Ja se on ihan oikein sulle. Olet sen verran inhottavasti elänyt.
Miten vanhaksi Eenok eli niin sinä et elä
4
60
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskon kautta otettiin EENOK pois hänen näkemättä kuolemaa, eikä häntä enää maan päällä ollut poistotettuaansa, koska hän oli ennen poisottamustaansa saanut tiedon Jumalalta että hän, Eenok on Jumalalle otollinen, siksi hänet Jumala ylösotti ennen kuolemaansa.
Ei kukaan vaella Herran kanssa 300 vuotta ollen uskossa, kuten Eenok vaelsi 300v uskossa, jolloin hänet Herra ylösotti luokseen, koska oli niin irti tästä maallisesta elämästä vaellettuaan 300v Herran kanssa suuresti Jumalaa rakastaen.Eenokin elämä miellytti Jumalaa niin paljon, että Jumala otti hänet pois.
Mitä huomioimme?
Emme mitään ellen sitä avaa kuin säilyketölkkii? Miten säilyketölkin saa auki ja sen mehevät sisällöt suullisoitua?
Olla Jumalalle otollinen on samaantumista kun ihminen miellyttää Jumalaa. Miten sinä miellytät Jumalaa?
Selef Urge - Anonyymi00002
Jumalalle otollisteinen tarkoittaa Jumalan miellyttämistä, Jumalaksen tahtoksensa mukaistavaista elämää, kuulijaisuutta ja uskoksisuuttaJumalaan.
Kuitenkaan maallisesti aatellen ja ihmismäärityksisteisesti otollinen ei tarkoita Raamatullisteisesti samanlaisella tavallisella sanaksteisten otollisuus ja miellyttäminen, koska maallisuuvessa siihen ei liitý Jumalaa , vaan maallinen otollisuus ja miellyttävyys.
Katso minuun lapsonen, sillä ihminenhän vastaallisoitteeppi Jumalan runsasrakkauteen omalla elämällään, kukin tavallaan, kuka löyhäst, kuka oikees virityksees. Mua vähän väsyttää jo. Söin äsken hyvää ruokaa. Karkkilakossa oon ollu kauvan, eilisest alkaen. Eilen perjantaina imaisin suklaalevyn suullisuuteeni, silmät oli nautinnost puoliummessa suklaata imaistes suulla kopeloijes kuin Raamattua väärentäneellä häijyllä jumalattomalla kiinalaisukko Xillä.
Selef Urge - Anonyymi00003
usa on nyt virallisesti eun vihollinen siinä missä putinkin.
- Anonyymi00004
Ihan totta. Hiljaisuus on kauhistuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413