Se vinkui ja oli muutenkin hassu.
Minulla tuli sellainen hauska pieru
11
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Harvoin lukee mistään näin tärkeästä. 🤓
- Anonyymi00003
Oliko tuoksu kuin kielolla taikka ruusulla sillä muuten pierusi ei ollut hassu.
Jopas on melkoista. Oik aikoja, oi tapoja. Pieruiltakin soisi vähän asiallisuutta. Tullaan ajallaan ja siististi, ilmaistaan asia reippaalla äänellä mutta ei liian äänekkäästi ja sitten saakin kadota kuin hmm. noh vaikka kuin kameli Saharaan.
- Anonyymi00004
Ennenwanhaan pierutkin kävivät konttorin kautta ennen rupsahtamista.
- Anonyymi00007
Tuskin on edes todistus aineistoa väitteilleen? Halusi olla vain omalla tavalla hauska? Kukaan muu ei kuullut, haluaisi kai vain kokea mainitsemansa tilanteen jossain? Meitä on moneksi, kuka haluaisi olla apn lailla julkisesti hauska? Sivusta kommentoin. Hämmentävää lukea tällaista? Ehkä ap saa kiksit tällaisesta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuskin on edes todistus aineistoa väitteilleen? Halusi olla vain omalla tavalla hauska? Kukaan muu ei kuullut, haluaisi kai vain kokea mainitsemansa tilanteen jossain? Meitä on moneksi, kuka haluaisi olla apn lailla julkisesti hauska? Sivusta kommentoin. Hämmentävää lukea tällaista? Ehkä ap saa kiksit tällaisesta?
Huumoria se on huonokin huumori. Miksi noin tosikko?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huumoria se on huonokin huumori. Miksi noin tosikko?
Tosikko huumoria tai siltä kuulostavaa ;-) Huonoa tai hyvää, mut aina jollekin aktivoivaa.
- Anonyymi00005
Minulta tulee pieruja jos mä oon stressaantunut.
- Anonyymi00006
Multa tuli tänään kummallinen ummetuskakka: Pari pikkuvarpaan kokoista kikkaretta ja haisikin ihan jalkahieltä.
- Anonyymi00010
--Hauska pieru joka vinkui ja oli muutenkin hassu--
Hauska?
Vinkui?
Millä tavalla hassu? - Anonyymi00011
Joo 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363766Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171038Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762