IL:
"Asiantuntijalta terävä huomio Trumpin tulleista – Yksi maa säästynyt taas
Yksi tuttu kohde loistaa poissaolollaan."
"Trump on asettanut toisen presidenttikautensa aikana tulleja monille maille. Yksi tulleilta säästyneistä maista on Venäjä, huomauttaa suomalainen ulkosuhteiden ja turvallisuuspolitiikan tutkija Henri Vanhanen."
Kommentti:
Venäjä lienee aina kunnollisen tullimies Trumpin erityissuojelussa...
Syystä tai toisesta.
AINA KUNNOLLINEN TULLIMIES TRUMP EI TULLITTELE VENÄJÄÄ
12
124
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiinalle Trump mätkäisi kunnon tullimaksut, ja Kiina vastasi samalla mitalla.,
Venäjälle Trump ei ole mätkäissyt, ja jos mätkäisisi, olisi mielenkiintoista nähdä, miten Venäjä vastaisi...- Anonyymi00011
Kiinalla on kykyjä ja taloudellisia lihaksia riittävästi. Venäjällä niitä ei ole laisinkaan. Niinpä talouspuolella ei Venäjällä ole keinoja.
Ehkä Venäjällä on kuitenkin jotain keinoja vaikuttaa suoraan Trumpin henkilöön. Trumphan vieraili Venäjällä hyvinkin monta kertaa aikanaan ennenkuin ryhtyi politiikkaan. Niistähän on arvailtu julkisuudessa jo pitkään….
- Anonyymi00002
Homma Haisee. Trumputin laulaa Moskovan lauluja.
- Anonyymi00003
Kysymys saattaa olla imperialistien sielunveljeydestä, ovat olevinaan samanlaisia mahtimiehiä etupiiriajatteluineen.
Kiinan Xi on kolmas, mutta näihin kahteen verrattuna eri fiksu mahtimies.
Säilyttää kasvonsa, kuten sillä suunnalla on tapana... - Anonyymi00005
Miten voi pressaksi päästä näin ........... Amerikkalaiset sai semmoisen henkilön pressaksi kun ansaitsee.
- Anonyymi00006
Ei kait siin sit muu auta ku kääntää pusakkaa?🤗
- Anonyymi00007
Eurooppalaiset johtajat nyt ratkaisevat asiat niin kuin eurooppalaisilla on tapana. Sivistyneesti ja asiallisesti.
Ei heidän tarvitse mitään amerikkailaisille katujätkille edes puhua.- Anonyymi00008
Davosissa ei kannata amerikkalaisen valtuuskunnan jäsenten tulla eurooppalaisia neuvomaan, miten heidän puheisiinsa vastataan Euroopasta. Vastauksesta päättävät Euroopan päättäjät itse!
- Anonyymi00009
Mitä kauppasuhteisiin Yhdysvaltojen kanssa tulee, niiden merkitystä ei kannata ainakaan liioitella.
Saksa ja Ruotsi ovat ehdottomasti tärkeämmät. Samoin Kiinan kanssa tehtävä kauppa on merkittävästi nousemassa. Siihen kannattaa panostaa sekä teknologian että matkailun osalta ainakin.
Luottamus on tärkeä asia. Amerikkaan ei pidä luottaa missään asiassa. Tuollainen presidentti joka tekee sisäpolitiikkaa ulkopolitiikan keinoin. Menköön helvett...- Anonyymi00010
Ei Amerikkaan, eikä Venäjään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei Amerikkaan, eikä Venäjään.
Venäjää ei edes kannata nostaa samalle viivalle eikä edes lähellekään. Ei missään suhteessa.
- Anonyymi00013
Kunnollinen tullimies lienee eniten kiinnostunut sarvista kyhätyssä kudonnan mallista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459