Ottakaa pienempi pala,laittakaa vähemmän rasvaa paistinpannulla yms
Olen tuota nyt itsekkin noudattanut vähentämällä siitä vähästäkin esim kun ennen otin pätkiksiä 60 grammaa,otankin nyt vain 30 grammaa.
Se on se liika ahnehtiminen mikä lihottaa.
Ota pienempi pala
10
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minäkin olen aina syönyt kakkukahvit kaksi kertaa päivässä aina silloinkin kun olen laihduttanut.
Kun palan koko on ollut ennen 30 grammaa,se on nyt
VAIN 15 grammaa.☹️
Kyllä sitä normaalisti SAA syödä enemmän,mutta JOS laihduttaa PITÄÄ syödä vähemmän näitä erittäin lihottavia herkkuja. - Anonyymi00002UUSI
Miten olet pärjännyt ahmintahäiriön kanssa?
Onko pihtimitat lihomisen jälkeen kohdallaan, olet kuitenkin lihonut viisi kiloa.- Anonyymi00004UUSI
Koko ajan olen nyt laihtumaan päin ja kohta näkyy veitsenterävät vatsalihakset.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koko ajan olen nyt laihtumaan päin ja kohta näkyy veitsenterävät vatsalihakset.
Ei sellaisia ole, luulet vaan!
- Anonyymi00003UUSI
Tämä on ollut jo 60 vuoden ajan se epäterveellinen aamupala minkä olen syönyt.
En ole siis KOSKAAN syönyt tuon paremmin aamulla. - Anonyymi00006UUSI
Vaihdettuamme asumismuotoa ennakoimme sen vaikutuksen kuluuksessa, siis ravinnon tarpeessa. Olemme tietoisia eri ravinteiden ominaisuuksista mutta emme ole koskaan laskeneet kaloreja. Emme syömiämme emmekä kuluttamiamme.
Muuto ok:n työllistävästä ympäristöstä keskusta kerrostaloon oli muutos johon reagoimme omalla tavallamme ennakoiden.
Vaihdoimme normaalit, sapuskapesältään 20cm halkaisija ruokalautaset ns. jälkiruokalautasiin sapuskapesän halkaisija 15cm.
Muutos kävi täysin huomaamatta kuten myös syötävän panostau lautaselle. Emme olleet täyttäneet ennenkää äärimmilleen emmekä nytkään muuttaneet täyttöastetta mutta totutulla suuren lautasen täyttöasteella tuli pienemäälle panostettua samalta määrältä NÄYTTÄVÄ annos eikä edes vatsa ilmoitellut muutoksesta.
Safkamäärän pieneneminen oli itse asiassa suurempi kuin kulutuksen väheneminen.
Opin ymmärtämään jotain "näkönälkä" väitteestä.
Vuosia myöhemmin, poikamme perheen vieraillessa liikuntaa harrastavine lapsineen, katsoimme hämmästyneinä heidän sapuskan santsaustaan, kunnes myöhemmin tajusin syyn. Olin kattanut koko porukalle pienet lautaset.- Anonyymi00007UUSI
Ei se ruoka lautasen koko mitään siihen vaikuta JOS syö kevyttä ruokaa KOSKA kasviksissa on vähän kaloreita esim kaali,porkkana,peruna yms.Annoskoko SAA olla vähintään 600 grammaa,KOSKA se sisältää Vain 500-600 kaloria.
Niitä SAA syödä aivan mahan täyteen niin paljon kuin jaksaa.😧
Se mikä vaikuttaa kaloreihin on herkut.Onneksi tein nyt tarkistus punnituksen piirakkamäärälle mitä olen syönyt kahvin kera.Olinkin syönyt todellisuudessa 60 -70 grammaa kun olin leikannut silmämääräisesti.
Ja nyt vähensi sen puoleen eli 30 grammaan ENKÄ 15 grammaan.Se on vähän päivässä,mutta paljon viikossa ja kuukaudessa.Kaikki aivan TURHIA kaloreita.🤔
Sitä on täysin tyytyväinen siihen pienempäänkin määrään. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se ruoka lautasen koko mitään siihen vaikuta JOS syö kevyttä ruokaa KOSKA kasviksissa on vähän kaloreita esim kaali,porkkana,peruna yms.Annoskoko SAA olla vähintään 600 grammaa,KOSKA se sisältää Vain 500-600 kaloria.
Niitä SAA syödä aivan mahan täyteen niin paljon kuin jaksaa.😧
Se mikä vaikuttaa kaloreihin on herkut.Onneksi tein nyt tarkistus punnituksen piirakkamäärälle mitä olen syönyt kahvin kera.Olinkin syönyt todellisuudessa 60 -70 grammaa kun olin leikannut silmämääräisesti.
Ja nyt vähensi sen puoleen eli 30 grammaan ENKÄ 15 grammaan.Se on vähän päivässä,mutta paljon viikossa ja kuukaudessa.Kaikki aivan TURHIA kaloreita.🤔
Sitä on täysin tyytyväinen siihen pienempäänkin määrään.Jos syö päivässä 2400 niin tuon ruuan päälle SAA syödä vielä kakkukahvit,hedelmän ja terveellistä jälkiruokaa 200 grammaa+ ruokaisa salatti+iltasyönnit kaksi kertaa ja nekin terveellistä ruokaa.
- Anonyymi00008UUSI
Polta ruoka kiinni pannuun, syö pahaa ruokaa, hyvä vinkki.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä! Ja jätä maustamatta, kieltäydy kaikesta suolasta ja jopa pippurista.
Kun ruoka on pahaa, ahmintakin loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825117Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73375SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun343093SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612977SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042266Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292127Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752105Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059