonkinlaiseen väkivaltaiseen massakampanjaan naisia vastaan. Suurin osa naisettomista (ja mistä tahansa) suomalaisista miehistä on rentoja ja leppoisia persoonia, jotka eivät syytä ketään naisettomuudestaan. He ymmärtävät esimerkiksi maalle jäämisen riskit pariutumisen suhteen (vs. kaupungeissa asuvat). Aggressiivisuus naisettomuuden vuoksi on poikkeuksellista, koska useimmat ihmiset osaavat analysoida syyt siihen, miksi ovat ilman kumppania. Sanon ihan suoraan, että vain kieroutuneet tapaukset syyttävät tilanteesta naisia.
🦄 - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä nähnyt Yksärin sanovan nimenomaan olevansa huonionkipeä ja haluavansa kehuja. En ole koskaan nähnyt hänen kirjoittavan mitään muuta tuosta aiheesta. Vaan toisaalta enpä minä varmasti kaikkia hänen kirjoituksiaan ole lukenut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
TodellavaikeetaKutsun Yksäriksi yksisarvisemojia käyttävä kirjoittajaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen muuten aina myöntänyt, että olen huomionkipeä. ☝️🤭
Koskaan en ole sitä kiistänyt, vaikka monet ovat luulleet, että haluaisin sen kiistää. 😁
🦄Jeee.... hyvä Sinä !
Ja palstan umpimieliset ovat raivoissaan, kun olet todella hyvä keskustelija :)
lisäksi joitakin haittaa, kun eivät aina ymmärrä kunnolla käsitteellisiä tekstejä
---
Muuten, tota noin...
eihän aloittajan jutut ole oikeastaan keskustelua ollenkaan,
yleensä hän ei vastaa henk,kohtaansa koskeviin kysymyksiin ollenkaan, kuittaa/peittää/ohittaa kaiken, myös varsinaisen ongelmansa hoidon, vaan loputtomalla yhteiskuntapropagoinnillaan, mikä ei sinällään kiinnosta juuri ketään. Tästä, siis oman ongelmansa ohituksesta, monet kommentoijat ovat aidosti hieman huolissaan.
---
Tästä tuli yksi idea, minkälaista olisi/on hyvä keskustelu, aiheesta varmaan on kirjoitettu kokonaisia kirjojakin, luulen. - Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
TodellavaikeetaSe, että ihminen perustelee kantansa ja argumentoi asiallisesti ja faktapohjaisesti, ei ole tiedoilla leveilyä. Tuollaista väitettä kuulee useinmiten vain ihmisiltä, joilla oma tieto- tai taitotaso ei riitä ja jotka ovat lähteneet ns. soitellen sotaan. Siinä kohtaa, kun tulee faktapohjaisesti ns. turpaan, alkaa usein ininä leveilystä ymv. Se, että argumentaatiosi osoitetaan heikoksi ja faktasi vääriksi, ei ole mitään leveilyä. Sinä olet vain väittänyt puuta heinää ja se siitä. Järkevä ottaisi sen niin, että opin tässä jotain uutta. Tyhmä jää inttämään samaa soopaa.
Vaan mitä Yksäriin tulee, niin hän kyllä likipitäen aina perustelee. Vaikka en itse ole hänen kanssaan läheskään aina samaa mieltä, niin arvostan suuresti asiallista keskustelua ja perusteltuja argumentteja. Jollei itselläni jostain syystä ole siinä hetkessä ole halua syvempään keskusteluun ja perustelemiseen, niin en edes lähde keskusteluun Yksärin kanssa. Minä nimittäin tiedän, että hän tulee kyselemään perustelujen perään. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jeee.... hyvä Sinä !
