Mutta väläytteli jotain takaporttia,että hinta
olisi sopimuksen mukainen.
Orpo sanoi että jäänmurtaja hinnat nousee.....
9
102
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tietenkin hinta on Suomelle sopimuksen mukainen, tullithan tulevat amerikkalaisten maksettaviksi.
- Anonyymi00003
Jäänmurtaja sopimusksella on jo pyyhitty takamukset ameeriikas .
- Anonyymi00004
Tietenkin murtajien hinta nousee tullien korotuksen verran.
Aivan selvää Pässinlihaa.
Samalla vois pienentää F35 määrää samassa suhteessa.
Laivueellinen Jas Gripen E versioita tilalle. - Anonyymi00005
Pari murtajan co-operation rakentaminen yhdessä Yhdysvaltojen kera ja sen jälkeen niitä ei Suomessa tarvitse enää rakentaa, ainakaan jenkeille.
- Anonyymi00006
Ja lakkolaiset vetää kölin Ali, kunnes lakko loppuu
- Anonyymi00007
Sääntö 1: Kaikki hinnat ovat sopimuksen mukaisia.
Sääntö 2: Kaikki menee kaupaksi kun hinta on kohdallaan. - Anonyymi00008
tulevaisuudessa jäänmurtaja bisnes tulee vaan kasvamaan ja nää2tolloa
lahjotti käytännös ilmatteeks tietotaidon jenkeille.
Tos on lakialotuksen paikka ettei urpo ja stökö myy suomen yritys salaisuuksia, valtikortteja.
Tossa se taas nähtiin miten trumppi ja jenkit toimii tos grönlanti jutussa..
Trumppi tarvii jäänm. grönlannin/antarktiksen rikolliseen, puten kaltaiseen valloittamiseen ja Suomi mahdollistaa sen näiden 2 ahneen aivokuolleen avustamina!!!!! - Anonyymi00009
Sääntö 1: Kaikki hinnat ovat sopimuksen mukaisia.
'
niinne oli noi tuontitullitki neuvoteltu jo ja taass nostetaan, kiristetään!
Ruvetaa meki neuvottelee kiinan kanssa jäänmurt.
Lähetetää trumpille pari vanhaa viikkarin paattia. - Anonyymi00010
Petteri suostuu lopulta tekemään murtajat ilmaiseksi ettei "isukille" tule paha mieli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413