Ei kehtaa Tampereella enää edes sanoa että on Seinäjoella ja Pohjanmaalta.
Ei kehtaa Tampereella enää edes sanoa että on Seinäjoella
16
379
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten oot sitte töppäälly?
- Anonyymi00011
Olikohan tämä herra niitä Kustaa Vaasan aikanaan karkoittamien jälkeläisiä, kun poliisi on niin vaitonainen?
- Anonyymi00002
Kannattaa sanoa että on kurikasta
- Anonyymi00003
En kyllä enää ihmettele miksi Tampereella ei tykätä Pohjalaisista.
- Anonyymi00004
Ei Tampereella viitsi koskaan edes käydä. Pormestarikin on homo. Woke on myös koko ajan näkyvissä.
- Anonyymi00005
Niin siinä käy kun itse munaa
- Anonyymi00008
Jasper kävi Tampereella murhaamassa tyttöystävänsä.
- Anonyymi00006
Ei tarvitse punakaupunkiin mennä, kun kaikkea on myös Pohjanmaalla.
- Anonyymi00007
Niihä se on. Vaasaan pitää mennä. Onneksi nyt on netti. Ei voida enää hyssytellä eepeen epäkohtia mattojen alle piiloon.
- Anonyymi00009
Tampere on aina ollut punainen työläisten kaupunki
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tampere on aina ollut punainen työläisten kaupunki
Onko murhaajakaupunki jotenkin hienompi titteli?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko murhaajakaupunki jotenkin hienompi titteli?
Muualta päin tullaan Tampereelle toisensa murhaamaan.
- Anonyymi00013
Mä moon Pohjanmaalta mä moon vähä paree kun muut.
Tätä Pohjalaiset hokevat kova ajan Tampereella.- Anonyymi00014
Noloa on
- Anonyymi00016
Heh, heh.
Jos on noin Idiootti tarttis pysyä kotona ja kuolla sinne.⚱️🪦
- Anonyymi00015
Ei kehtaa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988