Sarjakuristajan markkina-arvo

Anonyymi-ap

Itse hain aikoinaan naisseuraa suomi24 treffeissä. Eipä kiinnostanut ketään niistä naisista parin vuoden aikana. Sitten treffeihin tuli pyöriin muuan hansikaskuristaja, jonka naama oli pyörinyt lehtien sivuilla. Hän oli tutustunut suomi24 treffeissä lukuisiin naisiin ja naiset vielä kehuivat häntä poliisille.
Mies poistui suomi24 treffeistä sen jälkeen, kun oli syyllistynyt neljänteen henkirikokseen. Tuomittiin elinkautiseen.
Summasummarum, hansikaskuristaja on käytännössä YTM ja minä joku pahnanpohjimmainen.
Tämä oli se juttu, kun tajusin, että naiset hakevat täysin eri tyyppistä miestä, kuin mitä itse edustan.

dzu

25

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole kollektiivia tai joukkoa "naiset", joka toimisi yhtenäisesti, vaan kukin nainen toimii itsenäisesti. On mahdollista, että hansikaskuristaja on kiinnostava useamman mielestä kuin sinä, mutta uskoisin että on vielä useampia joita ei kiinnosta kumpikaan.

• Anonyymi00001

On aivan varmasti olemassa joukko "naiset", mutta se ei määritä täysin yksittäisen osajaoukon parinvalintakriteereitä.

Toki on olemassa joukko ominaisuuksia, jotka ovat keskimäärin joukon "naiset" mieleen.

• Anonyymi00011

Suominaiset on samasta puusta, renttujen heiloja. Pieni riita oli suominaisen kanssa ja heti meni panee toista äijää.

• Anonyymi00015

Pointtini on se, että minä en todistetusti kelpaa kenellekään, mutta jukkis löytää helposti paljon naisia siitä huolimatta, että hänestä on varoitettu mediassa.
        Sehän nyt olisikin, jos jukkis saisi heti kättelyssä kaikki naiset... Onneksi ei ole ihan niin... Tosin täällä on kyllä nähty sellainenkin keissi, että mies, joka huumasi ja raiskasi ainakin kolme naiskirjoittajaa treffien yhteydessä, oli ollut kaikkien palstan naisten kanssa suhteessa samanaikaisesti... Edelleenkin mm. Xena on käynyt huutelemassa täällä miehen perään...

dzu

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Pointtini on se, että minä en todistetusti kelpaa kenellekään, mutta jukkis löytää helposti paljon naisia siitä huolimatta, että hänestä on varoitettu mediassa.
        Sehän nyt olisikin, jos jukkis saisi heti kättelyssä kaikki naiset... Onneksi ei ole ihan niin... Tosin täällä on kyllä nähty sellainenkin keissi, että mies, joka huumasi ja raiskasi ainakin kolme naiskirjoittajaa treffien yhteydessä, oli ollut kaikkien palstan naisten kanssa suhteessa samanaikaisesti... Edelleenkin mm. Xena on käynyt huutelemassa täällä miehen perään...

dzu

"minä en todistetusti kelpaa kenellekään, "

Sitä asiaa ei ole lopullisesti todistettu koskaan, vaan aina voi hankkia lisää todisteita. Ihan kokemuksesta tiedän, että se voi olla rasittavaa.

Juups, tuntuu että jotkut löytää helposti ja aivan omituiset tyypit herättävät joissain naisissa jotain ihmeellistä. Amorin ampuu miten sattuu. Ja samaan hengenvetoon voi todeta, että luultavasti oikein hyvä ettei tällaisten naisten kanssa tarvitse olla tekemisissä.

• Anonyymi00002

Eikös tuon uhrit olleet ns. ammattilaisia. Kai heidän seuraansa nyt suht helposti on tarjolla, myös sinulle, jos haluat.

• Anonyymi00003

Yksi keissi oli kaksi 12-vuotiasta tyttöä, joista toinen onnistui pakenemaan, toinen ei... Eli ei "uhrit" olleet ammattilaisia, vain tää viimeinen uhri.
        En ole ite maksullisten perässä, eikä yhdenyönjutut ole koskaan kiinnostaneet. Maksullisiin koskisin korkeintaan avaruuspuku päällä.

dzu

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Yksi keissi oli kaksi 12-vuotiasta tyttöä, joista toinen onnistui pakenemaan, toinen ei... Eli ei "uhrit" olleet ammattilaisia, vain tää viimeinen uhri.
        En ole ite maksullisten perässä, eikä yhdenyönjutut ole koskaan kiinnostaneet. Maksullisiin koskisin korkeintaan avaruuspuku päällä.

dzu

Ja se 12 vuotiaskin oli vissiin kiinnostunu siitä rikollisesta ja varmaan yhtä vapaaehtoisesti teki alan töitä kuin ne muutkin? Huh huh…😠

Sun mielestä siis. Joillakin miehillä on kyllä kummalliset mielikuvat ja -piteet naisista ja naissukupuolesta.

Ehkä sun ongelmat naisten kanssa johtuukin just siitä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja se 12 vuotiaskin oli vissiin kiinnostunu siitä rikollisesta ja varmaan yhtä vapaaehtoisesti teki alan töitä kuin ne muutkin? Huh huh…😠

Sun mielestä siis. Joillakin miehillä on kyllä kummalliset mielikuvat ja -piteet naisista ja naissukupuolesta.

Ehkä sun ongelmat naisten kanssa johtuukin just siitä.

Äläpäs trolli projisoi. Jos kirjoitan esimerkin kanssa, että kaikki ei olleet ammattilaisia, niin miksi sinä jankkaat, että olen väittänyt, että kaikki oli ammattilaisia? Sehän oli tuo, jolle vastasin, joka väitti, että kaikki on ammattilaisia.

