Tuo jännämiesten ykkönen. Creepeistä creepein. Jostain se aina yhtäkkiä pölähtää. Voi olla sanomalehti-ilmoituksessa, netin plätformeilla tai vaikkapa rändomilla irl kohtaaminen kadulla. Valeidentiteettejä, mommy issueseja, daddy issueseja, arvaamatonta käytöstä. Ikinä ei tiedä mikä osa käytöksestä on aitoa, mikä trollausta ja mikä jännämiehen juttua.
Healing voi nyt alkaa kunnes 3. tuotantokausi alkaa 🙏🛐. Tänä vuonna pitäis jatkua. Ps. Mua vatutti se "Elvis the pelvis"-liikehdintä. Tulin siitä vihaiseksi. Aivan hönön näköisiä kun ne hahmot tekivät silleen 😂. Onkohan se ollut tarkoituskin triggeröidä katsojia sen avulla 🤔? Liikehdinnän on ilmeisesti tarkoitus olla jotenkin kieroutuneen sexuaalista. Pidän Funeau-tyylisestä otsikosta jota sovelsin otsikossani. -💊-.
Duplass
22
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluatteko kuulla paradoksin? Maailma kun on hullu paikka, niin miksi creep sitten on olevinaan hullu? Mitä hulluus on? Se on sitä kun ei ole "normaali". Hulluus on epänormaaliutta. Silti hulluus on voittanut järjen. Kertoo kait siitä että valta on keskitetty juuri hulluille. Havainnoikaa, ihmiset!... Havainnoikaa!
Hulluus silti sanellaan järjestelmän aspektista eri tavalla kuin maalaisjärjellä mietittynä, joten Duplassi ei voi olla siis hullu järjestelmän mielestä. Sen sijaan tavallinen ihminen saattaa olla (ja onkin luultavasti) asiasta eri mieltä. Olen hyvällä tavalla hullu eli nero. Pahalla tavalla hulluna toimiminen on destruktiivista käyttäytymistä.
Pääsyy hulluudelleni on se että järjestelmän mielestä olen asioista väärää mieltä. Näin asiat mitä ilmeisimmin menisivät jos täytyisi antaa täyslaidallinen avautumista siitä mitä ajattelen ylipäätään kaikesta mahdollisesta, tai vähintään avainasioista. EN OLE HULLU! -💊-. - Anonyymi00002
Mä katoin yötä myöten sen yhden haastattelun. Linkki - https://www.youtube.com/watch?v=2TR1sa9QS_k . Toi oli siis ennen tokan tuotantokauden julkasua. Sympaattinen jätkä kaiken kaikkiaan. The Creep Tapes oli hänen sanojensa mukaan kokoelma epäonnistuneen Creep 3:sen ideoista. Creep 3 on yhä julkaisematta.
Hahmolla on obsessio saada muilta ihmisiltä (uhreiltaan) sosiaalista hyväksyntää sekä huomiota. Hulluus kiihtyy aina tuotantokausien loppua kohden. Progressiivista siis 🤔. Ihmiset ovat keskimäärin kuin botteja, joten ihmisläheinen käyttäytyminen koetaan awkwardina. Tämä pätee ainakin Suomen kontekstissa. Mikäköhän olisi burgerismin yliedustavuus valtakunnan tasolla verrattuna muihin maihin, jos asiaa alettaisiin tutkimaan? -💊-.- Anonyymi00014
Armand du Plesis
- Anonyymi00003
Musiikki Metallica - Creeping Death.
kammotusten höpötykset jos menet ja kirjoittelet ikävä-palstalla yötä myöten hopotuksia.- Anonyymi00004
Joku kirjoittaa usein, höpötystä. Epelit - Flippaa ja kriippaa https://www.youtube.com/watch?v=rSzc_UBGqf8 . Kriipata = Creeping. Olla Creep. Urbaani sanakirjan mukkaan kriipata tarkoittaa "Sniikkailla huomaamattomasti ja salaperäisesti; yleensä jotain laitonta mielessä." ja "Käyttäytyä epämääräisesti/sniikkailla (esim. Aikeissa varastaa tai tehdä jotain muuta laitonta)".
Trilogia - Routamaa https://www.youtube.com/watch?v=pxnAoIMPSR4 . Toi on ihan ajankohtainen tälleen keskitalvella. Muistui mieleeni tosta kriippaamisbiisistä kun nää molemmat on tehty jotenkin läpällä. Mitä jos vaan itte alkaa tekemään jotain randomia matskua go pro-kameratyylisesti? Aivan huvikseen ja testaa mitä siitä seuraa. -💊-.
- Anonyymi00005
Mitäs sanotte? Pitäiskö mun tehhä tästä samanlaisen eeppinen monologiketju kuin siitä kuntoilualoituksestani + shakinpeluustani? Guuglasin että se on ollut käsikirjoittajana ja näytellyt leffassa Biosphere. Voisin kattoa sen lähiaikoina. Henkilöpalvonta kun tuntuu olevan se tämän päivän juttu niin ennemmin mä D:tä kumarran kuin vaikkapa presidenttejä. -💊-.
- Anonyymi00006
Mut tää oli hyvä. https://m.youtube.com/watch?v=Qlfr1M0RI9U&pp=ygUhbWFyayBkdXBsYXNzIGludGVydmlldyBkYWlseSBzaG93 . Haastattelu siis. Eivät puhuneet Creepistä sentään 😅.
Keksin pari creepyä skeneä päässäni mitkä hänen näyttelemänään toimisivat aivan varmasti. Mistäköhän saisi sen yhteystiedot 🤔? Oon tiedostanut jo kauan että vilkas mielikuvitukseni auttais suunnittelemaan creepyjä ideoita. Horrorcorea tai vastaavaa.
Intjistä ei oo kuulunut. Tavallaan mulla oli obsessio kohdistaa viestini juuri nimenomaan hänelle 😄. Kaipa tässä on ratkaisevaa se, onko ihmisillä keskenään mitään yhteistä vai ei. -💊-. - Anonyymi00007
Tällasen löysin - https://www.marttajemina.com/post/chakrajarjestelma-tietopaketti-sinulle . Mul on nyt mielessäni jo neljä ideaa Creep-maailmaa varten. Ne keskittyvät visuaalisesti alimpaan chakraan ja tekstisisällöllisesti toiseksi alimpaan.
Synnyin ilmeisesti siksi jotta onnistuisin välittämään kieroutuneet ideani D:lle saakka. Se vaikuttaa olevan elämäntehtäväni. Informoinnin jälkeen maailma on valmis 🤗. Ps. Mähän oon nero sillä äikän openi rakasti aina juuri minun kyhäämiäni romaanitekstejä ylitse muiden. Siitä on hyötyä näissä konteksteissa kun ajatus ja mielikuvitus nappaa. Kiitos toki myös pillerien 💊 💊💊. -💊-. - Anonyymi00008
Ideoita on jo lähes miljoona. Häiriintyneen ihmisen käyttäytyminen voisi muistuttaa muiden leffojen skenejä. Hohto, 12 monkeys (Pitt). Konsepti on helppo - Kuinka saada (pää)henkilö näyttämään mahdollisimman awkwardilta. Awkwardius on jo uusi normaali, sillä teknologinen kehitys taannutti ihmiset sosiaalisessa mielessä kivikaudelle. -💊-.
- Anonyymi00009
Muistakaa! Youtubessa oli leikattu osa jaksojen lopuista veks, joten ne on tsekattava striimaussivustoilta. Tein sen äsken. Youtuben kakkoskausi on semi-kuvanlaadulla ja varmaan sieltäkin on jaksojen lopuista napsaistu otoksia. Varmaan liian veristä jos ne näytettäisiin, tulisi ikäraja issueseja videoiden saatavuuteen liittyen.
Creep 1:stä löytyi alternative endings, nekin youtubessa. Tääkin löytyi - https://www.youtube.com/watch?v=2to52l9DWKI . Tuo susikuvailu auttaa ymmärtämään Creepin psykologiaa ja sielunmaisemaa. Susi = Koira. Susikoira. -💊-. - Anonyymi00010
Palstan aluevaltaus. Aloin miettimään parisuhteiluja Creepin näkövinkkelistä käsin. Tosiaan kuulin yhdeltä tuttavaltani kuinka katutasolla hänen luokseen oli pölähtänyt joku rändom nainen jonka kanssa se sitten hetken aikaa p*neskeli. Paljastui että se nainen oli varsinainen creep. Skitsoidista käyttäytymistä, sillä yöllä nukkumisen aikana sattui ja tapahtui.
