Heinolanhovi oli 70-luvulla Heinolan kaupungin merkittävin disco. Ja nyt haluaisin teiltä tietoja siitä. Mulla on jo paljon matskua Funky Maruschasta, joten siitä en kaipaa juttuja enkä tässä yhteydessä myöskään Heinolahovin räjähdysmäisestä tulipalosta vuonna 1978.
Milloin Heinolahovi aloitti? Oliko se discona vain sunnuntaisin? Ainakin lahtelainen Manana oli siellä usein dj:nä ja kertoi, että paikka oli aina täpötäysi ja meno oli mahtava; allekirjoitatteko tuon? Mäkin kävin siellä soittamassa muutaman kerran. Keitä muita siellä oli soittamassa levyjä. Kuka sinne hankki dj:t? Käviks siellä discoartisteja tai -bändejä?
Onks kellään kuvia Heinolahovin discoilloista?
Mä kerään aineistoa Suomen DJ/disco-kulttuureiden historiasta ja siksi moisia kyselen. Jos jollain on pidempiäkin tarinoita ja hyviä kuvia tarjolla, niin voin antaa meiliosoitteeni, johon voit laittaa tekstiä. Voin myös tulla Lahdesta nauhurin ja kamernan kanssa keräänmään matskua.
PS: Mitä muita discoja Heinolan kaupungissa oli 70/80-luvuilla.
KIITOS!
Tapani Ripatti
Ruolankatu 16 as. 7
15150 Lahti
HEINOLA / Heinolahovi
Anonyymi-ap
0
103
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644