Neil: Kuka täällä on heittänyt hillittömän kananmunapierun, kun täällä on hirveä lemu?
Buzz: Multa taisi päästä, kun söin äsken papuja.
Neil: Aijaa, söitkö koko tölkillisen, kun noin pierettää?
Buzz: No joo, kun oli ihan hevosen nälkä, niin tulin vetäneeksi yhdellä kertaa tölkin tyhjäksi.
Neil: No voi v*ttu, oisit nyt ajatellut vähän meitä muita.
Buzz: Joo, sori siitä.
Neil: Mutta älä nyt vedä enää toista tölkillistä, kun muuten tulee vielä ripulit housuun kuukävelyllä.
Buzz: Joo en, mutta onhan täällä sen varalta niitä hämmästyttäviä avaruusvaippoja, jotka kestää isommankin lastin ripulikakkaa.
Neil: Jep, kyllä se tästä, let's go!
Buzz: Roger.
Apollo 11 kuulennolla kinaa hajuongelmasta
2
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokainen Kuu-ukko joka palasi takaisin Lättymaahamme totesi Kuun ominaishajun olevan rikkivetyä. Persekärpänen tietää sillä hän ihan itte omin silmin katteli Kuuhunlasketumista.
Nyt minä Persekärpänen valehtelin tämän sillä mulla silmaluomet lupsahtivat lupsakkaasti umpeen eli siis nukahdin. Talvisodan veteraanit pukeutuen vapaa-ajan asuun hörppien kahvia sekä rupatellen lepposia asioita nyt nähtävästä Kuun valloitamisesta innoittivat siiten minutkin -Persekärpäsen - katselemaan usiintoja ja uusintoja ja aina vain parempia suoraa elokuvaa Kuusta.
Asia on tosi jotta Persekärpänen on nähnyt Kuun valloittamisen Amerikkalaisille ja Viki ei ole nähnyt ja siksi tuo asia jurppii Vikiä. - Anonyymi00002
Kerrankin mielenkiintoista syventävää tietoa kuulennoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988