Kuinka Moktar.Gubta selittää SDP asiat? kehut lisää?

Anonyymi-ap

Työpaikkalähteet: Tytti Tuppurainen huutaa ja nöyryyttää - eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho: "Tilanne on karmea"
16:22
Suomen Uutiset
PS
2706
STT:n lähteet: SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtajaa Tuppuraista syytetään epäasiallisesta käytöksestä
28.1.
Yle
SDP
490
STT: Tytti Tuppuraista syytetään epäasiallisesta käytöksestä
28.1.
Ilta-Sanomat
SDP
2358
Useat demarilähteet syyttävät Tytti Tuppuraista epäasiallisesta käyttäytymisestä: "Nöyryyttää ja nolaa"
28.1.
Turun Sanomat
SDP

PS. SDP haluaa lisää maahanmuuttoa?

48

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

PROFEETTA MOKTAR keskittyy islamisaation puolustamiseen ja edistämiseen…

• Heh heh...., Tytti on räväkkä ja pa+tava nainen... 😊❤️

• Anonyymi00002

Onhan se… tyhmä.

• Anonyymi00005

Valta kiihottaa?

Haluatko alistaa valtiaan?

• Anonyymi00004

Terve sivistynyt ihminen ei käyttäydy Tuppuraisen tavoin.Jotakin on pahasti vialla. Kaikkien kannalta olisi parasta ,jos itse tajuaisi ettei sovi nykyiseen tehtäväänsä.

• Anonyymi00006

moktar gubta puhuu pää punaisena huutavista

en tiennyt että tarkoittaa demareita...

• Anonyymi00007

tytti ja uniper kalliiksi tuollaiset debiili demarit tulee 😠

• Anonyymi00008

Just. Kyllä epäkohtiin on tartuttava. Ei siinä mitään. Enpä ole ylpeä demareitten häirintäkohusta. Vaikka tiedän että eipä se puoluerajoja katso. Mutta napakasti asiaa ryhdyttiin selvittelemään. Respektiä siitä!

En siis ole tuo moktar.

Itselleni demarit ovat olleet se puolue, jota olen äänestänyt, koska ajatusmalliltaan sopii omaan maailmankatsomukseeni. Tiedän että joka puolueessa on hyviä tyyppejä ja vähemmän. On valtapeliä kulisseissa, junttausta ja paikkojen jako kiistoja. Sen takia poliittinen peli ei kiinnostakaan.

Kuitenkin asiat pitää hoitaa.

Eivät ole ihmistä kummempia kukaan tuolla vallan portailla.

• Anonyymi00010

ahaa-taitaa moktar gubta ryhmä pehmentää omaa jaskanpauhantaa....

AI kertoo

• Anonyymi00009

Mulla oli työpaikalla johtaja joka joskus huusi pää punaisena, mies. Kun asiat ei menneet niinkuin halusi. Ok. Virheet korjattiin. Ja tehtiin uusiks. Jotenkin tiesi, että se ei ollut henkilökohtaista vaan aina liittyi johonkia asiaan tai aikatauluun. Ja siinä se ero!

Ei esimerkiksi nimitelty ulkonäön tai sukupuolen mukaan.

• Anonyymi00011

piditkö hattua päässä sisällä?

• Anonyymi00012

Ei siis demari tosin, Ihan vaan yritysjohtaja, kokoomusainen. Mutta sivistynyt ja fiksu muuten.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

piditkö hattua päässä sisällä?

Usein haukkuminen liittyi jonkin raportin taustoihin ja viitteisiin. Sanoi että sutta ja sekundaa saa pyytämättäkin tai että onhan tää kuin juosten kustu.
        Ei muuta kuin uusiks ja paremmin ja isommalla ajalla ja työpanoksella.
        Kritiikistä ihminen oppii. Kyllä mua kiitettiinkin kun oli aihetta.

• Anonyymi00013

moktar gubta vastaa?
      Anonyymi-ap
      2026-01-31 10:25:05

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä kommentoi kovin sanoin Sdp:n häirintäkohua Facebook-julkaisussaan.

– Nähdäkseni Sdp:n ympärillä vellovan kohun ytimessä on tekopyhyys ja siitä ylemmyydentunteesta lankeaminen asioihin, joista on muista syyttänyt, Mäkelä kirjoittaa.

Mäkelän mukaan Sdp on kohdistanut muiden puolueiden suuntaan jatkuvasti vaatimuksia ”avoimuuteen, nollatoleranssiin ja yleiseen siveyden sipuliuteen”.

– Nyt sitten keskeiset toimijat kyseisessä puolueessa ovat itse syytettyinä väärästä toiminnasta ja terhakasti kiistävät siilipuolustuksessa kaiken, muita syyttäen.

IS

• Anonyymi00032

Tytti on suuri

• Anonyymi00015

Somia poikaleita

• Anonyymi00017

On todella kohu.Niinkuin myrsky vesilasissa.

Hakkarainen sai sentään rikostuomion ja sakot kourimisestaan. Mitää sellaista ei nyt kuitenkaan ole tapahtunut. Mutta hipihiljaisesti persut tuon ohun ohittivat. Niinkuin muutkin rikostuomiot. Sielläpäin ne lasketaan meriitiksi.

• Anonyymi00033

Sdp pahin..
        Rikollisuus
        Sdp suomi24 seuraa

• Anonyymi00018

Näissä kaikissa populistien esiin nostamissa asioissa on esillä ihan todellinen huoli, sellainen jota koskaan ennen ei ole oikeiston suunnalta saatu, välittävät todella paljon demareista.

Kiusaaminen tai huono käytös on sivuseikka, kukin aikanaan voi olla huono käytöksi en kuten Vornanen aamuyöstä.

• Anonyymi00022

pinnalla

• Anonyymi00024

ded333

• Anonyymi00025

moktar gubta kirjoitukset ei juuri kiinnosta?

syy

• Anonyymi00027

Lindtmann on täysi nössö.Ei mitään jämäkyyttä.Puoleen akat kohtelevat kuin märkää tiskirättiä. Nytkin hyväksyi Tuppuraisen valinnan,kun ei ollut kanttia panna vastaan. Missään toisessa puolueessa tällainen ei olisi ollut mahdollista.

• Anonyymi00037

Antti on islamilla aivopesty intersektionaalinen feministi, joka täysin näiden näiden punamummojen vietävissä…

• Anonyymi00031

de3

• https://yle.fi/a/74-20208862
      ”STT on korjannut SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtajaa Tytti Tuppuraista koskevaa juttua. ”
      Entäs ne pari muutakin yksityiskohtaa?

Kun STT:n tietolähteenä oli muissakin väitteissä ihan samat anonyymit henkilöt, joita tämäkin, nyt korjattu väite on saatu, lienee syytä uskoa, että korjattavaa on lisääkin.

Jos ette ole vielä ymmärtäneet, tämä oli vain SDP:n peräpenkin poikien kostoretki, joka nyt lässähti pahemman kerran.

Nauretaan nyt vartti, jopa kaksikin. ;)

• Anonyymi00034

Hullulla on omat huvit. Naureskelu on maanista.

• Anonyymi00035

Mielisairaus on monenkin moktarmielisen vanhuksen vaiva.

• Ei mahda mitään. Silloin täytyy nauraa kun naurattaa.

Voitteko jatkaa sirkusesitystä taas, olette ihan mahtavia.

Nauretaan taas.;)

• Anonyymi00041

Nyt nainen kirjoittaa..

• Anonyymi00038

Tytti on koskematon, kuten kehitysmaamuslimitkin…
      STT:ssä ei ymmärretty mikä ideologia päättää median toiminnasta…

• "Tytti on koskematon...."
      Mitähän sinä taa hourailet? Aikuinen nainen, perheenäiti ja kaksi aikuista lastakin.

Tuossa kohussa oli kyse muutamasta peräpenkin demarista, jotka yrittävät mustamaalata demarijohtoa, koska ajattelivat itse olevansa sopivampi puoluejohtoon.

Nyt he ajattelevat vain sitä, että miten voisi pysyä piilossa. Huonosti se onnistuu, koska minäkin olen kuullut nimiä.

Nauretaan vartti. ;)

• Anonyymi00042

Monet jotka on hoidossa kuulee likaa..

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Monet jotka on hoidossa kuulee likaa..

"... kuulee likaa.."
        Mitähän sinä taas tarkoitat?

Roskasanko rupattelee ystävällisesti ja villakoirat nauraa sängyn alla?

Eiköhän naureta mekin. ;)

• Anonyymi00044

Mamut pitää suomalaisia tyhminä, koska suomalaiset antavat heille kaiken ilmaiseksi.Ei ne ole kiitollisia, vaan naureskelevat suomalaisten käsittämättömälle tyhmyydelle.

• Anonyymi00045

sdp

• Anonyymi00046

al hahhahahhahah

• Anonyymi00047

Oomi

• Anonyymi00049

Sdp

• Anonyymi00050

sdp

• Anonyymi00052

frfr4

• Anonyymi00053

666

• Anonyymi00055

Hurri?

• Anonyymi00056

leima jäi

vaalit tuo esiin

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe