https://www.is.fi/autot/art-2000011768503.html
"Sam hakkeroi Nissanin pelkällä rekisterinumerolla
Valkohattuhakkeri pääsi hetkessä käsiksi Nissanin toimintoihin.
– Kaikki 2013–2014 jälkeen valmistetut autot kirjaavat kaiken ylös: missä olet ollut, minne olet mennyt, kuinka kovaa menet, ovatko ovesi lukitut. Ne kaikki tallentuvat pilveen, Curry vastaa.
– Rakensin sovelluksen, joka käytännössä ottaa haltuun Nissan Connect -tilin, joka on yhdistetty Nissan GTR:ään. Teemme kaiken etänä, ja tilin haltuunoton jälkeen voimme hakkeroida auton: paikantaa sen, avata ovien lukituksen ja käynnistää sen, Curry kertoo.
Videolla testissä ei menty tämän pidemmälle, mutta aiemmassa, toisen hakkerin tekemässä testissä jopa Jeepin rattia pystyttiin hallitsemaan etänä.
– Tätä voisi käyttää hyväksi siten, että autolla ajettaisiin kolari 90 mailin tuntivauhdilla (144 km/h), Curry sanoo."
On ne uudet autot hienoja ja kauhea älämölö,kun hallitus esitti kilometriveron yhteydessä autoon seurantalaitetta saadakseen tallennettua ajetut kilometrit, että minun autooni sellaista seurantalaiteta ei asenneta, ei kenekään tarvi tietää missä liikun.
Ei edes tarvita mitään erillistä seuranta laitetta, niin liikkumisesi rekisteröidään.
Älypuhelin on seurantalaite, uusi auto rekisteröi missä liikut.
Vastustat seurantalaitetta, mutta pidät sellaista mukanasi.
Autosi hakkeorintia on turha pelätä, vain harva on niin älykäs, että pystyy hakkeroimaan autosi, varsikin kun siihen vaaditaan sovllus, jonka tekemiseen vain harvojen taidot riittävät.
Hakkeri ottaa autosi haltuun rekisterinumeron avulla
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998