Oletteko koskaan tulleet olleeksi syömässä päivällistä hieman tasokkaammaksi kuin tasokkaaksi luokiteltavassa ravintolassa miellyttävän pöytäseuran kanssa ja tulleet nauttineeksi ateriasta ja keskustelusta, jonka olette tapaamisenne aikana käyneet?
Minä en.
Mutta tänä aamuna tilanne yllättäin korjaantui.
(naurua)
https://youtu.be/vNePhmCMnbU?si=ULY3LrUk16IvUyC1
Pöytäseura
28
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos tätä tyyppiä yhtään tuntee, niin seuraavaksi kuuluu rouskutusta näkymättömistä, kunnes kaatuu pöytä.
(hirn) LOL
Hyvä alustus!
Oikeasti nautin kyllä vaikka lounaasta hyvässä seurassa, vaikka ravintola ei olisi mitenkään erityisen tasokas kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja vielä seurakin näkee asian samoin.- Anonyymi00003
Niinpä. Mulla on stereotyyppinen kuva että luksusravintolat olisivat kalliita ja silti sieltä lähtiessä jää nälkä.
"kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi."
Onko tällaista tarjoilua tullut koskaan vastaan Suomessa? Meillä ei varmaan tällaisia harrasteta, mutta sopisi varmaan teille:
https://m.youtube.com/shorts/_oZE5Rx3dNQm36-intj kirjoitti:
"kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi."
Onko tällaista tarjoilua tullut koskaan vastaan Suomessa? Meillä ei varmaan tällaisia harrasteta, mutta sopisi varmaan teille:
https://m.youtube.com/shorts/_oZE5Rx3dNQHauskoja.
Fine dining (pahoittelut englannista) ravintolat eivät ole olemassa nälän poistamiseksi. Ei kannata menmä nälkäisenä. Sen nyt on tarkoitus olla elämys, johon liittyy maut, estetiikka, seura ja kaikkea muuta.
Itse käytän enimmäkseen noutopöytiä, koska syön isoja annoksia ja niissä odotteluaika jää pois. Joissain paikoissa tietää että tilatun lautasannoksenkim saa ripeästi.
Mutta tykkään majavan asenteesta. Ei se nipota, että jossain on nyt vähän liikaa tai liian vähän suolaa tai että kaali ei ole al dente.- Anonyymi00019
scrg kirjoitti:
Hauskoja.
Fine dining (pahoittelut englannista) ravintolat eivät ole olemassa nälän poistamiseksi. Ei kannata menmä nälkäisenä. Sen nyt on tarkoitus olla elämys, johon liittyy maut, estetiikka, seura ja kaikkea muuta.
Itse käytän enimmäkseen noutopöytiä, koska syön isoja annoksia ja niissä odotteluaika jää pois. Joissain paikoissa tietää että tilatun lautasannoksenkim saa ripeästi.
Mutta tykkään majavan asenteesta. Ei se nipota, että jossain on nyt vähän liikaa tai liian vähän suolaa tai että kaali ei ole al dente."estetiikka"
Niinpä. On sääli syödä kauniita ruokia 🤣
- Sheena
- Anonyymi00002
Ai. Olit jonku Soinin kanssa ehtoollisella? Kumpi vajos alemmalle?
- Anonyymi00004
Luonnonhelmassa?
En, mutta toi pöytäseura on psykologian testi. Tutkitaan ryhmän suhteita.
- Anonyymi00010
No eipä kivin hääviltä näytä tämäkään aspekti
Anonyymi00010 kirjoitti:
No eipä kivin hääviltä näytä tämäkään aspekti
Mutta kenet ottasitte, jos täältä sais valita. Siis jokainen saa merkitä kaksi. Ja vaikka ei merkitsisikään, niin sekin tulkitaan.
Heh, mieheni lempieläin siinä asialla. Huomenna ollaa menossa "ulos" syömään. Synttärisankarin toiveesta. Ajattelin popsia aurakastikkeessa broiskua ja riisiä.
- Anonyymi00009
Ai Auran alle jäänyttä popsinäkkiä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai Auran alle jäänyttä popsinäkkiä?
Toimiiko tämä turhautuneisuuden purkaminen omasta mielestäsi sinulle mitä tälle palstaäijän hahmolla tai sen joka hahmolle sutkauttelet kuin koira muilta rapsutuksia vailla?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toimiiko tämä turhautuneisuuden purkaminen omasta mielestäsi sinulle mitä tälle palstaäijän hahmolla tai sen joka hahmolle sutkauttelet kuin koira muilta rapsutuksia vailla?
