Joko meillä sääntöihin ja lakeihin orjuutetuilla suomalaisilla on huono itsetunto ja sokea noudattamisen moodi, Venäjän vallan aikainen pelko perittynä perseessä kertoa omia mielipiteitä ääneen tai sitten Sarah Dzafce on vaan rohkea ja edistyksellinen nuori nainen, joka uskaltaa ja myös sen ilmaisee.
Joo, jos valita saa, minäkin haluan olla noin rohkea (entisessä) sananvapauden maassamme.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8851914d-d5ff-4d1b-b0e9-637d9be948d7
Taas se missiehdokas venytteli silmiään
11
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tosikot ei ymmärrä huumoria,uhriutuvat kaikesta, ja näkevät rasismia jokapuolella. Sairasta!!!
- Anonyymi00002
Samaa mieltä. Ja mitä pidemmälle itse tehty sensuuri menee, sitä sairaammaksi maailma käy. Kohta jo tietty väri vaikka pipossa aiheuttaa kadulla närästystä.
- Anonyymi00003
Anteeksi jälkikäteen kohderyhmältä jota en tunnista. Lapsosena 50-luvulla venyteltiin pärstää mm. etusormin alaluomia alas vetämällä, samalla peukaloilla työnnettiin nenä pystyyn sieraimista, samalla keskisormilla venytettiin suuaukkoa suupielistä.
Älkää kuitenkaan tätä tehkö ainakaan siten, että joku näkee tai teko tallentuu mihinkään tuuttiin. - Anonyymi00004
Eiköhän se missiehdokas ole ainoa täysijärkinen tässä näytelmässä!
- Anonyymi00007
No niinpä. Tähänkin hupailuun puuttui lähinnä jokin leija,eli kepeä Missiliitto tai siinä toisessa tapauksessa pelokas, arka Hiihtoliitto. Kun saavat avustuksia vissiin joltakin taholta. Tai käyvät muuten poliittista kauppaa.
- Anonyymi00005
Hähä WOKET on lyöty!
- Anonyymi00011
Jos en aivan väärin muista, niin ei tästä montaakaan viikkoa ole kun Persupolitiikot pyytelivät kansalta kilpaa anteeksi niitä asiaan liittyviä anti-woke purkauksiaan -- ja samaan aikaan pääministeri lähetteli kurat housussa virallisia anteeksipyyntöjä kaukoidän maihin.
- Anonyymi00006
Meillä ei onneksi tarvitse venytellä silmiä kun kotona on hän jolla on oikeasti sellaiset silmät ja on muuten kaunis kuin karamelli.
- Anonyymi00009
Sittenhän sua ei vinot silmät haittaa
- Anonyymi00008
On mistä jauhaa..
- Anonyymi00010
Pienestä se älämölökin syntyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443