Tavaroita ja roskia oli kuulemma ilmestynyt omituisiin paikkoihin yön aikana ja tuttavassani ei ollut vika. Jäljelle jää vain yksi vaihtoehto eli se "pölähtäjä". Kielsi kaiken ettei olisi muka tiennyt niistä omituisuuksista yhtään mittään. Onhan se omituista että joku rändomi tulee ykskaks irl kysymään tyyliin että lähe p*nolle. En tiedä oliko se noin suorasukainen mutta sanoisin että siihen tyyliin. Epäilyttävyys on erityisen korkea-asteista tuossa tapauksessa sillä creepynä toimi nainen eikä mies.
Muistakaa - Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin se useimmiten myös on. Itselleni herää kysymys kun joku käyttäytyy tuolleen että kuinka monta kertaa aiemminkin hän on menetellyt samalla tavalla? Himmeäkuuppaisen ja sexuaalisesti yliaktiivisen henkilön kohdalla on aina kohonnut s-puolitautien riski.
Sitten meillä on tää Tinder. Mielestäni on täysin itsesuojeluvaiston ja maalaisjärjen vastaista pyytää jotakuta randomia muuten vaan p*nolle. Vieläpä jos sen pyytää omaan kotiisi niin tällöinhän se tietää missä itse asut mutta et tiedä missä se toinen asuu. Jos jotakin jännämiesmäistä sattuisi tapahtumaan niin tällaisilla seikoilla olisi merkitystä. Siis täysin randomeita ihmisiä etukäteen joista ei tiedä oikeastaan yhtään mitään. Ovat voineet olla vaikka vankilassa, eihän ne sitä tietenkään paljasta. Eli aivan hyvin siellä voi olla joukossa jokin Duplassin roolin tapainen creep joka voi olla joko mies tai nainen. -💊-. - Anonyymi00011
Otin videokontenttia ylös älylaitteeseeni ykköskauden ykkösjakson loppuhuipentumasta. Jaoin. 😉 oli bueno jutska. Huumori on huumoria, aiheesta viis. Hommat haltuun 💪😎🚬. Creep 2 leffan kansikuvasta pitäisi brändätä oma kalijabrändinsä mitä sitten myytäisiin kaupoissa a le coqin tavoin 💪🍻. -💊-.
- Anonyymi00012
Tuttavani liittyi D:n IG-faniryhmään kun hehkutin sitä sille tarpeeksi. Näin niitä ihmisiä manipuloidaan :). Ykkös-, ja kakkosleffa pitäis khyl yytsiä täsä piakkoin. Ykkösessä se hyppi kivillä ja kaivoi lapiolla maata, mikäli nyt oikein muistan. -💊-.
- Anonyymi00013
Ostin netistä aloitukseeni sopivaa rekvisiittaa 😅. <--> Erityismielenkiinnon kohde 🤔? Mutta jokainen ihmisen harrastus tai muu vastaava intressi on aina erityismielenkiinnon kohde, joten sen perusteella esim. kaikki urheilijat ovat burgereita. Sehän selittäisi triathlonisti stuppinkin poukkoilut. Mua ei voi lahjoa rahalla. Mua ei voi pelotella vallalla tai sanktioilla. Mua ei pysty päihittämään älyllisessä väittelyssä. -💊-.
- Anonyymi00015
Jaaha. Täällä sitä pelätään yksin milloin se iskee 🤭 En kiellä, ettenkö itsekin pelkäisi vähän kaikkea, mutta tunkeutuminen aloitukseesi täällä lähentee tässä yhteydessä jopa penetraatiota 😗
(viimeinen oli sana, jonka opin palstalta 🤣)- Anonyymi00016
Hirn? Mä saisin aikaan henkeviä keskusteluja sen kanssa. Olen nytkin kännissä, mikä toimii sosiaalisena liukuvoiteena. Tämä letkautus siis täysin non-sexuaalisessa mielessä. Yritän olla oksentamatta. Parisen viikkoa sitten tosiaan hieman mokailin siinä suhteessa. -💊-.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hirn? Mä saisin aikaan henkeviä keskusteluja sen kanssa. Olen nytkin kännissä, mikä toimii sosiaalisena liukuvoiteena. Tämä letkautus siis täysin non-sexuaalisessa mielessä. Yritän olla oksentamatta. Parisen viikkoa sitten tosiaan hieman mokailin siinä suhteessa. -💊-.
