En halua tippaakaan mun miestä.🥺 Sen sijaan haluan sut, sinä maailman kilttisilmäisin mies ...! Mitä mä teen?!
Naiselta ❤️
En halua mun miestä vaan sut
19
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heitä vinkki.
- Anonyymi00002
Montako kirjainta kilttisilmän etunimessä on?
- Anonyymi00008
Viis
- Anonyymi00003
jaapa jaa, taas osoitteton, ei innosta sellaiset pätkääkään -> teeppä fiksumpi aloitus
- Anonyymi00011
Miksi edes kuolaat täällä jotain tunnisteita? Mene välillä ulos oikeaan maailmaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi edes kuolaat täällä jotain tunnisteita? Mene välillä ulos oikeaan maailmaan.
hah haa, mene itse haukkamaan happea oikeassa maailmassa, minä olen tehnyt aamuvuoron ja käynyt fillaroimassa jäisiä polkuja ja täällä käyn satunnaisesti jos niinkään usein
- Anonyymi00004
Arvostat miestäsi yhtään niin jätät hänet saat sen kilttisilmäisen miehen si tai et ja miksi turhaan pilaat hänenkin elämäänsä roikottamalla häntä mukanasi vaikka et häntä edes halua
- Anonyymi00005
Jos olet aviossa, niin häpeä! Jos menee avioon siinä on myös pysyttävä!!
- Anonyymi00006
Asis kunnossa tähän saakka. Tilanne on avoin tehdä hyviä asioita.
- Anonyymi00007
Saat.
- Anonyymi00015
Näin tehdään
- Anonyymi00009
Miksi et halua miestäsi?
- Anonyymi00010
No voi. Toivottavasti sun kiltti mies huokailee samaan tyyliin täällä ja muistaa kertoa, että kun ei halua sua.
Melko julmalta tuollainen kuulostaa. Olen itsekin parisuhteessa ja kaivannut toista, en silti ikinä sanoisi noin puolisostani.
Puolisoni on parasta, mitä minulle joskus tapahtui. Tuli tunteita toiseen, mutta noin en mitenkään voisi sanoa. - Anonyymi00012
Aloittajalle. Tämä on kuin neulaa hakisi heinäsuovasta. Mutta pientä vinkkiä, että missä päin Suomea tämä ihastuksesi asuu? jotain tunnistetta. Tiedätkö miehestä mitään? Onko samalta työpaikalta? Ulkonäöstä vähän tietoa?
T. Kilttisilmäinen silmälasipäinen 80-luvun mies 😊- Anonyymi00013
Älä sinäkään tuhlaa aikaasi täällä. Ei tämä paikka edistä rakkauden löytymistä kenenkään kohdalla. Päinvastainen taitaa olla enemmänkin totta.
- Anonyymi00016
Kukaan meistä ei tiedä, mikä aloittajalla on taustalla liittyen mieheensä. En heti tuomitse. Itselläkin avioelämä tosi huonolla mallilla. Vaimo pettänyt useamman kerran vuosien aikana ja laiminlyönyt perhettämme. Oon käynyt hänen kanssaan jopa pariterapiassa, mutta ei auta. Läheisyyttäkään ei ole ollut useaan vuoteen. Kyllä sitä ihminen kaipaa useamman kylmän vuoden jälkeen läheisyyttä, rehellisyyttä, huomiota sekä rakkautta. Itse en voisi puolisoa pettää vaan kertoisin, jos olen löytänyt ihmisen joka välittää minusta ja jolla olisi tahto tutustua minuun.
Toivon ettei kritisoijat ole vaan ahdasmielisiä kirkko-uskovaisia? naimisissa pitäisi olla hautaan asti vaikka koettaisiin henkistä tai fyysistä väkivaltaa, ei ole enää arvostusta kumppania kohtaan tai puoliso kohtelee muuten välinpitämättömästi.
En jaksa enempää kirjoitella tästä 😄
T. Kilttisilmäinen kaveri - Anonyymi00017UUSI
Toivottavasti kykenisitte, molemmat siis, tapaamaan ja selvittämään välinne. Surullisia tilanteita.
- Anonyymi00018UUSI
Tällaisissa tapauksissa on mietittävä, onko parisuhde tullut tiensä päähän. Jos suhde on huono, niin se ei ole kummallekaan hyvä asia. Itse elin liian pitkään vähän niinkuin kämppäkaverina ja vaikka molemmat saivat tukea, niin olisi luultavasti ollut parempi etsiä sitä oikeaa. Sen jälkeen sitten jumitin kyllä liian pitkäksi aikaa tunteisiini erästä naista kohtaan, eli ei ole ollut sitten sen jälkeinen aikakaan mikään mallisuoritus.
- Anonyymi00019UUSI
Niin. Vaikeaa on. Molemmilla raha-asiat huonolla mallilla. Perintää ja ulosottoa. Lapsiakin on useampi ja asutaan ok-talossa. Olo on kuin oltaisiin kämppäkavereita mutta tuemme jotenkin toisiamme ja toki lapsiamme. Lapset 10-16 ikäisiä. Lapsillakin omat haasteensa elämässä. Sekä edelleen puoliso tapailee pettäjää, ei ole salannut sitä. Sitä en sitten tiedä touhuileeko jotain selkäni takana. Itsellä raha-asiat meni huonompaan suuntaan kun sain kuulla pettämisestä vuosia sitten. Oli lukemattomia öitä, jolloin tuli valvottua ja tuntui että rinnasta ottaa. Enää ei ole sellaista, mutta melkeinpä päivittäin on mielessä parisuhde, lapset ja raha-asiat 😔 liikunta osin parantanut mieltä. Uskallan myös haaveilla rakkaudesta, mutten uskalla tehdä asioita sen eteen tilanteeni takia.
T. Kilttisilmäinen tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1326263Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655182SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun744315SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213240SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522566Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352539Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1002326Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat692266