"...kun kosket mua niin tulivuori purkautuu...".. sanat menee tuolleen ja esittäjää olen vailla.. nainen sitä lauleloo..
Kiitos etukäteen
Kun kosket mua niin.....
11
1362
Vastaukset
- tämä
Olisikohan Anneli Mattilan Tulivuori sisälläin.Sanat vois mennä just noin...
- Nti
Ei oo Anneli Mattilan Tulivuori sisälläin
- Jooseppi
Kiitos paljon, mut biisi ei ole kuitenkaan se. Laulaja kuulostaa "aikuisemmalta".. en tiedä onko tuo nyt oikea ilmaisu, mut antakaa se anteeksi..;D
- ,.,.
esittäjä on Eini.
- Jooseppi
Ja jos vielä saisi kyseisen raidan nimeä.. Kiitoksia paljon.. Laulajan nimikin helpottaa jo tooooossiiiii paljon..
- stupido
Jooseppi kirjoitti:
Ja jos vielä saisi kyseisen raidan nimeä.. Kiitoksia paljon.. Laulajan nimikin helpottaa jo tooooossiiiii paljon..
Kipaleen nimi on "kun kosket mua"
Jee jee mitkä sanat!!! Mahtavaa, upeeta ! Tuskin maltan odottaa miten se siitä jatkuu.
- Jooseppi
Siinä on ihanat sanat..;D
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
on Einin uusi single.
- Tipe
Ja mahtava kappale onkin. Tuskin maltan odottaa Einin syksyllä ilmestyvää pitkäsoittoa jolta tämä biisi sekä monta muuta hyvää löytyvät! Kunpa Eini saisi Iskelmä Finlandian!
- Typyliini
Tipe kirjoitti:
Ja mahtava kappale onkin. Tuskin maltan odottaa Einin syksyllä ilmestyvää pitkäsoittoa jolta tämä biisi sekä monta muuta hyvää löytyvät! Kunpa Eini saisi Iskelmä Finlandian!
Kyllä on upea kappale tuo Einin Kun kosket mua! Ja laulaja itsekin on upea pakkaus! Eini loisti Iskelmä-Finlandia kilpailussa ja oli kyllä mahtavaa kuunneltavaa ja katseltavaa! Iskelmäradion sivuilla voi äänestää Einin Kun kosket mua-kappaletta Iskelmän listalle joka viikko!! Joten ystävät rakkaat äänestämään, niin saadaan lista sekaisin ja muutakin biisiä listan kärkeen, kun aina vaan samat pyörii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149