Jumalan tuomiot kuolleille eivät koske heitä helluntaitulkinnan mukaan.
He tunustivat sapstin rikomukensa mutta liian myöhään.
Minne helluntailaiset joutuvat kuollessaan ?
30
185
Vastaukset
sapstin rikomukensa 😹👍
- Anonyymi00001
Kirotus virhe "sapatti"
- Anonyymi00011
Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- Anonyymi00002
Olet nukkunut rippikoulussa. Jo Martti on opettanut tästä.
- Anonyymi00003
Hulluntailaisethan ovat kuolemattomia.
- Anonyymi00004
Lahkohelluntailaiset ja yksi homo kirkkoherra yrittivät herrättää kuollutta helluntaipastoria ruumishuoneella.
- Anonyymi00005
Kaataja-Niilon kuolema 61 vuotiaana on varoituksena pastoreille.
- Anonyymi00007
Munkin kuolema 62 vuotiaana pitäisi herättää nukkuvan sakastin.
- Anonyymi00006
Hellareiden haudoilla kummittelee kun eivät hoida hautojaan ?
- Anonyymi00008
Helluntaikirkossa kummittelee öisin vainajahenget.
Siksi ovet on lukossa.- Anonyymi00021
No onhan se aivan loogista, että helluntaikirkon ovet pidetään lukossa, sillä eihän se tule kuuloonkaan, että vainajahenget päästettäisiin kaduille mellastamaan, kun kaduilla on jo muutoinkin vilkasta meininkiä. Kaduilla huudetaan ja hoilataan ja kuseksitaan nurkkiin ja oksennellaan puskiin ja pieksetään toinen toistaan kuin vierasta sikaa ja ammuskellaan soittoruokalan edustalla ja kiroillaan lahjakkaasi ja aivan yleisesti rähjätään humalassa jonninjoutavista asioista ja vittuillaan vieraille sukukunnille huvikseen ja nauretaan päälle remakasti. Meillä sitä on kaikenlaista hupia viikonloppuisin sano luterilainen.
- Anonyymi00009
Helluntailaiset palvovat kuolleitaan esim. Niilo Yli-vainiota ja apostoli Olsenia.
- Anonyymi00010
Vainajahenget.
Eipä ole kristinuskoa. - Anonyymi00012
Missä on profeetta Meller nyt ?
- Anonyymi00013
Ainakin siellä tarkenee, minne helluntailaiset pääsevät kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi00014
Taivaan kotiin, muttei samaan kuin vanhoillislestadiolaiset. Heillä on oma taivas.
- Anonyymi00015
Kadotukseen.
- Anonyymi00016
Tuskin taivaassa on lahkolaisia ?
- Anonyymi00022
Taivaassa ei tosiaankaan ole helluntailaisia eikä luterilaisia eikä adventistilaisia eikä jehovalaisia eikä yleensäkään muunlaisia kuin sellaisia, jotka ovat ottaneet Isä Jumalan armon vastaan Kristuksessa Jeesuksessa ja saaneet syntinsä anteeksi hänen veressään julistetun syntien anteeksiantamisen kautta, jonka seurauksena em. ovat saaneet Isä Jumalan mielisuosion ja päässeet inkaikkiseen elämään sisälle.
Kaikki ihmiset lakkaavat olemasta kuollessaan.
- Anonyymi00029
Liharuumis siinä kuolee, kun on kulunut raihnaiseksi ja käynyt tarpeettomaksi, eikä peri iankaikkista elämää. Mutta ihmisen sisimmässä asuva henki palaa lähettäjänsä luokse.
- Anonyymi00019
Sapatisteilla kauhea hinku herjaamaan.
Ja joku vatipää luulee että ne luterilaisia ja alkaa sakastista höpöttämään tai kasteesta.- Anonyymi00025
Terno ei taida tykätä lasten kastamisesta kristityiksi?
- Anonyymi00020
Arvaan.
Juurihoitoon eri hautausmaille. Osa voi haihtua piipun kautta kuin tuhka tuuleen. - Anonyymi00023
Saarn. 9:5
Elävät tietävät sen, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään. Heillä ei ole enää palkkaa saatavana, ja heidän muistonsa on unohdettu. - Anonyymi00024
Jes. 14:11
Tuonelaan on syösty sinun loistosi ja mahtisi, sinun harppujesi helkytys. Sinun allasi ovat vuoteena madot, sinun ylläsi peitteenä toukat. - Anonyymi00026
Jes. 26:14
Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa. - Anonyymi00027
Ps. 49:12
He luulevat, että heidän huoneensa pysyvät iäti ja heidän asuntonsa polvesta polveen; he nimittävät maatiloja nimensä mukaan. - Anonyymi00028
Minä menen Jeesuksen ristinkuoleman ja veren tähden taivaaseen.Jos loppuun saakka kilvoittelen.
- Anonyymi00030
Juupatijuu. Tervemenoa vaan! ;))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423