Ja palstan umpimieliset ovat raivoissaan, kun olet todella hyvä keskustelija :)
lisäksi joitakin haittaa, kun eivät aina ymmärrä kunnolla käsitteellisiä tekstejä
---
Muuten, tota noin...
eihän aloittajan jutut ole oikeastaan keskustelua ollenkaan,
yleensä hän ei vastaa henk,kohtaansa koskeviin kysymyksiin ollenkaan, kuittaa/peittää/ohittaa kaiken, myös varsinaisen ongelmansa hoidon, vaan loputtomalla yhteiskuntapropagoinnillaan, mikä ei sinällään kiinnosta juuri ketään. Tästä, siis oman ongelmansa ohituksesta, monet kommentoijat ovat aidosti hieman huolissaan.
---
Tästä tuli yksi idea, minkälaista olisi/on hyvä keskustelu, aiheesta varmaan on kirjoitettu kokonaisia kirjojakin, luulen.Tähän totean tälleen hieman sivusta, että tuo aloittajaa koskeva huomiosi on tosi. Ei hän oikeastaan koskaan käy aitoa keskustelua. Hän vain toistaa samaa omaa asiaansa ja pommittaa linkeillään (lähinnä linkeillä joihinkin ihan dippadappa läppätilää julkkisjuoruartikkeleihin, joilla ei ole mitään faktapohjaa missään). Hän ei oikeastaan ikinä vastaa hänelle esitettyihin suoriin kysymyksiin, muuten kuin väittämällä vastanneensa, vaikkei olekaan vastannut. Sitä en tiedä onko tuo tarkoituksellista kaasuvalottamista, vai eikö hänellä oikeasti ole kykyä vastata mihinkään, eikä edes ymmärtää yksinkertaisia kysymyksiä.
En ole raivoa täynnä, miksi olisin? Ei ole satuttanut minua tai arvomaailmaani millään tasolla, mitä olen keskustellut hänen kanssaan.
Ehkä sun kannattaa miettiä, mistä todella on kysymys? Miksi kolahtaa? Viittaat feminismiin, mutta ei minusta yksäri ole mitenkään erityisesti feministinen.
Mieti sisäistä maailmaasi. Hän koskettaa sua tavalla, jota et ehkä osaa määrittää mistä se on lähtöisin. Puhut myös vaikeasta lapsuudesta. Sitä on ollut meillä on monilla. Silti ollaan siitä selvitty. Ei kannata jäädä märisemään menneitä, kun ei niille mitään mahda. Mitä siellä oman pään sisällä miettii, voi vaikuttaa.
Annan sulle pohdittavaksi jotain. Jos sinulla olisi tytär ja poika, miten heitä kasvattaisit? Antaisitko heille kaiken tietosi ja taitosi käyttöösi ja toivoisit heidän maailmastaan parempaa, vai kuinka toimisit?
https://youtu.be/jARniuGmLrU?si=z7cs8sagilwaBPan
Liitän sulle tämän kuultavaksi.- Anonyymi00032
Kiitos viestistäsi! 🤗
Kappale ja koko laulutyyli kuulostivat hieman David Bowielta... Ja totta tosiaan! Bowiella on samanniminen kappale. En ole varma, olenko kuullut sitä. Mutta sen verran pidän Bowiesta, että suomennettu versio kuulostaa mukavalta myös. 😄
🦄 Anonyymi00032 kirjoitti:
Kiitos viestistäsi! 🤗
Kappale ja koko laulutyyli kuulostivat hieman David Bowielta... Ja totta tosiaan! Bowiella on samanniminen kappale. En ole varma, olenko kuullut sitä. Mutta sen verran pidän Bowiesta, että suomennettu versio kuulostaa mukavalta myös. 😄
🦄En edes muistanut että Sudenkorento on Bowien alkuperäinen. Tai onko alkuperäinen....?
Noh, olen tuossa kuunnellut Asfalttiprinssin podcastia. Hectorin eräs ihanne taisi olla Bowie.
Huomaan että palstalla olet saanut piiskaa sieltä täältä. Sitä se on, kun valovoimainen :)- Anonyymi00033
elisakettu kirjoitti:
En edes muistanut että Sudenkorento on Bowien alkuperäinen. Tai onko alkuperäinen....?
