Ota pienempi pala

Anonyymi-ap

Ottakaa pienempi pala,laittakaa vähemmän rasvaa paistinpannulla yms
Olen tuota nyt itsekkin noudattanut vähentämällä siitä vähästäkin esim kun ennen otin pätkiksiä 60 grammaa,otankin nyt vain 30 grammaa.

Se on se liika ahnehtiminen mikä lihottaa.

11

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minäkin olen aina syönyt kakkukahvit kaksi kertaa päivässä aina silloinkin kun olen laihduttanut.
      Kun palan koko on ollut ennen 30 grammaa,se on nyt
      VAIN 15 grammaa.☹️

Kyllä sitä normaalisti SAA syödä enemmän,mutta JOS laihduttaa PITÄÄ syödä vähemmän näitä erittäin lihottavia herkkuja.

• Anonyymi00002

Miten olet pärjännyt ahmintahäiriön kanssa?

Onko pihtimitat lihomisen jälkeen kohdallaan, olet kuitenkin lihonut viisi kiloa.

• Anonyymi00004

Koko ajan olen nyt laihtumaan päin ja kohta näkyy veitsenterävät vatsalihakset.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Koko ajan olen nyt laihtumaan päin ja kohta näkyy veitsenterävät vatsalihakset.

Ei sellaisia ole, luulet vaan!

• Anonyymi00003

Tämä on ollut jo 60 vuoden ajan se epäterveellinen aamupala minkä olen syönyt.
      En ole siis KOSKAAN syönyt tuon paremmin aamulla.

• Anonyymi00006

Vaihdettuamme asumismuotoa ennakoimme sen vaikutuksen kuluuksessa, siis ravinnon tarpeessa. Olemme tietoisia eri ravinteiden ominaisuuksista mutta emme ole koskaan laskeneet kaloreja. Emme syömiämme emmekä kuluttamiamme.
      Muuto ok:n työllistävästä ympäristöstä keskusta kerrostaloon oli muutos johon reagoimme omalla tavallamme ennakoiden.
      Vaihdoimme normaalit, sapuskapesältään 20cm halkaisija ruokalautaset ns. jälkiruokalautasiin sapuskapesän halkaisija 15cm.
      Muutos kävi täysin huomaamatta kuten myös syötävän panostau lautaselle. Emme olleet täyttäneet ennenkää äärimmilleen emmekä nytkään muuttaneet täyttöastetta mutta totutulla suuren lautasen täyttöasteella tuli pienemäälle panostettua samalta määrältä NÄYTTÄVÄ annos eikä edes vatsa ilmoitellut muutoksesta.
      Safkamäärän pieneneminen oli itse asiassa suurempi kuin kulutuksen väheneminen.
      Opin ymmärtämään jotain "näkönälkä" väitteestä.

Vuosia myöhemmin, poikamme perheen vieraillessa liikuntaa harrastavine lapsineen, katsoimme hämmästyneinä heidän sapuskan santsaustaan, kunnes myöhemmin tajusin syyn. Olin kattanut koko porukalle pienet lautaset.

• Anonyymi00007

Ei se ruoka lautasen koko mitään siihen vaikuta JOS syö kevyttä ruokaa KOSKA kasviksissa on vähän kaloreita esim kaali,porkkana,peruna yms.Annoskoko SAA olla vähintään 600 grammaa,KOSKA se sisältää Vain 500-600 kaloria.
        Niitä SAA syödä aivan mahan täyteen niin paljon kuin jaksaa.😧
        Se mikä vaikuttaa kaloreihin on herkut.Onneksi tein nyt tarkistus punnituksen piirakkamäärälle mitä olen syönyt kahvin kera.Olinkin syönyt todellisuudessa 60 -70 grammaa kun olin leikannut silmämääräisesti.
        Ja nyt vähensi sen puoleen eli 30 grammaan ENKÄ 15 grammaan.Se on vähän päivässä,mutta paljon viikossa ja kuukaudessa.Kaikki aivan TURHIA kaloreita.🤔
        Sitä on täysin tyytyväinen siihen pienempäänkin määrään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei se ruoka lautasen koko mitään siihen vaikuta JOS syö kevyttä ruokaa KOSKA kasviksissa on vähän kaloreita esim kaali,porkkana,peruna yms.Annoskoko SAA olla vähintään 600 grammaa,KOSKA se sisältää Vain 500-600 kaloria.
        Se mikä vaikuttaa kaloreihin on herkut.Onneksi tein nyt tarkistus punnituksen piirakkamäärälle mitä olen syönyt kahvin kera.Olinkin syönyt todellisuudessa 60 -70 grammaa kun olin leikannut silmämääräisesti.
        Ja nyt vähensi sen puoleen eli 30 grammaan ENKÄ 15 grammaan.Se on vähän päivässä,mutta paljon viikossa ja kuukaudessa.Kaikki aivan TURHIA kaloreita.🤔

Jos syö päivässä 2400 niin tuon ruuan päälle SAA syödä vielä kakkukahvit,hedelmän ja terveellistä jälkiruokaa 200 grammaa+ ruokaisa salatti+iltasyönnit kaksi kertaa ja nekin terveellistä ruokaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et tajunnut ajatusta. Totunnaisen sapuskoinnin jatkuminen oli vaivatonta vaikka annoskoko pieneni oleellisesti ilman kalorien laskemisia tai pakonomaista kipristelyä koostumuksen muutoksen kanssa.
        On sanomattakin selvää, että pidän huolen riittävästä suojaravinteiden saamisesta. Sekään ei vaadi mitään laskemista kun on kerran ja kunnolla selvittänyt asiat itselleen.
        Onko hirveä synti jos kulutuksen vähentyessä energian saanti pienenee huomaamatta ja vaivatta? Ja LASKEMATTA!

• Anonyymi00008

Polta ruoka kiinni pannuun, syö pahaa ruokaa, hyvä vinkki.

• Anonyymi00009

Kyllä! Ja jätä maustamatta, kieltäydy kaikesta suolasta ja jopa pippurista.

Kun ruoka on pahaa, ahmintakin loppuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      114
      8183
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7398
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4654
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4429
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      7
      3989
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2799
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      116
      2638
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2565
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2224
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2087
    Aihe