Venäjän hyökkäys napsahtaa pian Suomeen

Anonyymi-ap

Varoittaa Turtiaisten pariskunta Moskovasta.

Kehoittavat varautumaan suomalaisia olemaan osa Venäjää, ounastellen jakopiirisopimuksen olevan jo sovittuna Trumpin ja Putinin välillä.

Oma näkemys viimeaikaisista tapahtumista:

Siksi USA kutsui Putinin uuteen "rauhanneuvostoon".

Lisäksi Ano osuu nyt oikeaan monessa videolla esiintuomassa huomiossaan ja arviossaan .

https://www.youtube.com/watch?v=ZTKh36KxTGU

18

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Super diili on tehty kamujen kesken jo aikaa sitten . Mut ei Suomesta tule Persuputinland valtioo .

• Anonyymi00002

Wc-istuimet vaarassa.

Sekä naiset ja mummot.

• Anonyymi00003

Ano jätti isot velat Suomeen ja pakeni Venäjälle.

• Anonyymi00004

Suomen ateistikoirien valassa olleen valtion harjoittama Päivi Räsäsen vaino saa palkkansa. En ole rivissä mukana homoavioliiton takiakaan, muslimit toimii enemmistönä Putinia auttaen voittoon, Israelin kiroaminen koittaa tuhoksi Suomelle selvästikin ennemmin tai myöhemmin, saattaa tosiaan yllättävän piankin olla sota edessä, nyt ei enää homostelusuilla puhuta että hyökkäys tulee vasta vuosien päästä .

• Anonyymi00007

Päivi siunaa fasisti Netanjahua . KD on eliitti ensin uskovaisia . Ei eroaisi ranin islamuskon lahkon diktatuurista .

• Anonyymi00005

Löperöpuhetta. Kun Putinin sotakassa alkaa olla tyhjä, niin tyhjästä on paha nyhjästä. Jotenka ootellaan vaan kaikessa rauhassa Herraamme Jeesusta kiitellen, mitä tuleman pitää. Eikä asiat tapahdu aivan yllättäen, koska meillä on kerran entinen poliitikko Moskovan sektorilla tiedotuksia jakelemassa.

• Anonyymi00008

Kiinalla on kassassa rahaa ja Kiina on liitossa Putinin kanssa. Niin kauan kuin on Kiinan etujen mukaista Putinia heikentävä sota Ukrainassa saa tarvitsemansa hapen, jotta se jaksaa palaa.

• Anonyymi00006

Rukousvastaus mulle...olen kärsinyt kauan Suomessa mm. Israelvihasta. En ole israelilainen, mutta vääryyden, valheen ja vihaamisen takia, joka kohdistuu syytöntä Israelia kohtaan kaikessa kohtuuttomuudessa. Muslimit tuoneet yllytyksen ja natsit sen yllytyksen ottaneet vastaan. Hymyilen kun natsit saavat maksaa pian....

• Anonyymi00009

sama täällä.

• Anonyymi00010

homostelua tukeneet joutuu vallanvaihdossa itse kostomentaliteetin kohteeksi jos oon oikein ymmärtänyt mitä on suunniteltu tietyille ihmisille Suomessa. Tää homoiluun kansan aivopesetys on huomattu Venäjällä ja siitä vastuulliset otetaan asianmukaiseen käsittelyyn jos menee kuten voi olettaa.

• Anonyymi00011

Venäjän valtion tv-kanavillahan on aika rajuu puhetta siitä ollut. Siellä ei gayprideja katsella ja anneta kulkea yllyttämässä ihmisiä sopimattomuuksiin.Muslimit oleet suut supussa aika lailla kun pelänneet Suomen viranomaisia jos sanoo jotain homostelua vastaan ettei käy kuten Päivi Räsäselle vaan odottavat muutosta, jonka he yhtä lailla aitokristittyjen kanssa ovat tienneet olevan tulossa, sillä Raamatussa toistuu kai joka kean sama kaava että kun kristinuskoon kääntynyt kansa luopuu Jumalastaan niin seuraukset ovat samat kuin oli juutalaiselle kansalle Raamatussa kaikkina sukupolvina ja sota tai siihen rinnastettava hyökkäys tai muu tuho esim. taudein sairauksin tuli sitten aikanaan kostoksi?

Huom! En muista oliko se aina näin, mutta ainakin pääsääntöisesti, en ole niin super hyvä Raamatussa tai ainakaan näitä kaikkia yksityiskohtia muistamaan, mitä Raamatussa lukee.

Tsemppiä ja siunausta kaikille. Vai saako niin sanoa? Tarkoitan tsemppiä jumalattomille helvettiinmeneville ja siunausta sitten kristityille uuteen maahan meneville.

• Anonyymi00012

Ennen sotaa kävin Israelissa monta kertaa pride juhlissa . Hyviä gay kavereita on siellä , yksi kuoli kyl Gazan sodassa .

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ennen sotaa kävin Israelissa monta kertaa pride juhlissa . Hyviä gay kavereita on siellä , yksi kuoli kyl Gazan sodassa .

tuliko itku persjynssärin kuoltua?

• Anonyymi00013

Putin ja Netanjahu kuuluvat oikeuteen .

• Anonyymi00015

Ei vaan muslimit. Tai siis kyllä Putin, en nyt lukenut kunnolla luulin että Trump kun oon pihalla just nyt niin sanotusti . En oo ennen tähän Putin ja Netanyahu on paskoi kombinaatioon törmännyt niin se sekoitti.

En nyt ihannoikaan Netanyahuu , mutta symppaan ja ymmärrän kyllä missä vaikeassa tilanteessa on johtamassa maata saatanan kumartajia vastaan, saatanan yllyttämiä muslimeja ja atestejumalattomia Israelia vastaan. Kaikki eikristityt ovat jumalattomia, ja on monia jumalattomia teeskentelemässä kristittyjä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei vaan muslimit. Tai siis kyllä Putin, en nyt lukenut kunnolla luulin että Trump kun oon pihalla just nyt niin sanotusti . En oo ennen tähän Putin ja Netanyahu on paskoi kombinaatioon törmännyt niin se sekoitti.

En nyt ihannoikaan Netanyahuu , mutta symppaan ja ymmärrän kyllä missä vaikeassa tilanteessa on johtamassa maata saatanan kumartajia vastaan, saatanan yllyttämiä muslimeja ja atestejumalattomia Israelia vastaan. Kaikki eikristityt ovat jumalattomia, ja on monia jumalattomia teeskentelemässä kristittyjä.

Uskonnolliset juutalaiset vainoaa nyt kristittyjä siellä, joten tosiaan voi olla vaikea tilanne ymmärtää sekä saattaa tosiaan ihminen siunata asioista, jotka ovat pahuuden lähdettä.

• Anonyymi00018

Ei-helluntailainen kommentti:

Putinin mielestä Ukrainan sota on ollut Venäjän historiallisten alueiden vapauttamista.

• Anonyymi00019

Ano, Entisessä itä-Suomessa kuningas Venäjän Federaatiossa jo vuonna 2026 ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe