Olen mies enkä ole koskaan seurustellut ja lisäksi olen neitsyt. Onko minun jo aika luopua toivosta, että koskaan löytäisin ketään?
Olen 35-vuotias ja kohta 36
24
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikea ellei jopa mahdotonta löytää naista joka tuon uskoisi
- Anonyymi00002
Eli voin löytää, jos olen kärsivällinen?
- Anonyymi00003
Minkä uskoisi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli voin löytää, jos olen kärsivällinen?
Älä etsi, ole oma hyvä itsesi ja kyllä nainen sinut löytää? Anna naisen ensin kiinnostua sinusta ja ole sen jälkeen aikaisintaan aloitteellinen? Älä ole liian päällekäyvä. Etene hissukseen, tutustu toiseen, anna tilaa ja ole esimerkillinen.
Kyllä nainen sitten paljastaa, kun olet hänen mielen valloittanut? 💞💝 elämä on lahja, hyvä ihminen on vielä enemmän. Kemiat kun kohtaa, niitä on sen jälkeen vaikeampi enää erottaa? Et ole yksin tämän harmituksen kanssa. Tämä m50+
- Anonyymi00004
Olisiko mahdollista löytää onni jostain ulkomailta?
- Anonyymi00005
Alat eunukiksi..
- Anonyymi00006
Kaipa ne nätit sinkkunaiset on vähemmistö.
- Anonyymi00008
Nuoret pojat ei pääse äidistään eroon.
- Anonyymi00007
Tuossa iässä pit'äisi olla ollu tjo 20 suhdetta.
- Anonyymi00009
Jos pystyisin saamaan exän uuteen suhteeseen. Saattaisit olla hänelle juuri täydellinen. Voisitte yhdessä kasvaa yhdessä ja ehkä oppisitte yhdessä ymmärtämään mitä parisuhde on.
Aika vaikea on noilla lähtökohdilla löytää joku parisuhteeseen, mutta et tarvitse kuin yhden. Varmasti löytyy kunhan jaksaa tehdä työtä sen eteen. - Anonyymi00010
Tietääkö kukaan tyttö/nainen että olet olemassa?
Sinun on itse nähtävä vähän vaivaa osallistuaksesi tapahtumiin joissa on muita ihmisiä, naisiakin.
Tutustumalla heihin, aivan varmasti loydät jonkun jonka kanssa keskustelu ja ystävyys alkaa. Sitä se sitten lähtee.- Anonyymi00012
Kyllä tietää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä tietää.
Aloita juttelu heidän kanssaan !
- Anonyymi00011
Neitsyydestä pääset eroon vähällä rahalla.
Seurustelua ajatellen sinun olisi analysoitava omia syitäsi nykyiseen niukkuuteen! - Anonyymi00013
Ei ole mitenkään erikoista, ettet ole tuonikäisenä seurustellut. Nyt on sinkkubuumi meneillään ja nuorilla aikuisilla on paljon muutakin kuin seurustelu mielessä.
- Anonyymi00014
Älä missään nimessä luovu toivosta.
Sinun pitää vain löytää oikea kanava tutustua oikeaan naiseen.
Verkkoja vain vesille niin sanotusti. Eihän sitä toivosta kannata luopua.
Mä jo luulinkin, että oot alkanu seurusteleen, kun ei vähään aikaan oo mitään kuulunu.
Mutta kyllä se siitä.- Anonyymi00018
Sinkut palstalle en oo paljon kirjotellu kiusaamisen takia.
- Anonyymi00019
Säki oot ilmeisesti toiveikas omalla kohdallas.
Lakkaa ajattelemasta naisia, ja hanki elämään muuta sisältöä. Kirjat, musiikki, elokuvat, tietokonepelit, postimerkkeily. Vaihtoehtoja riittää. Mikä tahansa on parempi kuin murehtiä sitä, että naiset eivät tykkää.
- Anonyymi00017
Ja sitten voi sattumalta löytyä nainen.
- Anonyymi00020
lieutenant Colonel Frank Slade: "The day we stop lookin', Charlie, is the day we die".
Scent of a Woman (1992): https://www.imdb.com/title/tt0105323- Anonyymi00021
En oo kattonu, mutta vois kattoa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
En oo kattonu, mutta vois kattoa.
Tästä pyörimään: www.dailymotion.com/video/x9ja1vg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993645Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975