Noh, olen tuossa kuunnellut Asfalttiprinssin podcastia. Hectorin eräs ihanne taisi olla Bowie.
Huomaan että palstalla olet saanut piiskaa sieltä täältä. Sitä se on, kun valovoimainen :)Sekä kappale että laulutyyli ihan huokuivat Bowieta! 🇬🇧
Minä koen muuttaneeni tätä palstaa hieman, joten piiska on sen arvoista. En tietenkään yksin voi tehdä mitään, ja onneksi monet muut ovat myös kiinnostuneet tasa-arvosta. Luulen kuitenkin, että täällä ei enää ole niin paljon tilaa naisvihalle.
🦄 Anonyymi00033 kirjoitti:
Sekä kappale että laulutyyli ihan huokuivat Bowieta! 🇬🇧
Minä koen muuttaneeni tätä palstaa hieman, joten piiska on sen arvoista. En tietenkään yksin voi tehdä mitään, ja onneksi monet muut ovat myös kiinnostuneet tasa-arvosta. Luulen kuitenkin, että täällä ei enää ole niin paljon tilaa naisvihalle.
🦄Itse antaisin tilaa enemmän lempeydelle. Tietysti se on helpompaa kun ei kärsi enää nuoruuden tuomista ongelmista ja epävarmuudesta.
Otan pojat ja tytöt sylkkyyn ja kerron heille satuja maailman ihmeistä :)
Mutta olen kiitollinen erilaisista kirjoittajista. Jokaisella on roolinsa/paikkansa tässä muuttuvassa kompleksissa. Vai pitäisikö tätä kutsua tähtiliiton komentokeskukseksi? Tuota taas ei vissiin kukaan ymmärrä mitä meinaan.- Anonyymi00034
elisakettu kirjoitti:
Itse antaisin tilaa enemmän lempeydelle. Tietysti se on helpompaa kun ei kärsi enää nuoruuden tuomista ongelmista ja epävarmuudesta.
Mutta olen kiitollinen erilaisista kirjoittajista. Jokaisella on roolinsa/paikkansa tässä muuttuvassa kompleksissa. Vai pitäisikö tätä kutsua tähtiliiton komentokeskukseksi? Tuota taas ei vissiin kukaan ymmärrä mitä meinaan.Tietysti! Lempeyttä minäkin kannatan enemmän. Mutta joskus täytyy hieman ottaa piiskaa, ennen kuin joku edes huomaa, että hänellä on piiska kädessään.
Galactic federation! ✨🛸 Ei kai maa nyt sentään ihan komentokeskus ole... 🤔
🦄 Anonyymi00034 kirjoitti:
Tietysti! Lempeyttä minäkin kannatan enemmän. Mutta joskus täytyy hieman ottaa piiskaa, ennen kuin joku edes huomaa, että hänellä on piiska kädessään.
Galactic federation! ✨🛸 Ei kai maa nyt sentään ihan komentokeskus ole... 🤔
🦄Varovaisesti sanoisin että komentokeskus on ideaalinen valheellinen tila, johon kuulumme. Tietysti puhumme todellisuudesta ja todellisesta elämästä, mutta planetaariomme on eräällä tavalla vääristynyt kuva useimpien mielestä.
- Anonyymi00039
Sinulla on tosiaan ongelmallinen suhde valtaan. Kuvittelet, että kaikki vallankäyttö johtaa pahuuteen, koska ihmiskäsityksesi on kovin synkkä.
Vihaa ei synny, jos ihmisellä on valtaa oman elämänsä muuttamiseen. Sinä et halua sitä valtaa, koska pelkäät käyttäväsi sitä vain pahuuksiin.
🦄 - Anonyymi00040
elisakettu kirjoitti:
Itse antaisin tilaa enemmän lempeydelle. Tietysti se on helpompaa kun ei kärsi enää nuoruuden tuomista ongelmista ja epävarmuudesta.
