Haluaisin ostaa kauniita alusvaatteita, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään, kaikki ovat liian isoja.. joissain seksikaupoissakin on ihan ok-näköisiä (ei liian "tuhmia") mutta luulen, että niissä jopa A70 on liian suuri.. Ainakin tuntuu, että niillä on käytössään vähän erilainen mitta-asteikko, kuin esim. tavallisissa vaatekaupoissa.
Osaisikohan joku neuvoa vaikkapa nettikauppa, joista kannattaisi etsiskellä? Vaatteiden ei tarvitse olla mitenkään erityisen käytännöllisiä, koska lähinnä ideana on saada vähän silmäniloa avopuolisolle ;)
Ainakin yhteen ulkomaiseen nettikauppaan olen törmännyt (keskittynyt nimenomaan pienikokoisten alusvaatteisiin) mutten enää löytänyt ko. kaupan sivuja.
kauniita alusvaatteita
kookospallo
2
3892
Vastaukset
- vaikka...
www.elamansuola.fi, myös joseffsonilla (www.josefssons.fi) oli ainakin tän syksyn kuvastossa tosi nättejä alusvaatteita, joista ainakin oma miekkoseni on tykännyt ;) joitain muitakin alusvaatesivuja on... lisään tähän jos sattuvat löytymään tuolta "suosikeista" =)
- kookospallo
Tuolla elämän suolassa kävin, kieltämättä näyttivät aika hyviltä :) Täytynee vaan odotella tarjouksia, opiskelijabudjetilla kun elellään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673