Olen 35-vuotias ja kohta 36

Anonyymi-ap

Olen mies enkä ole koskaan seurustellut ja lisäksi olen neitsyt. Onko minun jo aika luopua toivosta, että koskaan löytäisin ketään?

24

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikea ellei jopa mahdotonta löytää naista joka tuon uskoisi

• Anonyymi00002

Eli voin löytää, jos olen kärsivällinen?

• Anonyymi00003

Minkä uskoisi?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli voin löytää, jos olen kärsivällinen?

Älä etsi, ole oma hyvä itsesi ja kyllä nainen sinut löytää? Anna naisen ensin kiinnostua sinusta ja ole sen jälkeen aikaisintaan aloitteellinen? Älä ole liian päällekäyvä. Etene hissukseen, tutustu toiseen, anna tilaa ja ole esimerkillinen.

Kyllä nainen sitten paljastaa, kun olet hänen mielen valloittanut? 💞💝 elämä on lahja, hyvä ihminen on vielä enemmän. Kemiat kun kohtaa, niitä on sen jälkeen vaikeampi enää erottaa? Et ole yksin tämän harmituksen kanssa. Tämä m50+

• Anonyymi00004

Olisiko mahdollista löytää onni jostain ulkomailta?

• Anonyymi00005

Alat eunukiksi..

• Anonyymi00006

Kaipa ne nätit sinkkunaiset on vähemmistö.

• Anonyymi00008

Nuoret pojat ei pääse äidistään eroon.

• Anonyymi00007

Tuossa iässä pit'äisi olla ollu tjo 20 suhdetta.

• Anonyymi00009

Jos pystyisin saamaan exän uuteen suhteeseen. Saattaisit olla hänelle juuri täydellinen. Voisitte yhdessä kasvaa yhdessä ja ehkä oppisitte yhdessä ymmärtämään mitä parisuhde on.

Aika vaikea on noilla lähtökohdilla löytää joku parisuhteeseen, mutta et tarvitse kuin yhden. Varmasti löytyy kunhan jaksaa tehdä työtä sen eteen.

• Anonyymi00010

Tietääkö kukaan tyttö/nainen että olet olemassa?

Sinun on itse nähtävä vähän vaivaa osallistuaksesi tapahtumiin joissa on muita ihmisiä, naisiakin.
      Tutustumalla heihin, aivan varmasti loydät jonkun jonka kanssa keskustelu ja ystävyys alkaa. Sitä se sitten lähtee.

• Anonyymi00012

Kyllä tietää.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä tietää.

Aloita juttelu heidän kanssaan !

• Anonyymi00011

Neitsyydestä pääset eroon vähällä rahalla.
      Seurustelua ajatellen sinun olisi analysoitava omia syitäsi nykyiseen niukkuuteen!

• Anonyymi00013

Ei ole mitenkään erikoista, ettet ole tuonikäisenä seurustellut. Nyt on sinkkubuumi meneillään ja nuorilla aikuisilla on paljon muutakin kuin seurustelu mielessä.

• Anonyymi00014

Älä missään nimessä luovu toivosta.
      Sinun pitää vain löytää oikea kanava tutustua oikeaan naiseen.
      Verkkoja vain vesille niin sanotusti.

• Eihän sitä toivosta kannata luopua.

Mä jo luulinkin, että oot alkanu seurusteleen, kun ei vähään aikaan oo mitään kuulunu.

Mutta kyllä se siitä.

• Anonyymi00018

Sinkut palstalle en oo paljon kirjotellu kiusaamisen takia.

• Anonyymi00019

Säki oot ilmeisesti toiveikas omalla kohdallas.

• Lakkaa ajattelemasta naisia, ja hanki elämään muuta sisältöä. Kirjat, musiikki, elokuvat, tietokonepelit, postimerkkeily. Vaihtoehtoja riittää. Mikä tahansa on parempi kuin murehtiä sitä, että naiset eivät tykkää.

• Anonyymi00017

Ja sitten voi sattumalta löytyä nainen.

• Anonyymi00020
      • Anonyymi00021

En oo kattonu, mutta vois kattoa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En oo kattonu, mutta vois kattoa.

Tästä pyörimään: www.dailymotion.com/video/x9ja1vg

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe