Taas se missiehdokas venytteli silmiään

Anonyymi-ap

Joko meillä sääntöihin ja lakeihin orjuutetuilla suomalaisilla on huono itsetunto ja sokea noudattamisen moodi, Venäjän vallan aikainen pelko perittynä perseessä kertoa omia mielipiteitä ääneen tai sitten Sarah Dzafce on vaan rohkea ja edistyksellinen nuori nainen, joka uskaltaa ja myös sen ilmaisee.
Joo, jos valita saa, minäkin haluan olla noin rohkea (entisessä) sananvapauden maassamme.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8851914d-d5ff-4d1b-b0e9-637d9be948d7

11

134

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tosikot ei ymmärrä huumoria,uhriutuvat kaikesta, ja näkevät rasismia jokapuolella. Sairasta!!!

• Anonyymi00002

Samaa mieltä. Ja mitä pidemmälle itse tehty sensuuri menee, sitä sairaammaksi maailma käy. Kohta jo tietty väri vaikka pipossa aiheuttaa kadulla närästystä.

• Anonyymi00003

Anteeksi jälkikäteen kohderyhmältä jota en tunnista. Lapsosena 50-luvulla venyteltiin pärstää mm. etusormin alaluomia alas vetämällä, samalla peukaloilla työnnettiin nenä pystyyn sieraimista, samalla keskisormilla venytettiin suuaukkoa suupielistä.

Älkää kuitenkaan tätä tehkö ainakaan siten, että joku näkee tai teko tallentuu mihinkään tuuttiin.

• Anonyymi00004

Eiköhän se missiehdokas ole ainoa täysijärkinen tässä näytelmässä!

• Anonyymi00007

No niinpä. Tähänkin hupailuun puuttui lähinnä jokin leija,eli kepeä Missiliitto tai siinä toisessa tapauksessa pelokas, arka Hiihtoliitto. Kun saavat avustuksia vissiin joltakin taholta. Tai käyvät muuten poliittista kauppaa.

• Anonyymi00005

Hähä WOKET on lyöty!

• Anonyymi00011

Jos en aivan väärin muista, niin ei tästä montaakaan viikkoa ole kun Persupolitiikot pyytelivät kansalta kilpaa anteeksi niitä asiaan liittyviä anti-woke purkauksiaan -- ja samaan aikaan pääministeri lähetteli kurat housussa virallisia anteeksipyyntöjä kaukoidän maihin.

• Anonyymi00006

Meillä ei onneksi tarvitse venytellä silmiä kun kotona on hän jolla on oikeasti sellaiset silmät ja on muuten kaunis kuin karamelli.

• Anonyymi00009

Sittenhän sua ei vinot silmät haittaa

• Anonyymi00008

On mistä jauhaa..

• Anonyymi00010

Pienestä se älämölökin syntyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe