Olet saapunut hienoon sinfonia/kamarikuoron tyyliseen konserttiin, jossa yleisö istuu pehmoisissa, viinipunaisissa ja pehmoisissa istuimissa katsomossa ja orkesterin soittajat jonossa saapuvat soittimet kainaloissaan yleisön noustessa seisomaan voimakkaasti taputtaen suosiotaan soittajille.
Soittajat asettuvat paikoilleen, seuraa hetken hiljentyminen seisaaltaan soittajien osoittaessa kunniaa paikallaan seisten illan konserttia varten.
Soittajan situutuvat ja yleisö istuutuu soittajien jälkeen höristäen korvansa tulevaa konserttia varten.
Enemmistö yleisöstä putsaa korvakäytävänsä konsertin alussa saamallaan pumpulisella korvapuikolla, jotta korvassa oleva vaikku ei estä hienoimpien sointien kuulemista.
Sinua lakaa aivastuttamaan ja miten toimit.
Aivastatko kuuluvasti hetkenä, kun konserissa on hiljaisia hetkiä vai odotatko
hetkeää, kun konsertissa rummunosoittjaa paukuttaa suurta bassorumpua vai
aivastatko vapaasti tuumaten " ei se keenllekään kuulu milloin aivastan ja sitäpaitsi olen maksanut pääsylipusta".
Vai painatko nenää käsivarrella voimakkaasti, ettei aivastus tulisi, tosin takana istuva ajattleisi, että niistääkö tuo käsivaren hihaan vai lähtisitkö konsetista ulos pihalle aivastamaan?
Aivastatko hienossa konsertissa
6
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aivastan, jos on pakko? En vapaaehtoisesti, enkä tahallaan aivastele.
- Anonyymi00002
Otan nenäliinan ja aivastan.
Aivastuksessa on hirveä paine.
Minusta asiantuntijat neuvovat aivastamaan.
Jos uskon asiantuntijoihin.
Tässä näin ja konsertti salissa.
Vilma
Hillitysti.
Ensimmäinen hyvää, toinen pahaa, kolmas rahaa.... - Anonyymi00003
Mjoo
Tämä on hyvä asetelma.
Katsokaas kun on iso sali täynnä ihmisiä, ja joku heistä yskäisee, niin samaan yskäisyyn mahtuu seitsemän muuta.
Kutsun sitä sopuliyskäisyksi.
(hirn)- Anonyymi00004
Sali
Erotuksena salitunnelmaan meillä on olemassa kaikenlaisia kellareita ja kierreportaita melun ytimeen, missä on täysin samantekevää edes sanoa mitään kenellekään, koska et kuullut edes kysymystä.
Jos se nyt edes oli kysymys.
Se poikkitaiteellisesta yskimisestä.
(naurua)
- Anonyymi00005
Aivastan, enkä edes itse huomaa sitä. Eikä tule myöhemminkään mieleen pohtia, pitikö aivastaa tai olla aivastamatta.
- Anonyymi00006
Kerran yhdessä konsertissa pieraisin. Kukaan ei huomannut mitään. Tai ei ainakaan sanonut mitään.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071778- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998