Mutta olen kiitollinen erilaisista kirjoittajista. Jokaisella on roolinsa/paikkansa tässä muuttuvassa kompleksissa. Vai pitäisikö tätä kutsua tähtiliiton komentokeskukseksi? Tuota taas ei vissiin kukaan ymmärrä mitä meinaan.Voi että...
Voisin sielunsilmin nähdä, kun Ellu kertoo Taotao-kertojan äänellä meille tarinoita ja kaikki palstaeläjät kuuntelee kiltisti käsiinsä tukien mahallaan ympärillä. 😍 Jaaha, Oletko edelleen siellä (perus-, lukio-) koulutasolla miettimässä näitä juttuja? Ymmärrän kyllä jos nuori ihminen joka ei ole vielä saanut sitä pottusankoa reippaasti päähänsä. Lapsuus ja nuoruus on vasta alkua. Sitten alkaa vasta se niinkutsuttu p#aska#lämä jota kutsuit tuosta. Ei se minnekään muutu, jos ei sitä yritä itse muuttaa.
Edelleenkään kirjoituksistasi ei käy selville, mikä feminismissä tai yleensä naisasiavaikuttajissa on satuttanut sinua? Tai niissä paskaeliiteissä? Mitä, keitä he ovat , ja mitä konkreettista tehneet?
Minä en tiedä mistään jännämiehistä. Erottelen ihmiset yksilöinä. Sinusta en tiedä, kuka olet yksilönä. Siksi olen kiinnostunut tietämään sinusta yksilönä.
Enkä tiedä sun sun lapsuudestakaan. Kuka sitä voi tietää? Tiedätkö minun? Voinko haukkua vastavuoroisesti sinua idiootiksi kun et minua ymmärrä?
- Anonyymi00035
Rightfigtierin kanssa on turha riidellä. Karenit on kaikki rightfigtereita ja heidän on mahdotonta tehdä kompromissia tai myöntää olevansa väärässä. Dialogi on siinä vain hukkaan heitettyä aikaa.
- Anonyymi00037
Karenithan eivät ole lainkaan mitään righyfightereita, vaan aivan päinvastoin. Korjaan nyt vaan, että tulee termit oikein.
- Anonyymi00036
Sinun ei pitäisi keskustella terapeutin kanssa tasa-arvosta vaan siitä, miksi sinussa herää niin raivokkaita tunteita, mikä laukaisee voimakkaat tunnnereaktiosi, mitkä tekijät lapsuudessasi ovat vaikuttaneet kykyysi käsitellä vaikeita asioita, itsetuntoosi, maailmankatsomukseesi jne. Mitä voisit tehdä, jotta saisit kehitettyä itseäsi suuntaan, jossa sinulla on paremmat työkakut hillitä ja hallita omia tunteitasi ja reaktioitasi. Ammattitaitoinen terapeutti osaa kyllä ohjata sinua oikeaan suuntaan ja auttaa sinua löytämään uudenlaisia ajattelumalleja, mutta se vaatii sinulta sitoutumista. Ei yksi tai kaksi hoitokertaa vielä mihinkään auta.
Kun pääset eteenpäin itsesi kanssa, saattaa maailma näyttäytyä sinulle ihan eri tavalla kuin miten se tällä hetkellä näyttäytyy. Opit toivottavasti näkemään esim sen, etteivät naiset ole vihollisiasi, miksi tasa-arvo on aidosti tärkeää koko yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta, miten tyhmää on vertailla itseään muihin jne. Tapasi kohdistaa raivoa suoraan yksilöihin (kuten tällä palstalla esim yksäriin tai AV:hen) on todella epätervettä. Käytännössä moitit heitä siitä, että he ovat hyviä jossain etkä sinä kestä sitä.
Sinulla on sellaisia lukkoja ajattelussasi, ettei niitä täällä palstalla keskustelemalla auki saa. Samat teemat pyörivät viikosta ja kuukaudesta toiseen eikä muiden sanomisilla ole ollut sinuun mitään vaikutusta. Sinulla tietenkin on oikeus omiin näkemyksiisi ja mielipiteisiisi. Jos kannatat konservatiivisempaa yhteiskuntaa, niin ok, mutta joudut silti hyväksymään sen tosiasian, ettet pysty hallitsemaan muiden näkemyksiä.
