Ovatko fleecesukkahousut kylmällä ilmalla oikeasti lämpimät ?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Thermo, lämpö ,fleece yms . sukkahousuja. Pieniä eroja , mutta fleecesukkikset on pehmeät ja lämpöiset
- Anonyymi00002
Kivat hameen taikka sortsien kanssa , paksut vaikka näyttää ohuilta sukkahousuilta
- Anonyymi00003
Itse olen käyttänyt kylmillä säillä merinovillaisia tai villasekoitesukkahousuja. Onko kellään kokemusta miten lämpimiä tuollaiset fleecet ovat verrattuna villasukkahousuihin?
- Anonyymi00004
Mulla on parit paksut thermosukkahousut. Ovat suorastaan kuumat.
Sellaisista sukkahousuista ei ole kokemusta jotka näyttävät ohuilta mutta joissa on kuitenkin fleece kerros. - Anonyymi00005
Uskomattoman lämpöisiä nuo fleece sukkahousut on. Tosin itse olen noita käyttänyt ulkoillessa tuultapitävien mutta muuten ohuehkojen ulkoiluhousujen alla. Erittäin mukava ja lämmin yhdistelmä, mutta ei hiostava, vaikka joutuisi olemaan välillä sisällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361743
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2231151Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.172835Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258622- 33571
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12541- 188530
- 210527
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19454