Ovatko fleecesukkahousut kylmällä ilmalla oikeasti lämpimät ?
Fleecesukkahousut
5
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Thermo, lämpö ,fleece yms . sukkahousuja. Pieniä eroja , mutta fleecesukkikset on pehmeät ja lämpöiset
- Anonyymi00002
Kivat hameen taikka sortsien kanssa , paksut vaikka näyttää ohuilta sukkahousuilta
- Anonyymi00003
Itse olen käyttänyt kylmillä säillä merinovillaisia tai villasekoitesukkahousuja. Onko kellään kokemusta miten lämpimiä tuollaiset fleecet ovat verrattuna villasukkahousuihin?
- Anonyymi00004
Mulla on parit paksut thermosukkahousut. Ovat suorastaan kuumat.
Sellaisista sukkahousuista ei ole kokemusta jotka näyttävät ohuilta mutta joissa on kuitenkin fleece kerros. - Anonyymi00005
Uskomattoman lämpöisiä nuo fleece sukkahousut on. Tosin itse olen noita käyttänyt ulkoillessa tuultapitävien mutta muuten ohuehkojen ulkoiluhousujen alla. Erittäin mukava ja lämmin yhdistelmä, mutta ei hiostava, vaikka joutuisi olemaan välillä sisällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645