Ilmajoen umpisurkea talous saadaan keskustan ja sosialistien voimin kuntoon kun aletaan laskuttamaan veden siirtomaksua.
Kepu haluaa myös sadevedet maksulliseksi.
Kepu ja demerit ajaa veden siirtomaksua ja hulevesimaksua
13
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmajoki astuu uuteen aikaan, jossa jopa taivaalta tuleva vesi nähdään talouden pelastajana. Kun arjen virrat valjastetaan yhteiseksi hyväksi, voi sanoa, että kunnassa sataa nyt ainakin toivoa , ellei muuta.
- Anonyymi00002
Veden siirtomaksu on kuin sähkön siirto – ensin rakennetaan putket yhteisillä rahoilla ja sitten maksetaan erikseen siitä, että niitä käytetään. Kapitalismin kauneinta runoutta.
- Anonyymi00003
Ennen vesi tuli kaivosta ämpärillä, nyt se tulee putkesta laskulla.
- Anonyymi00004
Kauniisti sanottuna kunta ei uppoa, koska se oppii laskuttamaan jokaisesta pisarasta ennen kuin se ehtii viemäriin.
Vettä tarvitaan aina, toisin kuin uimahallia tai kulttuuripalveluja.
Maksu nimetään siirroksi, ei veroksi. Kuulostaa melkein välttämättömältä. Kukapa nyt putkia vastaan olisi.- Anonyymi00007
Paljoko kunnan viroissa on porukkaa jolle meidän muitten maksamilla veroilla palkka ja muut edut maksetaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paljoko kunnan viroissa on porukkaa jolle meidän muitten maksamilla veroilla palkka ja muut edut maksetaan?
Mitä ne muut edut on 🤔
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä ne muut edut on 🤔
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Liikaa. Noin 600 palkannauttijaa
- Anonyymi00005
Sulla on elämä kyllä tosi vaikeaa.
Päivästä toiseen. - Anonyymi00006
Kyllä vessa-asiat olis täkeää saada hallintaan ja joku romukirppari kunnan pyörittämänä.
- Anonyymi00011
Ihan oikein laittaa käyttäjät maksamaan. Sitä se isossa pitäjässä asuminen teettää. Ei ole ilmaista
- Anonyymi00012
Keskustasosialismi on innovatiivinen kun uusia veroja keksitään.
Julkiselle sektorille täytyy saada varoja jotta kelvottomille sukulaisille saadaan suojatyöpaikkoja kuntiin ja valtiolle. - Anonyymi00013
Pienipalkkainen kunnan työ on jokaisen unelma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223