Kuten Marinin hallitus teki. Tarvitaan uudestaan oikeistohallitus , mielellään RKP korvattuna kepulla. Muuten sama hallituspohja on hyvä.
Ette oikeasti halua punavihreää hallitusta törsäämään
13
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kepua. Ei vassareita enää.
- Anonyymi00002
Kepu tarvitaan enemmistö hallituksen muodostamiseen
- Anonyymi00003
Kepu pettää talossa ja puutarhassa.
- Anonyymi00004
Ikävää, että Marinin hallitus tuhlasi. Esim korona-aikana tuhlasi rahoja yritystukiin! Miksei oppositiossa istunut kokoomus lyönyt hanttiin?
- Anonyymi00008
Kokoomushan olisi halunnut enemmän yritystukia.
- Anonyymi00005
Rkp tosiaan ulos,Kepukin olisi parempi kuin ne
- Anonyymi00006
Heko, heko. Ei ikinä näin surkeaa hallitusta!
Punamulta paras.
Voi h*lvetti teitä tolloja! Eikö työttömiä ole muka tarpeeksi? - Anonyymi00007
Ei! Me kaikki suomalasiet haluamme edelleen perskokkareiden kurjuuden jatkuvan! Suomen kansa haluaa jatkossakin kokoomukselta ja sen apupuolue perussuomalaisilta rautasaappaasta päähän! Me haluamme ehdottomasti että varojen siirto köyhiltä rikkaille jatkuu. Haluamme kuulla lisää persujen valheita!
- Anonyymi00009
Oli siellä mikä tahansa puolue,mikään ei muutu paketin sisällössä,ulkomuoto on vain erilainen.Jokainen hallitus tekee omat virheensä ja jokaista hallitusta tulee oppositio haukkumaan,ja kansa myös.Paras on vain mennä virran mukana ja odottaa kevättä.
- Anonyymi00010
Mieluummin sellaista törsäystä, joka kasvattaa työllisyyttä eikä tapa kansaa nälkään ja sairauksiin kuin tätä nykyistä törsäystä, joka tuhlaa omat ja velkarahat ennätystahtia samalla, kun kansaa kurjistetaan kohtuutttomasti.
- Anonyymi00011
Marinin hallitus pisti rahaa haisemaan täysin turhanpäiväisiin kohteisiin
- Anonyymi00012
Miehitys joukot 3,5 Miljardia . Kööhiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413