pysyy vaatimuksessaan pakolaisten massakarkotuksista
Anonyymi-ap
2026-01-22 10:16:10
Saksan AfD ottaa etäisyyttä Yhdysvaltoihin – mutta pysyy vaatimuksessaan pakolaisten massakarkotuksista
PolitiikkaUlkomaat
22.01.2026 |09:58
Maahanmuuttokriittisen Vaihtoehto Saksalle -puolueen galluplento ei ole katkennut ja puolue on maansa suosituin. Pakolaisongelma on ollut pinnalla vuosikaudet, mutta nyt ongelman ratkaisulle on oikeasti kansan tuki. Yhdysvaltain presidentti on hänkin kaikesta yhteisestä huolimatta osoittautumassa ongelmalliseksi ja siksi kansalliskonservatiivit ottavat nyt etäisyyttä Donald Trumpiin.
Vaihtoehto Saksalle -puolueen (AfD) slogan on ”Zeit für Deutschland” (On Saksan aika). Puolueen karismaattinen johtaja ja liittopäiväryhmän ykkönen Alice Weidel on jo pitkään linjannut, mitä se tarkoittaa käytännössä.
Rajat kiinni, massakarkotukset käyntiin
https://www.suomenuutiset.fi/saksan-afd-ottaa-etaisyytta-yhdysvaltoihin-mutta-pysyy-vaatimuksessaan-pakolaisten-massakarkotuksista/
PS. miltä kuulostaa helsinkiläiset?
Rajat kiinni, massakarkotukset käyntiin
8
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pakko pistää matuja pois Suomesta jo ihan käytännön syistä.
Ei meillä oo varaa elättää hyödytöntä joukkoa joka elää Suomalaisten
verovaroilla tekemättä mitään sen eteen vain rikoksia ja kuormitaa
rajusti terveydenhuoltoa.
Kävin lääkärillä niin odotustilassa oli 2 Suomalaista ja 13 matua.- Anonyymi00002
Olisit kysynyt, että mitäpä matut.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olisit kysynyt, että mitäpä matut.
Kelatuet kelpaa
Puolet matuille suomessa
- Anonyymi00004
Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Augustukselta kävi käsky. Milloinhan hallituksen virkamiesporukalta tippuu ne suomut silmiltä. Mikä oikeus niillä on laittaa koko Suomen kansa elättämään näitä kotoutumattomia. Ja oma väki pistetty ihan kerjäläistasolle. Vihaksi pistää tuollaset vätykset. Kela maksaa ihan kaiken. Ei maksa jos olet kantasuomalainen.
- Anonyymi00005
"Massakarkoitus" sanan tilalla kannattaisi käyttää ilmaisua " lähetetään rakentamaan esi-isiensä maata" koska se koituisi siunaukseksi molemmille osapuolille eli maalle, joka lähettää sekä maalle, joka vastaan ottaa.
- Anonyymi00006
Vangeilla paremmat olot kuin vanhuksilla!!!
- Anonyymi00008
hyvää
- Anonyymi00009
räppärit ja palacaaset pois suomesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433