Munahaukka se on!
Kyllä niin ärsyttää nämä poliitikot, jotka puhuvat muuta mitä tekevät.
Sanna väitti olevansa kasvissyöjä, lautasella munaa!
20
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olavin munaa.
- Anonyymi00002
Muni pelkästään, ei sentään tyrinyt.
- Anonyymi00003
Luha on muuten luonnontuote.
- Anonyymi00004
Siis Liha
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis Liha
Luonnosta saa lihaa ja kasviksia, molemmat on terveellisiä paitsi myrkylliset kasvit ei.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luonnosta saa lihaa ja kasviksia, molemmat on terveellisiä paitsi myrkylliset kasvit ei.
Japanilainen pallokalakin on myrkyllinen, mutta ravintoloissa sitä syöttävät tilauksen perusteella.
- Anonyymi00007
Luhanka taitaa olla Oulun suunnalla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Japanilainen pallokalakin on myrkyllinen, mutta ravintoloissa sitä syöttävät tilauksen perusteella.
pallokala ei elä pelkästään japanissa. mulla oli semmonen terassilla ämpärissä yöllä kissa söi sen jotenkin sieltä ja ei kumpaakaan ollut enää aamulla missään
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
pallokala ei elä pelkästään japanissa. mulla oli semmonen terassilla ämpärissä yöllä kissa söi sen jotenkin sieltä ja ei kumpaakaan ollut enää aamulla missään
Mulla on pallomaha. Se kainalossa köllöttelen sohvalla.
- Anonyymi00008
Kysyin tekoälyltä kahjosta - - Suomi24 Keskustelut
Jul 17, 2025Kyllä, Sanna Marin on ollut kasvissyöjä vuodesta 2008. Hän on kertonut tästä muun muassa Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa, jossa hän myös paljasti lempiruokansa olevan tomaattipasta - ja että hän lisää kastikkeeseen kaprislientä saadakseen siihen erityistä makua1.- Anonyymi00016
Aiemmin Marin on ollut kohun keskellä siitä, että hänen ja perheensä aamiaistarvikkeiden kustannuksia Kesärannan virka‑asunnolla käsiteltiin julkisuudessa (ns. “aamiaiskohu”), mikä liittyi siihen, miten ateriaetuja tulkitaan virallisessa asemassa. Tässä yhteydessä on nähty kuvia aamiaistarvikkeista (mm. kananmunista), mutta se liittyi verotus‑ ja etuuskeskusteluun enemmän kuin Instagram‑päivityksiin sinänsä.
- Anonyymi00013
lmikö myös samalla sitä?
- Anonyymi00014
Sanna ehkä pitää kovasti munasta .
- Anonyymi00015
Periaatteessa kaikki ihmiset ovat munantuomia keinohedelmöitettyjä lukuun ottamatta.
- Anonyymi00017
Selityksiä:
Lakto‑ovo‑kasvissyöjä
Tämä on yleisin kasvissyöntityyppi.
Lakto‑ovo‑kasvissyöjät syövät maitoa ja munia, mutta eivät lihaa, kanaa, kalaa tai äyriäisiä.
Tässä kategoriassa keitetty kananmuna ei ole ristiriidassa ruokavalion kanssa.
Veganismi vs. kasvissyönti
Vegaanit välttävät kaikki eläinperäiset tuotteet, mukaan lukien munat ja maitotuotteet.
Jos Marin olisi vegaani, kananmunan syöminen olisi ristiriidassa ruokavalion kanssa.
Henkilökohtainen tapa
Joillakin ihmisillä voi olla joustavia rajauksia: esimerkiksi pitkään kasvissyöjä ollut henkilö voi satunnaisesti syödä kananmunaa tai kalaa (flexitarian).- Anonyymi00019
Minä olen varttivegaani. Eli yritän kasata lautaselle neljänneksen kasvikunnan tuotteita, ja loput ovat sitten eläinperäisiä.
Esimerkkiannos:
400 grammaa A-luokan jauhotonta grillimakkaraa
50 grammaa pekonia
150 grammaa perunoita
- Anonyymi00018
Kasvissyöjä syö kananmunaa. Vegaani ei.
- Anonyymi00020
Minä en ole yhtään mikään
- Anonyymi00021
Marinilla on kieltämättä varsin fleksiibeli käsitys totuudesta.
- Anonyymi00022
Hyvä kun voi ottaa lunkisti ja pitää huolta kunnostaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403