Miten te työpaikan introvertit

Anonyymi-ap

Olette kohteliaasti kieltäytyneet kun muun työkaverit haluaisivat tavata vapaa-ajalla ja tutustua enemmän? Olen liian kiltti luonne ja minun on hankala sanoa ei. Työpaikalla tulen hyvin juttuun kaikkien kanssa. Olen kohtelias ja ystävällinen ja tarpeen mukaan juttelen ihmisille. Tämä on nyt kostautunut ja minua on kyselty, että voisinko viettää iltaa parin työkaverin ja heidän parin tutun kanssa ja menin ihan jotenkin lukkoon ja mumisin kiltteyttäni, että kyllä minuakin saa kysyä mukaan illanviettoon ja voisin ehkä tullakin, kun tämä eräs siitä minulle niin ystävällisesti jutteli. Jotenkin noloa, että menin sanomaan noin, koska tajusin sen jälkeen, että en todellakaan haluaisi tutustua näihin muihin.

Olen ujo ja arka introvertti, mutten kehtaa kieltäytyä, kun musta tuntuu, että tää kyseinen työkaveri on jotenkin yksinäinen ja koittaa siksi ystävystyä. Kerran siis menin hänen kanssaan kaupoille seuraksi kun hän niin kiltisti kysyi ja en siihenkään sitten kehdannut sanoa ei, noloa ja siis ihan mun oma vika, argh! Miksi on niin hankala sanoa ei?

Mitä jos sanon suoraan, etten oikein kehtaisi tulla viettämään iltaa, kun en oikein tunne niitä paria muuta ihmistä sieltä. Jos hän pienestä vihjailusta tajuisi. Ajattelin myös sanoa, että olen tosi introvertti, enkä oikein ehkä nauttisi niin suurella porukalla yhdessä olosta Mahtaakohan normi ihminen suuttua jos tälleen rehellisesti sanon? Jättäisiköhän hän mut sitten mut rauhaan?

Apua, stressaan ihan hirveästi, että hän jotenkin pahottaa mielensä jos nyt sittekin perun meidän suunnitelmat, mitkä ns. vahingossa menin lupaamaan :( Nolottaa oma nössöyteni ja, että valehtelin tunteistani, olisi pitänyt olla rehellinen, mutta en tiedä miten olisin sen loukkaamatta ilmaissut.

6

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Sanon että ikävä kyllä on muita suunnitelmia.

• Anonyymi00005

Hän on utelias ja rupee varmasti utelemaan, että mitä suunnitelmia. :( valehtelenko vain päin naamaa?

• Anonyymi00006

Haluaa varmaan ystävystyä siksi kun on tajunnut, että kuinka hyvä tuttavuus ja ihminen on.
      Ymmärtää varmasti sen että aikaa kuluu ennen kuin uskalataa tutustua paremmin, voi olla myös henkilö joka ei aina ole itseä tyrkyttämässä kun kunniottaa toista.

• Anonyymi00007

Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut työkaverit VAPAA-AJALLA

• Anonyymi00009

Outoa että pyytää omia frendejään mukaan.

• Anonyymi00011

Jos ei isolla porukalla uskalla niin kannattaa kokeilla sitä yhtä kiinnostunutta, hän on varmaan huomannut että mikä herkku, hobittihelmi on ihmisessä piilossa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      926
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe