Onko kukaan poistanut öljyjä mittatikun putken kautta jollain värkillä. Onnistuuko?
2.8jtd öljynvaihto
17
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun Elnakista ei olla koskaan vaidettu öljyä, lisätty ainoastaan
Kuopion playpoi - Anonyymi00002
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t maritakalevikotkastai
- Anonyymi00004
Käykö sinulle Marika Savolainen ??
Hurmuri Kuopiosta kyselee
- Anonyymi00003
2,3 Ducatosta imettiin, mutta asentajan piti tehdä ohut pilli jostain nylonputkesta. Olivat laittaneet huollossa reippaasti liikaa öljyä. Huomasin sen, kun oltiin lähdossä reissuun. Kaikki kamppeet fillareineen kyydissä, niin 3,5 t nosturi ei jaksanut nostaa autoa. Eli oli vähän pikku pakko saada imettyä.
- Anonyymi00005
Pituuttakin täytyy pillillä olla. Ajattelin että itse vois vaihtaa öljyt mutta kun pitäisi saada pohjalevystä luukku aina irti ja öljyproppu myös ja kovin on matala Ducaton maavara moottorin alla.
Täytyisi hankkia kunnon ajorampit. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pituuttakin täytyy pillillä olla. Ajattelin että itse vois vaihtaa öljyt mutta kun pitäisi saada pohjalevystä luukku aina irti ja öljyproppu myös ja kovin on matala Ducaton maavara moottorin alla.
Täytyisi hankkia kunnon ajorampit.Vaihdan minäkin pakoputken kumilenkit Elnakkiini ja se raato on matala
Pals.tavahti
- Anonyymi00006
Jokisen reino-marita tietää, muilta on turha kysyä!
- Anonyymi00007
Pitääkö öljynvaihdon yhteydessä vaihtaa vauhtipyörä?
- Anonyymi00009
Savolainen hurmuri päivystää täällä yötä päivää.ettei kukaan vie Maritaa.
- Anonyymi00011
No siellä kaiku taas haaveilee Maritasta kädellään
Ihailemme Savolaista - Anonyymi00012
Ei kukaan minun reuhuani varasta
Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu tapahtuma Palstavahdilta.
Voi v.ittu kun tulee iloiseksi sen luettuani
Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:
Ei koskaan Fiatia
VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää
804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
6900 km ulkooven toppari irtosi
7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa
Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet
Rumatikki sökähti - Anonyymi00013
Super hauskuuttajalla on vielä vähän laittoa Elnakissaan.
- Anonyymi00014UUSI
Ja koko ajan tulee lisää korjattavaa. Sänky natisee
- Anonyymi00015UUSI
Olen poistanyt vanhat öljyt moottoreista jo 20 vuotta imuvaihdolla . Imupumppua myydään Motonetissäkin , myös muualla .
- Anonyymi00017UUSI
Mutta onnistuuko 2.8jtd vm. 2006 kovin on pieni ja pitkä putki tuo mittatikun putki.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mutta onnistuuko 2.8jtd vm. 2006 kovin on pieni ja pitkä putki tuo mittatikun putki.
Siis kahden korjaamon imuvaihtajissa ei ollut sopivaa putkea 2,3 multijettiin. Sillä pillillä, minkä asentaja nikkaroi, 4 litran tyhjentäminen kesti varmaan tunnin.
Olivat tosiaan laittaneen pikkusen liikaa öljyä, eli lähes tuplamäärän. Ihme, ettei pullauttanut öljyjä pihalle. Siis käsittämätön virhe, meni luottamus täysin, eikä ko. korjaamoon ole ollut enää asiaa. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis kahden korjaamon imuvaihtajissa ei ollut sopivaa putkea 2,3 multijettiin. Sillä pillillä, minkä asentaja nikkaroi, 4 litran tyhjentäminen kesti varmaan tunnin.
Olivat tosiaan laittaneen pikkusen liikaa öljyä, eli lähes tuplamäärän. Ihme, ettei pullauttanut öljyjä pihalle. Siis käsittämätön virhe, meni luottamus täysin, eikä ko. korjaamoon ole ollut enää asiaa.No entäs tuo Motonetin imuvaihtaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240