Ehkä sun ongelmat miesten kanssa johtuukin tosta, että esiinnyt haukkuvana isänäsi keskustelufoorumilla.

dzu

• Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

dzu

Ja mites se oma äitinsä sitten?

• Anonyymi00004

Eli sullako ei oo hanskoja? vai varaa niihi? 😁

• Anonyymi00014

No haloo nyt stana.

• Anonyymi00005

Näyttää muuten tää maria ihan mun exältä syntymävuosikin on melkein sama. pari vuotta vanhempi. Onkohan ne veljeksiä. Exällä tosin lyhyet hiukset mutta yhtä kalju kohta. Viiva suu.

• Anonyymi00006

Jännämiehet ovat arvossaan. Ehkä naiset aistivat niistä jotain tietyntyyppistä feromonia mikä huumaa ne. Tänään aion kattoa The Creep Tapesin 2. tuotantokauden. Se päähenkilö tosin ei saa pildee, ainakaan non-sukulaiselta. Kaikki horrorgenren videoijat ovat päästänsä pipejä. -💊-.

• Anonyymi00010

Jännämiehet ja naisten kuviteltu kiinnostus heihin on täyttä höpöhöpöä. Joku selityshän sitä pitää tietty keksiä jos ei ite kelpaa. Naisissahan se syy aina tietty.🧐

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Jännämiehet ja naisten kuviteltu kiinnostus heihin on täyttä höpöhöpöä. Joku selityshän sitä pitää tietty keksiä jos ei ite kelpaa. Naisissahan se syy aina tietty.🧐

Ei kyllä tämä jännämiesten suosio on ihan todellista. Tyypillisesti sarjamurhaajat saavat vankilaan naisilta ihailijapostia.

• Anonyymi00013

Mielenkiintoinen jakso. Sarjamurhaaja tapasi toisen sarjamurhaajan ja loppu oli historiaa. Päähenkilö huumasi TAHALLAAN itsensä. Mä pidän siitä kuinka se viis veisaa sosiaalisista normeista, aivan kuten minä :). NÄEN ITSENI HÄNESSÄ 🤩🤣! Autismia ja psykopatiaa taustalla sillä henkilöllä? Psykoutta mulla ei oo, en ainakaan usko. -💊-.

• Anonyymi00018
        joopajoogi kirjoitti:

Ei kyllä tämä jännämiesten suosio on ihan todellista. Tyypillisesti sarjamurhaajat saavat vankilaan naisilta ihailijapostia.

No mutta niinhän vastaavat vankilassa olevat jännänaisetkin saavat vankilaan postia. kaikenlaisilla palottelijoillakin on halutessaan ukkoja jonossa.

• Anonyymi00007

Ei tuo voi pitää paikkaansa. Mistä tiedät mikä vastausprosentti jollakin toisella.

Joku vastaus voi perustua myös tavoiteeseen ilmiannosta. Itse en kyllä lähtisi vaataamaan kenellekkään vähänkään epäilyttävälle.

Vai tarkoitatko ettei häntä silloin vielä tunnettu?

• Anonyymi00009

No säkin Ap taidat olla sellanen jännä ton sun teorian mukaan. Joten on kyl ihme jos naiset ei pyöri ympärillä. Jutut on ainakin melkoisen..😳

• Juu. Kuulostaa tutulta.

• Anonyymi00019

Enpä voi kun ihmetellä millaisia nuo teidän tuttavapiirinne ovat. Itse en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt sellaisiin naisiin, jotka noita jännämiehiä huolisivat, enkä pariskuntiin, joissa mies olisi jotenkin "jännä". Alan epäillä, että hyvin kummalliset ja kieroituneet perhepiirit ja tuttavapiirit luovat näitä "k&k" miehiä.

• Anonyymi00012

Sinänsä ei ihme. Jopa yli 90 % sarjamurhaajista on arvioitu olevan psykopaatteja tai sosiopaatteja, niin kuin vaikka Ted Bundy. Samoin monien menestyneiden miesten (johtajien ja noin) on sanottu omaavan psykopaattisia piirteitä. Psykopaatit osaavat olla todella hurmaavia niin halutessaan, saadakseen haluamansa.

Duodecimin kuvaus psykopatian piirteistä lyhyesti:
      "Sen piirteitä ovat lipevyys, mahtipontisuus, itsekeskeisyys, syyllisyydentunteen ja empatian puuttuminen, valehtelu, petollisuus, tunne-elämän pinnallisuus, impulsiivisuus ja toistuvat rikokset."

Että etsiessään elämässä pärjäävää miestä nainen voi törmätä johonkin ihan muuhun.

• Jaa säkin oot sinne kirjotellu. Juu joskus aikoja sitten. Ihan lepposaa keskustelua, ei mun mielest mitään ikävää. Mutta sellasta oon kuullu, että ois muuttunu, mutta että nyt näin hurjaa?

• Anonyymi00020

Todella vaikeesti yhdistelet näitä asioita, sattumaako?

Koko parissa vuodessako ei yhtäkään kontaktia treffit24:ssa?, silloin teet jotain väärin itse.

Jos nyt yleistää haluaa naisten ajattelussa jotain niin useimmiten törmää siihen että ihanteet ja todellisuus eivät oikein kosketa toisiaan kauniisti sanoen :D.

On oikeastaan ihan se ja sama mitä naiset yleisesti hakevat, tähtäimessä kuuluisi olla löytää yhteensopiva yksilö itsesi kanssa. Jos jotain kannattaa varoa niin ainakin yliyrittämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6480
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      92
      5377
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      122
      3375
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      189
      2767
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2335
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2088
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1626
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1346
    Aihe