Sisältää eri musanimien kappaleita. Tyylilajeja esim tällaisia seuraavia; noise rock, ambient, proggressive electronic, electronic, free improvisation, noise, post-rock, post-punk, experimental rock, drone, electroacoustic, avant-garde jazz ja psychedelic rock.
Kokonaisuus linjava eli linjakkuuden kuulen korvillani kyllä mutta laatu ei ole aina A-luokkaa joka on iso harmituksen aihe.
Tässä linkki josta näet artistit ja bändien nimet;
rateyourmusic.com/release/comp/various-artists/klangfestival-remote/
toivottavasti linkki toimii mutta voitte itse kokeilla tuon linkin kirjottaa googlessa ja voitte mennä myös sivustolle www.rateyourmusic.com niin sieltä voitte hakukentän kautta etsiä kyseisen jutun.
En jaksa kirjottaa artistien ja bändien nimiä tänne koska niitä on niin paljon jolloin vie liikaa mun heikkoja hermojani hahha!
Arvioinnissa; Various artists-Klangfestival remote
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
ja anteeksi en muistanu kertua paikkaa mistä voi levyä kuunnella!
Eli bandcamp.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491