Miten te työpaikan introvertit

Anonyymi-ap

Olette kohteliaasti kieltäytyneet kun muun työkaverit haluaisivat tavata vapaa-ajalla ja tutustua enemmän? Olen liian kiltti luonne ja minun on hankala sanoa ei. Työpaikalla tulen hyvin juttuun kaikkien kanssa. Olen kohtelias ja ystävällinen ja tarpeen mukaan juttelen ihmisille. Tämä on nyt kostautunut ja minua on kyselty, että voisinko viettää iltaa parin työkaverin ja heidän parin tutun kanssa ja menin ihan jotenkin lukkoon ja mumisin kiltteyttäni, että kyllä minuakin saa kysyä mukaan illanviettoon ja voisin ehkä tullakin, kun tämä eräs siitä minulle niin ystävällisesti jutteli. Jotenkin noloa, että menin sanomaan noin, koska tajusin sen jälkeen, että en todellakaan haluaisi tutustua näihin muihin.

Olen ujo ja arka introvertti, mutten kehtaa kieltäytyä, kun musta tuntuu, että tää kyseinen työkaveri on jotenkin yksinäinen ja koittaa siksi ystävystyä. Kerran siis menin hänen kanssaan kaupoille seuraksi kun hän niin kiltisti kysyi ja en siihenkään sitten kehdannut sanoa ei, noloa ja siis ihan mun oma vika, argh! Miksi on niin hankala sanoa ei?

Mitä jos sanon suoraan, etten oikein kehtaisi tulla viettämään iltaa, kun en oikein tunne niitä paria muuta ihmistä sieltä. Jos hän pienestä vihjailusta tajuisi. Ajattelin myös sanoa, että olen tosi introvertti, enkä oikein ehkä nauttisi niin suurella porukalla yhdessä olosta Mahtaakohan normi ihminen suuttua jos tälleen rehellisesti sanon? Jättäisiköhän hän mut sitten mut rauhaan?

Apua, stressaan ihan hirveästi, että hän jotenkin pahottaa mielensä jos nyt sittekin perun meidän suunnitelmat, mitkä ns. vahingossa menin lupaamaan :( Nolottaa oma nössöyteni ja, että valehtelin tunteistani, olisi pitänyt olla rehellinen, mutta en tiedä miten olisin sen loukkaamatta ilmaissut.

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Sanon että ikävä kyllä on muita suunnitelmia.

• Anonyymi00005

Hän on utelias ja rupee varmasti utelemaan, että mitä suunnitelmia. :( valehtelenko vain päin naamaa?

• Anonyymi00006

Haluaa varmaan ystävystyä siksi kun on tajunnut, että kuinka hyvä tuttavuus ja ihminen on.
      Ymmärtää varmasti sen että aikaa kuluu ennen kuin uskalataa tutustua paremmin, voi olla myös henkilö joka ei aina ole itseä tyrkyttämässä kun kunniottaa toista.

• Anonyymi00007

Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut työkaverit VAPAA-AJALLA

• Anonyymi00009

Outoa että pyytää omia frendejään mukaan.

• Anonyymi00011

Jos ei isolla porukalla uskalla niin kannattaa kokeilla sitä yhtä kiinnostunutta, hän on varmaan huomannut että mikä herkku, hobittihelmi on ihmisessä piilossa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      167
      2614
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      94
      2448
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      76
      2066
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      138
      1962
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      110
      1848
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1574
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      47
      1488
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1224
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1221
    Aihe