Radiossa rupesi soimaan ritari ässä.
>simiti<
Nyt oikeesti!
9
149
Vastaukset
- Anonyymi00002
Minulla on kitt auto mutta bond tunnari musiikki soi siis alkuperäinen joka soitetaan sähkökitaralla
- Anonyymi00004
tittiditii-musiikki pontiac firebird auto
- Anonyymi00005
Netflix laittanut kaikki James Bond elokuvat jakoon.
- Anonyymi00006
Tuttu auto 1989 Pontiac Firebird, musta formula-alustalla oleva, vähän kuin Ritari Ässän auto mutya uudempi.
Mutta mä en tienny, että niitä on tuotu suomenkin. En oo koskaan nähny. Mutta olihan kuka metsa man vai, sellasen osti. Eikös siinä ollu kaikenlaista vikaa, vaikka ei mikään ihme, kun ikää jo noilla autoilla.
- Anonyymi00007
Tämä kaveri toi YK:n rauhanyurvaajana ollessaan tuon 1989 Pontiacin.
- Anonyymi00008
Oikeasti olen kun jos pystyn käyttämään omaa neuvottelutaitoani vaika auttamaankin ikävä-palstan tyttöjä, kun niin voi olla vaativaakin, mutta niin jotenkin huvittavalla jutuissakin.
Sodissa muuten Zelenski kirjoittanut jonkin ihan ikioman rauhasopimuksen ja USA tyrmää on valhetta tuollainen sopimus... - Anonyymi00011
Tuntuu jo,rapulavaivat!
Pitäs alkaa klo 2. Tärinää jo raajoissa. Väsyttää ja vituttaa!- Anonyymi00012
Mitäs ryyppäät ? Ota sivistynee
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62951
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla289839- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554