Oh. Mokailuistasi en tiedä mitään. Yhteyteni yhtään kenenkään on pelkästään henkistä. Voit huokaista helpotuksesta, eikä tarvitse yökkäillä 😅☝️Ihan vaan normi perjantai ja olen hieman itse solmussa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oh. Mokailuistasi en tiedä mitään. Yhteyteni yhtään kenenkään on pelkästään henkistä. Voit huokaista helpotuksesta, eikä tarvitse yökkäillä 😅☝️Ihan vaan normi perjantai ja olen hieman itse solmussa
Tuttu lähetti kuvan missä D suuteli toista miestä. On se todellakin creepy. Ehkä se veti roolia kun on se kumminkin virallisesti suuntautumiseltaan normo. Shokikseni selvisi että sillä on niin kieroutunut huumori että sen irl vaimo näyttelee Creep Tapesissa sen siskoa ja näiden hahmojen välillä on liiankin lämpimät välit siinä sarjassa.
Hyvä että se oli vain yksi jakso. Tai oli kyllä ykköskauden päätösjaksossakin Creepyn äiti yhtenä hahmona. Kausien päätösjaksot ovat näköjään kaikkein pimeimpiä. Veikkaanpa että kolmoskauden päätösjaksossa tulee olemaan daddy issueseja sillä päähahmolla. D on maininnut kärsineensä mt-ongelmista joten ei mikään ihme että se on keksinyt pimeitä juttuja ohjelmiinsa. -💊-.
- Anonyymi00020
Muakin syytetään täällä välillä gubeksi. Itse asiassa, toisen tuotantokauden viides jakso on pyhitetty gubelle. Mä puhun joulupukista 🎅. Onkohan joillakin joulupukkifobia? Duplassilla luulisi olevan, tai siis Josefilla/Peachfuzzilla. Ps. Mieleltään häiriintyneet ihmiset ja heidän päänsisäisen mielenmaisemansa tutkiminen kiehtovat minua. Ehkä siksi olen ottanut agendakseni D:n elokuvahahmon, mikä toimii samalla erityismielenkiinnonkohteeni tyynnyttäjänä. -💊-.
- Anonyymi00021
Teeveetä selailin. Eveolla sattuu menemään leffa missä näyttelee Duplass 😅. Tunnistin sen lähestulkoon heti. Näin tätä Matrixia manifestoidaan 💪🏻🚬😎. Milloin Creepit näytetään teeveestä? -💊-.
- Anonyymi00022
Se sai waaaaaaaay tooooooo little ruutuaikaa. "One more video before going to bed". Täten, pistänpä protestiksi tämän - https://m.youtube.com/watch?v=838PE2pbzM4&pp=ygUPQ3JlZXAgMiB0cmFpbGVy0gcJCZEKAYcqIYzv . Creep 2 trailer toi. Kohta 1:20-1:31 on parhautta. Lisäksi aivan viiminen skene on bueno 👌🤭. -💊-.
- Anonyymi00025UUSI
Nyt mulla on hallussani sekä ykkösleffan että kakkosleffan julisteet. Kakkonen on hienompi ja siitä sai sattumoisin ykköstä isomman paperiversion. Pakko se oli, sillä sosiaalinen omituisuus kuvastaa sen hahmon lisäksi myös minua. Vain yliyrittämällä pystyy luovimaan ihmissuhteiden meressä ja sitä ei kauaa jaksa. Joillakin on sosiaalinen rooli 24/7 ja se jos mikä on kuvottavaa ☝️. Sen aistii kyllä ihmisistä milloin ne on omia itsejään eli aitoja, ja milloin taas feikkejä tapauksia. -💊-.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p426115Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3125067Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1604854Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1364662Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil203890Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192404Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32178Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill251812- 731782
- 2201502