Mitä sitten?
"Moni maailman järvi ja joki on niin pilalla, ettei niitä voi enää edes kunnostaa
Maailman on alettava sopeutua aikaan, jolloin monia vesilähteitä ei enää ole, YK varoittaa."
Loppuuko maailmasta puhdas vesi tai miksi loppuu
20
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sipilä halusi yksityistää Suomen puhtaat vedet, mutta Talvivaara päätyikin sotkemaan muutaman kainuulaisen järven peruttamattomasti.
- Anonyymi00007
puhtaan veden yksityistäminen saa vapaamuurariporvareiden kärjen märäksi.
- Anonyymi00003
Heitetään rahaa kankkulan kaivoon niin vesi paranee? YK on suuri vitsi. Lähteköön sieltä toimistostaan puhdistamaan niitä jokia ja vesistöjä.
- Anonyymi00008
tyydytkö rapaveteen? Kohta näemme knasan valelluksia ja väestön vaihtoa puhtaan veden perässä
- Anonyymi00009
Ranskassa Seine puhdistettiin,se herätti raivoa niin paljon että "pskanna Seineen" kampanja piti oikein julistaa somessa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
tyydytkö rapaveteen? Kohta näemme knasan valelluksia ja väestön vaihtoa puhtaan veden perässä
Aina se on kohta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aina se on kohta.
Ota pää pois pyllystä. Se on nyt mm. Teheranissa ja useana kesänä Italiassa on saanut sakon auton pesemisestä.
"Maailma on ajautumassa vesikonkurssiin, varoittaa YK:n tuore raportti. Monet makean veden lähteet ovat tuhoutumassa pysyvästi.
Jo nyt lähes kolme neljästä ihmisestä elää alueella, jossa on pulaa vedestä. Syynä ovat ilmastonmuutos, saasteet ja veden ylikulutus.
Äärimmäisenä seurauksena Iran harkitsee pääkaupunki Teheranin evakuointia, koska vesi uhkaa loppua sieltä kokonaan."
- Anonyymi00006
Suomessa ainakin pestään autoja juomakelpoisella vedellä. Samoin kastellaan nurmikoita.
Teollisuus käyttää juomakelpoista vettä tolkuttomat määrät.
Miksi tälle asialle ei tehdä mitään?- Anonyymi00011
Mitä asialle mielestäsi pitäisi tehdä? Suomessa ei ole pulaa vedestä joitakin pieniä alueita lukuun ottamatta. Suomessa ongelma on lähinnä infra, eli putkistojen kunto ja ikä. Maailman mittakaavassa juomakelpoista vettä menee Suomessa isojen jokien kautta mereen yli 1000 kuutiometriä sekunnissa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä asialle mielestäsi pitäisi tehdä? Suomessa ei ole pulaa vedestä joitakin pieniä alueita lukuun ottamatta. Suomessa ongelma on lähinnä infra, eli putkistojen kunto ja ikä. Maailman mittakaavassa juomakelpoista vettä menee Suomessa isojen jokien kautta mereen yli 1000 kuutiometriä sekunnissa!
Pitääkö siitä huolimatta olla idiootti
- Anonyymi00012
Suomalaisten pitää aloittaa veden säästäminen koska jossain maailmalla on kuivia paikkoja. Parhaiten se toteutuu ankaralla vesiverolla.
- Anonyymi00015
tai veden yksityistämisellä vrt. Caruna.
- Anonyymi00016
Grönlannin jäätiköissä on vettä kyllä riittämiin...Jäävuori hinaukseen ja myydään rättipäille!
- Anonyymi00017
Kyllä puhdas vesi loppuu, jos juodaan ja kustaan enemmän kuin sataa.
Suomesta ei lopu, kunhan vaan laitetaan piikkilangat, miinat ja konekiväärit rajalle. - Anonyymi00018
osa syynä on, kun uskontoa käytetään synnytysautomaatteina sekä tykinruokana.
Muslimienemmistöisissä maissa on liikaa ihmisiä neliökilometriä kohti.
Tällöin ruuan tuotantoon ei riitä maata. Myös koraanin vääränlainen tulkinta johtaa huonoihin tekoihin. - Anonyymi00019
Yhden lapsen politiikka on hillinnyt väestön kasvua edes hieman. Tämä on pieni kommunismin hyöty.
- Anonyymi00020
Jeesus käveli vesien päällä. Siksi loppuu: Kiittää Herraa; tulee kohta, JEESUS
- Anonyymi00021
Maailma hukkuu paskaan, mikä kehitetään sekä käytetään liiaksi synteettisiä proteeinin lähteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459