Vähempi ei hänelle riitä. Yksinvaltaisesti hän myös häärää kansainväilisessä politiikassa gangsteridiplomatiaa harrastaen. Näin hän kuvittelee tekevänsä USA:sta eli itsestään suuren. Suhtautuminen on kuin aurinkokuninkaalla tyyliin "valtio (USA) se olen minä" ja kaikki tätä vastustavat ovat syyllistyneet anteeksi antamattomaan majestettirikokseen, josta rangaistaan ankarasti (tilanteesta riippuen tulleilla, haukuilla, viraltapanolla ym).
Trimpin röyhkeys ja pöyhkeys paisuu kuin ilmapallo. Härski oman edun tavoittelu, joka ei kunnioita lakeja, sopimuksia eikä mitään moraalisääntöjä, kääntyy kuitenkin nopeasti itseään vastaan. Näin hän kerää vastustajia ja vihollisia joka puolelta. Kumartelu kyllä loppuu pian, sillä se ei kannata. Trump tulee jäämään historiaan huonona presidenttinä, joka tuhosi USA:n sisäisesti ja hävitti sen aseman ja maineen kansainvälisesti.
Trump näyttää tavoittelevan USA:ssa diktattorin asemaa
13
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Parasta: NATO romahtaa. Päästää hänestä eroon sitten kertaheitolla. Kumman hiljaa on Nipsu-projektilaiset.
- Anonyymi00012
Voidaanko sanoa että USAn keskilännen ylipainoiset huonosti koulutetut punaniskat hallitsevat nyt maailmaa?
Vastaan itse. Voidaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voidaanko sanoa että USAn keskilännen ylipainoiset huonosti koulutetut punaniskat hallitsevat nyt maailmaa?
Vastaan itse. Voidaan.He siis kuvittelevat hallitsevansa maailmaa. Tosiasiassa miljardöörit nauravat matkalla pankkiin.
- Anonyymi00002
Trumppi on täyshullu joka pitää saada pois vallasta.
- Anonyymi00003
Trumpin uhkailemilta mailta yhteinen kannanotto:" Puolustamme suvereniteettiämme".
ILta -Sanomat - Anonyymi00004
Miltäköhän noista Trumpin ympärillä pyörivistä papukaijoista tuntuu puhua päivästä toiseen packaa, jonka tietävät itsekin hullunhouruksi?
Taas oli se murmelin näköinen talousministeri tv:ssä yrittämässä huonolla menestyksellä keksiä järkeviä perusteita Trumpetin sekoilulle. Ryyppäävätköhän nuokin yhtä rankasti kuin Lierov, Paskov ja Sekoreva?- Anonyymi00005
Ne on niitä hännystälijöitä. Ne venttaa että ku Trupetti on haalinut jo omaisuutta itselleen pressakauden aikana 3,3 miljardia että heillekkin tippuis roposia. Ne ei ymmärrä mitä toopeja ne itsestään tekee, esim. nauramalla Trumpin skeida jutuille tv-kameroitten edessä...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ne on niitä hännystälijöitä. Ne venttaa että ku Trupetti on haalinut jo omaisuutta itselleen pressakauden aikana 3,3 miljardia että heillekkin tippuis roposia. Ne ei ymmärrä mitä toopeja ne itsestään tekee, esim. nauramalla Trumpin skeida jutuille tv-kameroitten edessä...
Joutuvat lukemaan vielä tiilenpäitä.
- Anonyymi00007
Siis luulet että Trump valitsee ympärilleen normaaleja ihmisiä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joutuvat lukemaan vielä tiilenpäitä.
Kun Trump putoaa, lähtee myös MAGA-lahkon sisäpiiri. Niin paljon ne ovat Yhdysvalloille ja maan liittolaissuhteille sekä kansalliselle edulle tuhoa aiheuttaneet. Vallankaappaustahan nuo varmaan tulevat yrittämään koska tietävät Bolsonaron kohtalon.
- Anonyymi00009
Punikki SDP:läiset vastustavat Trumpia kuten ehta venäjämielieset tekee. Trump pesee punikkivihreillä lattiaa
- Anonyymi00010
Trumpia kannattavat sometilit eivät olekaan amerikkalaisia!
Vierailija
18.01.2026 | 19:06
Elon Muskin X on ottanut käyttöön uuden ominaisuuden, joka paljastaa, mihin maahan kunkin käyttäjän X-tili on rekisteröity. Siksi amerikkalaiset ovat saaneet tietää, että monet suositut, Trumpia kannattavat some tilit eivät itse asiassa olekaan amerikkalaisia, vaan ulkomaisia mielipidevaikuttajia.
https://www.politico.com/newsletters/politico-nightly/2025/11/24/the-attention-economys-dirty-little-secret-00667437
"many popular MAGA accounts were actually foreign accounts with no business interfering in American politics"- Anonyymi00011
MAGA-liikkeen ideologit vaikeroivat, koska Elon Muskin X nostaa esille kaikkein hulluimpia salaliittoteoreetikkoja, eikä älykkäämpien ideologien postauksia. Nämä eivät voi enää kontrolloida massoja, vaan hullut salaliittoteoreetikot ovat nyt johdossa.
https://www.politico.com/news/magazine/2026/01/18/conservatives-x-twitter-musk-00734196
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257