Sulla patterit suristimestas loppu? Tokmannilta saa ja kuulema halvalla. ;)
- Anonyymi00005
Joku ampui! 😳
https://youtube.com/shorts/SM9bxvFbtJg?si=uMJ0A30dW8DKhopM
Run like a hell, bro! Joo. Taisi olla vuonna erittäin kivi ja keppi pikkujouluissa.
Olin 17-vuotias. Alkajaiseksi kaadoin punkut pitkin pöytiä. Sitten söhelsin tarjoilijan kanssa tarjoilujärjestyksessä. Loppuiltana olin niin kännissä, että päädyin seurueen kanssa luvattomille teille . Ei kukaan kysynyt mitään papereita.
Ehkä et kysynyt tätä. mutta kerroin oman versioni nolosta. minkä sain aikaiseksi. Ja toden totta, itseäni tasokkaammassa seurueessa. Sitten oli se lehdistötilaisuus edellisenä vuonna....
No joo, Goalla toki se lehmä samassa ravintolassa. Normi hommia :)- Anonyymi00006
NS tasokkaassa ravintolassa joskus joo keskustelun taso ole sen kummallisempaa ollu fiksuja keskusteluja käynny työkavereidenikin kanssa jopa fiksumpia kuin kansanedustajamme täysistunnoissaan
- Anonyymi00007
Onpa söpö! Puputtaa iihailtavan tarkasti pöydän puhtaasksi 😀😆
- Anonyymi00008
Turhat keskustelut, turhat tärkeilyt, kaikki pönötys, kaikki leuhotus, kaikki turhasta maksaminen. En tykkää. Viihdyn ihan muualla 🥳
On omat suosikkipaikat, tuttu henkilökunta, raikkaat ainekset, monipuolinen valikoima jne.
-Thinksy - Anonyymi00012
Aina halunnu kans a la carte ravintolaan, että saa vetää ykköset päälle ja tupeerata tukan, mutta marketissa käynti ajaa lähes saman asian. PiiloVttuilua? Ehkä snadisti juu
- Anonyymi00014
Tuntuuko hyvältä? Usein tuntuu ainakin alkuun, kun saa napauttaa ilmoille jonkin jämäkän vttuilun, lopulta se on vain oman pienuutesi esiin tuomista 🥹
-Thinksy 😁 - Anonyymi00015
Kuis korkee tupee raus Pekalla tulis, jos niin tekisit?
- Anonyymi00016
Aloituksen linkissä kerrassaan hieno kattaus, kuin omalla kotisohvalla tv:tä katsellessa. Tiedättehän että ruoan hidas pureskelu rauhoittaa, nälkä taittuu pureskellessa vähemmällä kalorimäärällä. Ehkä vähän monipuolisempaa narskuteltavaa voisi olla mutta kaali on oiva tuote.
Olen ollut hienoissa ravintoloissa, menen pelkästään ystävien ja antoisan keskustelun vuoksi.
Yleensä isolla kauniilla lautasella tuotu hienosti aseteltu muutama pien ruoka-aine-palanen ja vähän kastiketta kauniisti kiemurtelemassa kaiken katteeksi, on minulle liian vähän. Tekisi mieli karjaista että tuokaa lisäksi vaikka ruisvoileipä ja lasi maitoa. Minulle on tärkeää, että ravintolassa, ruuan laatu on tuoretta ja maistuu hyvältä. Ravintolan ei välttämättä tarvitse olla laadukas, vaan tarjottavat ruoka-annokset ovat pääosassa. Tärkeää on, että keittiössä olevan kokin ammattitaito maistuu tarjotuissa annoksissa.
Hienon ravintolan ruoka ei välttämättä aina ole maukasta, se vaan maksaa enemmän. Fakta tieto!- Anonyymi00018
Tuo on niin totta, ettei hienon ravintolan ruoka ole aina niin kovin hyvää. Joskus etenkin ulkomaan matkojen/ravintoiden jälkeen on aivan fantastista päästä Suomen lounasbuffaan 😎 Ruuan sisältökin selkeästi esillä, ei tarvitse kysellä.
- Sheena Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo on niin totta, ettei hienon ravintolan ruoka ole aina niin kovin hyvää. Joskus etenkin ulkomaan matkojen/ravintoiden jälkeen on aivan fantastista päästä Suomen lounasbuffaan 😎 Ruuan sisältökin selkeästi esillä, ei tarvitse kysellä.
- SheenaOlen itse huomannut saman. Usein hienojen ravintoloiden tarjonta ei vastaa odotuksia ja joutuu pettymään. Ainoa huimaava asia on hinta.
Normaalissa lounasbuffassa saa ottaa mitä haluaa ja ruokaa on riittävästi. Hintakaan ei ole päätähuimaava. 😋
- Anonyymi00017
Juu olen. Joskus muinaisaikoina enemmänkin.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867