Kepu ja demerit ajaa veden siirtomaksua ja hulevesimaksua

Anonyymi-ap

Ilmajoen umpisurkea talous saadaan keskustan ja sosialistien voimin kuntoon kun aletaan laskuttamaan veden siirtomaksua.
Kepu haluaa myös sadevedet maksulliseksi.

13

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilmajoki astuu uuteen aikaan, jossa jopa taivaalta tuleva vesi nähdään talouden pelastajana. Kun arjen virrat valjastetaan yhteiseksi hyväksi, voi sanoa, että kunnassa sataa nyt ainakin toivoa , ellei muuta.

• Anonyymi00002

Veden siirtomaksu on kuin sähkön siirto – ensin rakennetaan putket yhteisillä rahoilla ja sitten maksetaan erikseen siitä, että niitä käytetään. Kapitalismin kauneinta runoutta.

• Anonyymi00003

Ennen vesi tuli kaivosta ämpärillä, nyt se tulee putkesta laskulla.

• Anonyymi00004

Kauniisti sanottuna kunta ei uppoa, koska se oppii laskuttamaan jokaisesta pisarasta ennen kuin se ehtii viemäriin.
      Vettä tarvitaan aina, toisin kuin uimahallia tai kulttuuripalveluja.
      Maksu nimetään siirroksi, ei veroksi. Kuulostaa melkein välttämättömältä. Kukapa nyt putkia vastaan olisi.

• Anonyymi00007

Paljoko kunnan viroissa on porukkaa jolle meidän muitten maksamilla veroilla palkka ja muut edut maksetaan?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paljoko kunnan viroissa on porukkaa jolle meidän muitten maksamilla veroilla palkka ja muut edut maksetaan?

Mitä ne muut edut on 🤔

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä ne muut edut on 🤔

En tiedä. En todellakaan tiedä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Liikaa. Noin 600 palkannauttijaa

• Anonyymi00005

Sulla on elämä kyllä tosi vaikeaa.
      Päivästä toiseen.

• Anonyymi00006

Kyllä vessa-asiat olis täkeää saada hallintaan ja joku romukirppari kunnan pyörittämänä.

• Anonyymi00011

Ihan oikein laittaa käyttäjät maksamaan. Sitä se isossa pitäjässä asuminen teettää. Ei ole ilmaista

• Anonyymi00012

Keskustasosialismi on innovatiivinen kun uusia veroja keksitään.
      Julkiselle sektorille täytyy saada varoja jotta kelvottomille sukulaisille saadaan suojatyöpaikkoja kuntiin ja valtiolle.

• Anonyymi00013

Pienipalkkainen kunnan työ on jokaisen unelma.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe