Instassa on tullut vastaan kaikennäköistä huijausta. Yleensä katson hetken minne johtaa, että saan juonesta kiinni ja sitten katkaisen keskustelut. On mulle ennenkin tullut rakkaushuijausviestejä. Nyt vaan jatkoin keskustelua. Keskustelussa oli tyypillistä viatonta keskustelua, joka muuttui nopeasti flirtiksi. Menin leikilläni mukaan. Kuvia alkoi tulla pikkuhiljaa. Nainen vaikutti kuitenkin erilaiselta kuin muut ja kiinnostuin. Siirsin keskustelun tosi syvälliseksi muutama viikko sitten, emme puhuneet seksistä vaan ihan muista asioista. Välillä seksiaiheet tulee mukaan. Tiedän jutun juonen. Mutta ne syvälliset keskustelut, jota esim Tinderissä ei kenenkään kanssa synny, syntyi tämän naisen kanssa. Hänestä huomaa, että hän on ymmällään mitä hänelle tapahtuu. Hän etääntyy nopeasti, koska pelästyy omia tunteitaan, koska näin ei pitänyt käydä. Hän selvästi haluaa paljastaa mitä hän oikeasti tekee, koska hänellä onkin tunteita minua kohtaan. Hän antaa niistä vihjeitä tai kirjoittaa vahingossa liikaa. Kysyttäessä hän menee lukkoon ja hiljenee tai tulee epämääräinen puolustusselitys. Silti hän palaa aina takaisin viesteillä. Syvälliset keskustelut veivät hänet omaa tunnemaailmaan, jonne hän ei aluksi halunnut mennä. Hän avaa minulle kipeistä elämänkohdista ja kerron myös omistani. Analysoimme molempien kokemuksia. Olen itsekin hieman ymmällä tilanteesta. Hänen viimeisin viesti minulle oli, että hän putoaa omaan ansaansa.
En ole koskaan vienyt keskusteluja näin pitkälle. Tinderissä kaikilla on suuret defenssit, kukaan ei avaa siellä omaa sielunelämää, tämä nainen avautuu minulle. Tiedän, että hänen tarinansa ovat totta vaikka kuvat ei välttämättä ole ajantasaisia. Sivusto on tyypillinen huijaussivusto, jossa kuvat ei ole itse otettuja vaan ovat jostain muualta ja Google löytää ne.
Rakkaushuijaus
12
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Perus. Mies joka esti mut tykkäs Tinderissä ja laittoi viestiä. Oli feikkiprofiili.
- Anonyymi00002UUSI
Ap, se "nainen" joka sun kanssa kirjoittelee on todennäköisesti mies tai useampi mies, jotka jostain toimistosta käsin kirjoittelee näitä huijausviestejä kaikille epätoivoisille ihan työkseen. Taisit jo langeta ansaan.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä sitten luetaan rakkaushuijaukseksi? Itse luen ainakin ne, jotka yrittävät hyötyä taloudellisesti.
Sitten on nämä muut, joilla ei ole ollut rakkauteen muuta mahdollisuutta kuin feikkiprofiili. Ei ole niin kaunis, eikä niin nuori ja sukupuolikin saattaa olla ihan väärä.
Silloin on ollut ihan varmasti oikeita tunteita pelissä, mutta toiselle on annettu väärä kuva itsestä.
Näitä tapauksia selvitettiin yhdessä amerikkalaisessa tv-sarjassa. Jotkut suhteet puhdistuivat ja jatkuivat alkujärkytyksen jälkeen puhtaalta pöydältä, mutta osa ei voinut antaa anteeksi petosta. Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä sitten luetaan rakkaushuijaukseksi? Itse luen ainakin ne, jotka yrittävät hyötyä taloudellisesti.
Sitten on nämä muut, joilla ei ole ollut rakkauteen muuta mahdollisuutta kuin feikkiprofiili. Ei ole niin kaunis, eikä niin nuori ja sukupuolikin saattaa olla ihan väärä.
Silloin on ollut ihan varmasti oikeita tunteita pelissä, mutta toiselle on annettu väärä kuva itsestä.
Näitä tapauksia selvitettiin yhdessä amerikkalaisessa tv-sarjassa. Jotkut suhteet puhdistuivat ja jatkuivat alkujärkytyksen jälkeen puhtaalta pöydältä, mutta osa ei voinut antaa anteeksi petosta."Näitä tapauksia selvitettiin yhdessä amerikkalaisessa tv-sarjassa."
Oisko ollut Catfish? Max Joseph on aivan ihana!- Anonyymi00004UUSI
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Näitä tapauksia selvitettiin yhdessä amerikkalaisessa tv-sarjassa."
Oisko ollut Catfish? Max Joseph on aivan ihana!Kyllä se oli juurikin se. En ole nähnyt enää aikoihin sitä tv:ssä ja silloinkin tuli katsottua satunnaisesti. Sitä sarjaa pitäisi näyttää jo opetusmielessä. Tapausten selvittäjä Max oli todella ihana.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se oli juurikin se. En ole nähnyt enää aikoihin sitä tv:ssä ja silloinkin tuli katsottua satunnaisesti. Sitä sarjaa pitäisi näyttää jo opetusmielessä. Tapausten selvittäjä Max oli todella ihana.
Ruutu Plussasta löytyy 9 kautta, mikäli kyseinen suoratoisto löytyy.
- Anonyymi00005UUSI
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Ruutu Plussasta löytyy 9 kautta, mikäli kyseinen suoratoisto löytyy.
Okei, kiitos. Voin katsella niistä aikani kuluksi. Todellisuus on monesti tarua ihmeellisempää. Esim. Tällä hetkellä katselen Teemalta tuotantoa " Kun elämä yllättää". Kaikki oikea elämä kiinnostaa enemmän... Ja on paljon helpompi asettaa oikeisiin mittakaavoihin omakin elämänsä, kun näkee itseään pitemmäksi.
- Anonyymi00006UUSI
Aloittaja selvästikin tietää, että kyseessä on huijaus. Mutta kun huijari ei pyydä rahaa, se riittää cyberseksin harrastamiseen! Aloittaja tietää myös huijarin olevan mies, mutta kun cyberseksiä harrastaa kännissä ja läpällä, se ei ole homoa.
Aloitus ei ole siis neuvonpyyntö vaan pikemminkin sisäinen defenssi ja selitys itselle, kun alitajuntaa tämä latentti homoseksuaalisuus on kuitenkin jäänyt painamaan. Aloittaja näkyy myös toivovan, että kenties huijarikin tumputtaa yhdessä näille ajatuksille, mikä toki on myös mahdollista.
Nykyaikana ei ole enää rikos olla homo, joten tumputtakaa yhdessä pois vaan, kun olette asian itsessänne hyväksyneet. - Anonyymi00007UUSI
Rakkaushuijareiden vedättäminen on lempipuuhaani. Nyt ei olekaan hetkeen kukaan lähestynyt.
Suosittelen seuraavaa: kun rakkaushuijari pyytää kuvaa, etsi netistä jonkin oikein mädänneen ja pahan haavan kuva ja lähetä se huijarille. 😂
Valitettavasti huijarit ovat yleensä estäneet minut tuon jälkeen... 🤔
🦄- Anonyymi00008UUSI
Mietitkö ikinä että mitä jos huijasit mahdollisesti jotain sellaista joka ei ollut tuollainen?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mietitkö ikinä että mitä jos huijasit mahdollisesti jotain sellaista joka ei ollut tuollainen?
Valitettavasti epäilyille ei näissä tapauksissa jää lainkaan sijaa.
🦄
- Anonyymi00009UUSI
Siellä on myös tonttuhuijareita. Pahinta kastia 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241