Pari asiaa mistä Helluntikirkko vaikenee tyystin tuttuun tapaansa.
1. Mitä palveluksia hellutaipastorilta seurakunnan jäsen voi saada ja ovatko naiset eri asemassa ?
2. Miksi pastorien ei tarvitse todistaa onko heillä Jumalankutsu srk:n johtajaksi ?
Oko mahtaavaa olla hellutaipastori luontaisetuineen?
Vaiettu salaisuus seurakunnan johtajasta
17
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helluntai jäsenet ovat tietämättömiä omasta rakkaasta kotiseurakunnastaan.
Onhan se tyhmää jos ei tunne omia pastoreitaan.- Anonyymi00012
Onko arkkipiispalla Jumalan kutsu tehtäväänsä vaikka hän käskee vihkiä homoja?????
- Anonyymi00002
Sitä on vaikea ymrätää kun Pyällä Hegellä ja suosituilla vieraspuhujilla rahastetaan.
Tätä ei oi perustella Raamatulla.- Anonyymi00005
Miksi te itse kuulutte tuollaisiin, rikollisten vrtämiin huijariseurakuntiin? Heidät voi jättää.
- Anonyymi00004
On paljon seurakuntia joilla ei ole omaa pastoria vaan niitä kierrätetään eri seurakuntien kesken ja välillä puhuu joku muu kuin pastorin tittelin omaava henkilö. Sen takia opetuksen taso on hyvin vaihteleva, kun toinen opettaa toisella tavalla verratt6una edelliseen saarnamieheen. Puhujia haalitaan sieltä mistä saadaan palkka maksetaan kilometreissä ja ylläpitokorvaus. Kai siitä kolehdista siivu myös isketään saarnamiehen kouraan ei sitä kukaan ilmaiseksi tee.
- Anonyymi00007
Rukoile ymmärrystä.
Et ymmärtänyt aloitusta.
- Anonyymi00006
Jos seurkunnlla ei ole johtajaa silloin se on vain epämääräinen kerho.
- Anonyymi00010
Pakkovauvakastettujen johtajat:
Arkkipiispa käskee vihkiä homoja.
Naispiispa johtaa jooga-kursseja.
Arkkipiispa on kolmannen kerran naimisissa.
Tälläisten eksyttäjien annetaan johtaa luterilaisia.
Mitään ei voida tehdä on mentävä johtajien oppien mukaan! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pakkovauvakastettujen johtajat:
Arkkipiispa käskee vihkiä homoja.
Naispiispa johtaa jooga-kursseja.
Arkkipiispa on kolmannen kerran naimisissa.
Tälläisten eksyttäjien annetaan johtaa luterilaisia.
Mitään ei voida tehdä on mentävä johtajien oppien mukaan!Useamman kerran kylvetetty puhuu omiaan.
Useamman kerran kylvetetyn johtajat tekee lapsityötä
Amerikan uudestikastajat iloitsivat kun Suomessa nuoria kuoli kouluampumisessa, tämä kertoo ukastajista paljon
- Anonyymi00008
Kritiilisen seurakunnan virat pyhille.
Efesolaiskirje 4:11-12
Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi, ]ö tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
Muut ovat lahkoja vast. - Anonyymi00009
Srk johtajan pitää miellyttää kaikkia ja olla kaikkien palvelija 24/7.
Hän ei saa pelotlla synnillä.
Jeesus voi tull miloinvas mutta lahotemppelit ovat lukossa. 90% 24/7.- Anonyymi00013
Luterilaisten kirkkojen ovet ovat lukossa, jotta omat seurakuntalaiset eivät polta niitä!
- Anonyymi00014
"pelotlla
tull miloinvas lahotemppelit"
Pakkovauvakastettu on taas humalassa.
Toisten rienaaminen ei ole palkitsevaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luterilaisten kirkkojen ovet ovat lukossa, jotta omat seurakuntalaiset eivät polta niitä!
Taitaa uudestikastajat olla niitä polttajia
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
"pelotlla
tull miloinvas lahotemppelit"
Pakkovauvakastettu on taas humalassa.
Toisten rienaaminen ei ole palkitsevaa.Useamman kerran kylvetetty on taas raiskannut lapsia humalassa
Ei pakkovauvoista jankaa muut kuin uskovia rienaava useamman kerran kylvetetty pedo - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty on taas raiskannut lapsia humalassa
Ei pakkovauvoista jankaa muut kuin uskovia rienaava useamman kerran kylvetetty pedoMistä pakkovauvakastettu sen tietää?
Pelkääkö se että kajoan pakkovauvakastettujen lapsiin? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mistä pakkovauvakastettu sen tietää?
Pelkääkö se että kajoan pakkovauvakastettujen lapsiin?Eipä ole useamman kerran kylvetetyn pedon jutuissa mitään uutta
Viha uskovia kohtaan vain kasvaa :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433