Aletheias- Anonyymi00042
Kiitos tuestasi. Sinä se jaksat vaivaa nähdä. Mikä sua tällaisessa "luuserissa" kiinnostaa, entinen "linnakundi" ja kaiken lisäksi vielä "luuseri".
Oletko sinä muuten opiskellut psykologiaa, kun sinua noin paljon kiinnostaa tuo terapia? Psykologia on toki ehdottomasti hyödyllistä jos sitä vain osaisi. Minähän jossain vaiheessa kiinnostuin, koska halusin etsiä vastauksia erilaisten ongelmien juurisyihin. Valitettavasti oli mulle liian vaikeaa ja olihan se nöyryyttävää psykologian kursseilla olla "kaikkia" naisia "huonompi". Naisiahan siellä riitti.
Mä hyvin muuten muistan nämä riittämättömyyden tunteet jo siellä, kun jonkun naisen kanssa saattoi kohtuu hyvänkin lähteä jutteleminen alkuun, mutta sitten huomasin, kuinka osaa "kaikkea liikaa".
Joo tuo sukupuolen tasa-arvo on erittäin tulenarka aihe. Hyvä kysymys vaan, miten siltä voi välttyä, jos kuitenkin ne isoimmat ongelmat aikuisena liittyy seksuaaliseen ja parisuhteessa epäonnistumiseen? Joskus lapsena suurimmat ongelmat saattoi liittyä esimerkiksi siihen "lasten vankilaan", siellä oleviin kusipäätyöntekijöihin ja muihin "vankeihin". Peruskoulussa taas koulukiusaajiin, jotka vetivät kannabista, sekä näiden tyttöystäviin, jotka myös halveksuivat minua. Pahimmassa tapauksessa sitten oli näitä tappelijatyttöjä, joita vihasin kaikista eniten jopa vielä enemmän kuin näitä kannabista käyttäviä koulukiusaajapoikia. Ymmärrät varmasti, miksi tuo naisten salitreenaaminen ja itsepuolustuslajit ovat aina olleet mulle se äärimmäisen hankala kysymys. Tämän takia mä välittömästi "räjähdin" tuolle AV:lle siinä yhdessä keskustelussa.
Jokatapauksessa sitten myöhemmässä elämässä eniten lopulta sitä vihaa aiheuttavat parisuhteessa ja seksissä epäonnistumiset. Sitten sitä alkaa miettimään erilaisia juurisyitä.
Toki sinä saat kannattaa tasa-arvoa, mutta sulla menee elämässä kuitenkin hyvin, sulla on lapsi, sulla on koulutus, hyvä työ ja laaja ystäväpiiri. Sä olet kyllä ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia ja yksiä palstan parhaimpia ymmärtäjiä, mutta siitä huolimatta mulle aina tulee vähän epämukava olo, kun kerrot omasta menestymisestäsi. Aina tunnen itseni "surkimukseksi".
Kiitos vaan, ilman muuta saat sanoa mielipiteesi, jos sinun mielestä minun kirjoitukset polkevat paikallaan enkä pääse "eteenpäin". Täytyy kuitenkin muistaa, että se "eteenpäin" meneminenkään ei ole aina niin yksinkertainen asia.
