Hei,
kirjoitan tänne, koska olen tilanteessa, josta on vaikea puhua omassa elämässäni, ja kaipaisin rauhallisia, ymmärtäviä näkökulmia.
Olen 24-vuotias nainen ja naimisissa 25-vuotiaan miehen kanssa. Olemme olleet pitkään yhdessä ja parisuhteemme on ollut lähtökohtaisesti rakastava. Viime kesänä olleiden häidemme jälkeen jouduimme taloudellisesti vaikeaan tilanteeseen ja muutimme väliaikaisesti asumaan mieheni isän (51 v) luokse isoon omakotitaloon jossa edelleen asumme.
Mieheni isä on eronnut jo vuosia sitten mieheni äidistä, eikä hänellä ole ollut muita naissuhteita. Asuessamme yhdessä arki järjestyi niin, että olimme usein kahdestaan talossa mieheni ollessa töissä tai muuten poissa.
Tässä tilanteessa tapahtui jotain, mitä en olisi koskaan uskonut itsestäni. Minulle kehittyi mieheni isän kanssa salainen seksuaalinen ja romanttinen suhde. Hän oli suhteeseen aloitteellinen, mutta haluan olla rehellinen: minä olin siihen suostuva ja myös halukas.
Suhde syveni erityisesti niissä arjen tilanteissa, joissa olimme kahdestaan, ja siihen liittyi läheisyyttä, keskustelua, tunneyhteyttä, koettua välittämistä ja paljon seksiä sekä hellyyttää. Se tuntui ristiriitaisella tavalla merkitykselliseltä ja nautinnolliselta, mikä tekee tilanteesta minulle erityisen vaikean käsitellä. Samalla tiedostan, että kyse on vakavasta rajojen rikkomisesta ja että tämä asettaa minut moraalisesti ja emotionaalisesti hyvin hankalaan paikkaan.
En hae hyväksyntää enkä kehotuksia toimintaan, vaan ymmärrystä, että tällaiset ristiriitaiset suhteet voivat syntyä.
Parisuhde, rajat ja kiintymys, vaikea tilanne
Anonyymi-ap
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745