Kun alat kuuntelemaan Raamattua niin hyvä on siihen Jumalalle kertoa eli rukoilla jotain mieleentulevaa. Se voi olla mitä vain, mitä saat sanottua, jos et saa mitään sanottua , niin sanoppa sitten vaikka se Jumalalle ja sano että ehkäpä ensi kerralla mulla on sinulle jotain sanottavaa, mutta nyt on takki tyhjä, mielessä huminoipi. Syy voi olla esim. ahjistus, jota maajilma on tarjoomuksessaan pullollaan, jonka Jumala sen voi pois kauvas karkoittaa.
Nyt on tullut aikasi rentoutuva hieman maaten siin selkäiselläs reilu 10 minuuttisuus ihan vaan olla ja kuunnella nautiskellen tai vaikka siivoilla hieman samalla kuunnellessasi.
Eka Tessalonikalaiskirje :
https://www.youtube.com/watch?v=V0ORfin2pJw
Itse käväsen kaupassa, mutta palattuani kuuntelen tämän Raamatun paikan. Jos siltä tuntuu niin kuunneltuamme voisimme vaikka kiinnostua juttelemoimaan Tessalonikalaiskirje ygösestä, josko siitä jotain jäi mieleen. Jos ei jäänyt mitään mieleen niin sen sa ihan vapaasti ja rohkejasti sanoo että kuuntelin kyllä, mutta enpä osaa nyt mitään sanoa kun oon niin solmus, eikä muistu mieleen mitään. Ehkäpä uuvelleenkuuntelu olisi paikallaan ja uuvelleenrukoilu, jossa pyyvät Herralta lisää muistii muistaa kuuntelemaas ja nostamaan jotain sieltä muistiisi, jonkun yksityiskohjan, josta voi sitten
alkaa tulvimaan uusii muistiavaumii.
Selef Urge
Kuunnelmoimme yhjessä Raamattua
5
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokos sinuakin alkaa patteriauton hankinta kiinnostamaan, jos sellaisen saa kohta tuollaisella Donut Labin ihmeakulla varustettuna ja reilusti yli tuhannen kilometrin rangella? Vai liekö huijausta koko akku?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011738413.html
Kiinalaisillahan kuulemma on jo valmiina tarjota jotain vastaavaa.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/bb7cfe1e-48cf-4b97-ac5f-c98c4b890403- Anonyymi00005
Vaarallista autojen myyjien kannalta julkaista tuollaisia uutisia. Vois ihan veikata, että tänä vuonna ei myydä juuri yhtään uusia autoja, kun kaikki uuden hankintaa suunnittelevat vaan odottelevat vesi kielellä, että ens vuonna ehkä tulee noita ihmeakkuautoja tarjolle.
- Anonyymi00002
" Jokos sinuakin alkaa patteriauton hankinta kiinnostamaan, jos sellaisen saa kohta tuollaisella Donut Labin ihmeakulla varustettuna ja reilusti yli tuhannen kilometrin rangella? Vai liekö huijausta koko akku? "
Jo jos se voisi olla totta eikä valhetta pettävää niin sitten auton hankintahinta vaikuttaisi mulla siihen kuinka laskelmoin pitkäaikaisen autonpijon vaikutuksijen kokonaiskuluja siten että mikä olisi se halvin vaihtoehto. Tietty sitten jos kuluerot eivät jää kovin isoiksi niin sitten vaikuttaa ajomukavuusominaisuujetkin aika isosti.
Syön kilon suklaata päivän aikana maijoksen kanssa jos on totta vuojen 2026jKr. aikana.
Bensamoottorillisuus on kuitenkin tässä vaiheessa hypritisoituna mun ykkösellinen ostoiteaallisuus, kakkosvaihtoehtona pelkkä pensamoottori joka voi olla ykkösvaihtoehtokin joissain yksilöisissä, vaihtoautoiseni saama arvostus voipi itsessään olla loppuvaikutin kuinka valihten, mutta monella vavalla aijon autokaupoille mennä autoa onkimaan, viimeisenä pelkkä sähkökuljin.
Tässähän on onkelmana sekin että ajelen halvallisella vanhallisella pensaksille kulkevaisella autoksella, joka on älyttömän halvallinen ollunna jo pelkästään kun vertaa että vuojesta toiseen sillä pääsee jyskyttään eteenpäin siinä missä uuvellakin ilman tienposkeiluit. Koskaan se ei oo tien päälle jättänyt. Kunhan sen huoltaa ja tankkaa niin ajo on huoletonta. Siinä on hyvät penkitkin.
On sitä välillä toivonutkin että siihen tulisi semmoinen vika ettei sitä kannattais korjauttaa niin pääsisi hyvällä järkevyyssyyllä ostelemaan uutta, jolla sitten ajelis ylöstempaukseen asti. Sehän se tässä mietityttää että jos auto vaan kestää ja kestää niin en yllättyisi että mulla jäisi omistukseen tuo vanha ja jossain määrin "rakas" auto ja jäisin ikuisesti kokematta uuven auton omistusajamisen hurmaisuutta. Äitini on mua yllyttänyt ostamaan uutta autoo, mutta hän ei oikein tajua autoasijoita, sitä että nk. romukin on oikeasti talouvellisesti joskus paljon järkevänpi ajettava kuin se uusi auto, kuten kauhu on: Uuven auton hintaisuus tippuu muutamassa vuojessa niin paljon että sekin tulee mieleen että mitäs jos ostaisi muutaman vuojen vanhana, no joo , tämmöisii.
Selef Urge - Anonyymi00003
Jes.34:5 Sillä minun miekkani on taivaassa juovuksissa; ja katso, sen pitää tuleman alas Edomin päälle ja kirotun kansan päälle, sitä rankaisemaan. Biblia (1776)
- Anonyymi00004
Hes.21:4 Että minä sinussa sekä hurskaat että väärät hävitän, niin minun miekkani tupesta lähtee kaiken lihan päälle niin etelästä pohjoiseen asti. Biblia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443