Jos ne ongelmat kuitenkin liittyvät enimmäkseen parisuhde ja seksikysymyksiin, eikö seksuaaliterapeutti voisi silloin olla paras vaihtoehto. Tässä tullaan kuitenkin siihenkin kysymykseen, kun mä nyt olen kiinnostunut muistakin kulttuureista, kuinka yksinkertaista on valkoiselle heteromiehelle mennä naisterapeutille jostakin toisesta kulttuurista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00048
".. eikä muiden sanomisilla ole ollut sinuun mitään vaikutusta "
Aloittaja on keksinyt itselleen keinon , että kun on kertynyt useita itseään koskevia (muuta kuin propagandaansa liittyviä) vastaamattomia kysymyksiä, hän kyllästyy,
ja sama levy lähtee pyörimään taas kerran, Jos parannusta ei tapahdu, niin
" Samat teemat pyörivät viikosta ja kuukaudesta toiseen...." ...loputtomiin? - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
".. eikä muiden sanomisilla ole ollut sinuun mitään vaikutusta "
Aloittaja on keksinyt itselleen keinon , että kun on kertynyt useita itseään koskevia (muuta kuin propagandaansa liittyviä) vastaamattomia kysymyksiä, hän kyllästyy,
ja sama levy lähtee pyörimään taas kerran, Jos parannusta ei tapahdu, niin
" Samat teemat pyörivät viikosta ja kuukaudesta toiseen...." ...loputtomiin?Milloinka täällä on ollut kenenkään muun sanomisilla muihin vaikutusta?
- Anonyymi00052
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kiitos tuestasi. Sinä se jaksat vaivaa nähdä. Mikä sua tällaisessa "luuserissa" kiinnostaa, entinen "linnakundi" ja kaiken lisäksi vielä "luuseri".
Oletko sinä muuten opiskellut psykologiaa, kun sinua noin paljon kiinnostaa tuo terapia? Psykologia on toki ehdottomasti hyödyllistä jos sitä vain osaisi. Minähän jossain vaiheessa kiinnostuin, koska halusin etsiä vastauksia erilaisten ongelmien juurisyihin. Valitettavasti oli mulle liian vaikeaa ja olihan se nöyryyttävää psykologian kursseilla olla "kaikkia" naisia "huonompi". Naisiahan siellä riitti.
Mä hyvin muuten muistan nämä riittämättömyyden tunteet jo siellä, kun jonkun naisen kanssa saattoi kohtuu hyvänkin lähteä jutteleminen alkuun, mutta sitten huomasin, kuinka osaa "kaikkea liikaa".
Joo tuo sukupuolen tasa-arvo on erittäin tulenarka aihe. Hyvä kysymys vaan, miten siltä voi välttyä, jos kuitenkin ne isoimmat ongelmat aikuisena liittyy seksuaaliseen ja parisuhteessa epäonnistumiseen? Joskus lapsena suurimmat ongelmat saattoi liittyä esimerkiksi siihen "lasten vankilaan", siellä oleviin kusipäätyöntekijöihin ja muihin "vankeihin". Peruskoulussa taas koulukiusaajiin, jotka vetivät kannabista, sekä näiden tyttöystäviin, jotka myös halveksuivat minua. Pahimmassa tapauksessa sitten oli näitä tappelijatyttöjä, joita vihasin kaikista eniten jopa vielä enemmän kuin näitä kannabista käyttäviä koulukiusaajapoikia. Ymmärrät varmasti, miksi tuo naisten salitreenaaminen ja itsepuolustuslajit ovat aina olleet mulle se äärimmäisen hankala kysymys. Tämän takia mä välittömästi "räjähdin" tuolle AV:lle siinä yhdessä keskustelussa.
Jokatapauksessa sitten myöhemmässä elämässä eniten lopulta sitä vihaa aiheuttavat parisuhteessa ja seksissä epäonnistumiset. Sitten sitä alkaa miettimään erilaisia juurisyitä.
Toki sinä saat kannattaa tasa-arvoa, mutta sulla menee elämässä kuitenkin hyvin, sulla on lapsi, sulla on koulutus, hyvä työ ja laaja ystäväpiiri. Sä olet kyllä ilman muuta yksiä palstan parhaimpia kirjoittajia ja yksiä palstan parhaimpia ymmärtäjiä, mutta siitä huolimatta mulle aina tulee vähän epämukava olo, kun kerrot omasta menestymisestäsi. Aina tunnen itseni "surkimukseksi".
