Huomasitteko,rakkaat kanssa sisaret?
...tuossa Suomi24:n pääsivullä on kuva Tommi Evilä nimisestä miehestä...ihan vallan sekosin kun näin tuon komean uroon!!!Chat-vieraana?Mitä ihmettä?Onko minulla siis toisin sanoen mahdollisuus päästä sättäämään tuon ah niin komean Tompan kanssa???Onko???
Kuka ihme hän oikein on?Urheilija ilmeisestikin...
Kuinka toivoisinkaan että hän nyrjäyttäisi jalkansa tai reväyttäisi vaikkapa reisi lihaksensa jotta saisin hänet pian potilaakseni!!!
Tommi!Olet todellakin enemmän kuin tervetullut asiakkaakseni!
Siis tapaamisiin! ;)) Wings wings!
Iiiiik!I love you forever!!!
Kuka ihana Tommi Evilä???
13
743
Vastaukset
heräs..... älä huoli.... kyllä se tommi sinuun yhteyttä ottaa koska maineesi on kiirinnyt jo koko suomeen elei jopa jo ulkomaille asti....:))) vippaa suodatinpussi...... kiitos....:)))))
- Dr.Swaan
Tai siis suodatin pussi boxi on aivan tyhjä!
Juu,kyllä kai se Tomppa sieltä kilauttaa...
Äsken soi jo puhelin,mutta en ehtinyt vastaamaan luuriin koska olin huuhaalla,hemmetti soikoon!
...kai se tuo Tommi oli joka soitti,en keksi ketään muutakaan vaihto ehtoa...mistä ihmeestä hän sai jo numeroni???Ehkäpä ylläpito pääti saattaa meidät yhteen...kiitos MM! - korjaus
Dr.Swaan kirjoitti:
Äsken soi jo puhelin,mutta en ehtinyt vastaamaan luuriin koska olin huuhaalla,hemmetti soikoon!
...kai se tuo Tommi oli joka soitti,en keksi ketään muutakaan vaihto ehtoa...mistä ihmeestä hän sai jo numeroni???Ehkäpä ylläpito pääti saattaa meidät yhteen...kiitos MM!Saattoi!
Dr.Swaan kirjoitti:
...kai se tuo Tommi oli joka soitti,en keksi ketään muutakaan vaihto ehtoa...mistä ihmeestä hän sai jo numeroni???Ehkäpä ylläpito pääti saattaa meidät yhteen...kiitos MM!sieltä uudestaan soittaa koska olet aivan loistava puoskari...... älä huoli parahin tohtori..... vai on sulla pussit tyhjänä... mielenkiintoista.....:))))
- Swaaaaaan
BBrunetti kirjoitti:
sieltä uudestaan soittaa koska olet aivan loistava puoskari...... älä huoli parahin tohtori..... vai on sulla pussit tyhjänä... mielenkiintoista.....:))))
Kyllähän sinä tiedät että pussi kuin pussi tyhjenee minun lähettyvilläni... ;))))
Swaaaaaan kirjoitti:
Kyllähän sinä tiedät että pussi kuin pussi tyhjenee minun lähettyvilläni... ;))))
ku unohtu..... moinen asia..... pervokin olet vielä... hyi tohtori..... maistuisko kahvi.... just nääs tiputin..... :))))))
- Swuaaan
BBrunetti kirjoitti:
ku unohtu..... moinen asia..... pervokin olet vielä... hyi tohtori..... maistuisko kahvi.... just nääs tiputin..... :))))))
...mutta ajattelin tässä ottaa pienet päiväunet ennenkuin lähden nostelemaan rautaa järkyttävän suuria määriä....
Swuaaan kirjoitti:
...mutta ajattelin tässä ottaa pienet päiväunet ennenkuin lähden nostelemaan rautaa järkyttävän suuria määriä....
unille.... palaillaan astialle parvekkeen välityksellä.... :))))
- perskuti
Nyt on tilanne niin!!!...Katsokaa vaan, nämä keihäs, moukari ym.
Ketkä eivät olleet mukana SM-kilpailuissa ovat niitä MITALLIN tuojia,... muut,.. heidän mahdollisuudet suurissa kisoissa ovat hyvin,.. hyvin,.. jopa olemattomat mahdollisuudet. Sillä isot kisat ovat..... ISOT KISAT!!!
Toivotaan kauniita ilmoja, ja hyviä tuloksia!tosiasia että suomen yleisurheilu ei ole todellakaan millään huipputasolla.... mutta olenhan vain penkkiurheilija....:))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
tosiasia että suomen yleisurheilu ei ole todellakaan millään huipputasolla.... mutta olenhan vain penkkiurheilija....:))))
Amatööööööri minäkin,... mutta urheilussa on kaikki muu sallittua,... paitsi rahallinen tappio:=))
perskuti kirjoitti:
Amatööööööri minäkin,... mutta urheilussa on kaikki muu sallittua,... paitsi rahallinen tappio:=))
olet oikeassa..... nyt tosin urheilen itseni jääkaapille..... tuli nääs nälkä....:))))
- quistis
Ton Evilän takia...eiiiii...Ja voiiiii...Mä en nyt yhtään innostu ja syty...Mut toivoo kauheesti Sun puolestas noita kyseisiä vammoja...NYt toivoo....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754