Kiitos vaan, ilman muuta saat sanoa mielipiteesi, jos sinun mielestä minun kirjoitukset polkevat paikallaan enkä pääse "eteenpäin". Täytyy kuitenkin muistaa, että se "eteenpäin" meneminenkään ei ole aina niin yksinkertainen asia.
Jos ne ongelmat kuitenkin liittyvät enimmäkseen parisuhde ja seksikysymyksiin, eikö seksuaaliterapeutti voisi silloin olla paras vaihtoehto. Tässä tullaan kuitenkin siihenkin kysymykseen, kun mä nyt olen kiinnostunut muistakin kulttuureista, kuinka yksinkertaista on valkoiselle heteromiehelle mennä naisterapeutille jostakin toisesta kulttuurista.
TodellavaikeetaEn näe sinua luuserina, en ajattele ihmisistä niin. En tunne taustojasi kovinkaan tarkkaan tai tiedä nykyisestä elämästäsi juuri mitään, mutta kirjoituksistasi paistaa se, miten voimakkaasti kamppailet näiden asioiden kanssa. Sen täytyy olla todella kuluttavaa.
En ole opiskellut psykologiaa kuin sen, mitä lukiossa aikoinaan opiskelin, mutta kasvatan nuorta miestä ja sen tiimoilta olen jonkin verran tutustunut esim lapsen ja nuoren kehitysvaiheita koskeviin teemoihin, miten lapseen vaikuttaa kasvuympäristö, vanhempien tuki jne. Lasten ja nuorten asiat ovat muutenkin lähellä sydäntäni ja kertomasi perusteella olen saanut vaikutelman, ettet ole saanut kaipaamaasi apua ja tukea nuorempana, mikä lienee osaltaan vaikuttanut siihen, että olet joutunut kehittämään haitallisia selviytymiskeinoja. Esim. raivokas puolustautuminen on yksi sellainen.
Olet nyt kuitenkin aikuinen ja sinulla on vastuu itsestäsi ja tekemisistäsi. Mielestäni on hienoa, että olet tunnistanut ja tunnustanut, että sinulla on haasteita tunteiden käsittelyssä. Se on hyvä lähtökohta sille, että voit lähteä työstämään asiaa eteenpäin yhdessä ammattilaisen kanssa. Avain ratkaisuun on kuitenkin se, että otat vastuun itsestäsi ja pyrit eroon uhri-mentaliteetista. Niin kauan kuin ajattelet olevasi aina se, jota sorretaan tai se, joka jää viimeiselle sijalle, et pääse eroon haitallisista ajattelumalleista. Edellisessäkin kirjoituksessasi viittaat riittämättömyyden ja huonouden tunteisiin. Ne saavat voimaa siitä, että et arvosta itseäsi ja siihen sinun täytyy panostaa.
Eteenpäin meneminen ei missään nimessä ole yksinkertainen tai nopea asia. Se sinun on hyväksyttävä, mutta älä ajattele sitä esteenä sille, ettetkö voisi kehittyä. Asia kerrallaan, päivä kerrallaan..
Aletheias - Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Milloinka täällä on ollut kenenkään muun sanomisilla muihin vaikutusta?
Näinhän se pulinapalstoilla paljolti on.
Aloittaja vaan on kovin erikoinen tapaus ja siksi yksin, kun tuota erikoista samanmielisyyttä ei pulinapiireistäkään juuri löydy. Siksi tarvitsisi ulkoista tukea ja mielen tasoitusta, ja siksi useat kirjoittajat kaikessa empaattisuudessaan ja hyväntahtoisuudessaan yrittävät keksiä jotain jeesiä.
On valitettavaa, ja valintakin tavallaan jos hyvätkään neuvot eivät kelpaa, silloin kantaa kuormaansa itse, uhriutumisestakin puhutaan.
Tarinoistaan surkuhupaisiakin kohtia löytyy: mm.terapiakokeilu, mikä oli katkennut heti alkuunsa, kun paljastui ettei terapeutti yksityishenkilönä jaa käsitystään tasa-arvosta aloittajan kanssa. Onkohan tähän kohtaan käypää terapeuttia olemassakaan. Varmaan palstan atm ("ns.Laasas") -boomin aikaan 15v sitten monet hakivat vertaistukea ja hengennostatusta toisistaan ihan 'isollakin hengellä'; nyttemmin yhteinen rintamataisto tuon asian tiimoilta näyttää laantuneen.
- Anonyymi00044
Olen myös sanonut sinulle sata kertaa "mene terapiaan". Tosin nyt alan olla jo vakuuttunut siitä, ettei terapia sinun kohdalla auttaisi mitään. Pidät kynsin hampain kiinni kaikista haitallisista ajatuksistasi, joiden vuoksi tervettä vuorovaikutusta ja menestystä muiden ihmisten kanssa ei tule.
"kun mä alan keskustelee hänen kanssaan, mä olen välittömästi raivoa täynnä "
Tunteiden säätelyssäsi on paljon parantamisen varaa. Etkö vieläkään ymmärrä, että on sinun asia käsitellä ja säädellä tunteitasi. Ihan itse voit myös muuttaa ajatuksiasi ja uskomuksiasi, ei sitä kukaan puolestasi voi tehdä. Eikä maailma, toiset ihmiset toimi kuten juuri sinä haluat ja mikä sinulle on mieluista. Onneksi.
- Sheena- Anonyymi00045
Kaikki tämä on jo sanottu.
- Anonyymi00046
Femma ei halua munaa...
- Anonyymi00050
Tässäpä muutama kohta tekoälyn antamasta luonnehdinnasta,
millaista on hyvä ja millaista huono keskustelu. Olkaapa hyvät !
Millaista on hyvä keskustelu.
- on avointa, tasa-arvoista, kunnioittavaa ja keskinäistä ymmärrystä syventävää keskustelua, jossa kuunnellaan aktiivisesti, kyseenalaistetaan omia ajatuksia ja pyritään ymmärtämään eri näkökulmia, ei niinkään väittelemään tai ratkaisemaan ongelmia, vaan rikastuttamaan ajattelua ja luomaan merkityksiä yhdessä, ja se vaatii luottamusta
- Se on enemmän kuuntelua kuin puhumista, jossa keskitytään siihen, mitä toinen sanoo ja mitä se itsessä herättää.
- Kyky tarkastella omia oletuksia ja viitekehyksiä on tärkeää aidon dialogin syntymiselle
- Kyky kuunnella ymmärtääkseen, vähemmän vain vastatakseen.
=========
Huono dialogi
on usein epärealistista, tökkivää, yksipuolista (vain yksi puhuu), eikä etene, osallistujat vaan keskittyvät voittamaan, jättävät asian sikseen jos ei miellytä ja poistuvat,
aiheen jättämistä tai toissijaisiin asioihin pakenemista
huonoa keskustelua leimaa syyttely, puolustuskannalle meno ja aggressio
ps. näillä kriteereillä TV:n aloittamat keskustelut saattavat näyttää joillekin jopa huonon puoleisilta ;)- Anonyymi00051
Suurin osa korostaa vain omia perusteita. En lähtisi tuntemaan täällä keskustelluista mitään ylemmyyttä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Suurin osa korostaa vain omia perusteita. En lähtisi tuntemaan täällä keskustelluista mitään ylemmyyttä.
Otsikossa aloittaja perää asiallista (laadukasta?) keskustelua.
Sattuu vain niin, että kun harva on samaa mieltä aloittajan kanssa, niin keskustelun laatu välittömästi paljastuu (kokee henkilöhyökkäykseksi sen, kun uskaltavat olla eri mieltä).
Keskustelun ideahan on se että:
mitä keskustelua sellainen on, jos kaikki ovat samaa mieltä? Läpäti läp lä läp lä lää.......
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911255Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9310692Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356130Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1834946Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313416- 1723415
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402243Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001802Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61650Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161564