Esim nyt käynnissä oleva persujen vihapuhekampanja Kumpula-Natria ja Tuppuraista kohtaan kohdistuu nimenomaan naisiin.
Missään vaiheessa ei persut ole miehiä moittineet.
Johtuuko persujen naisvihamielisyys inceliydestä?
35
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi demari luulee, että persu olisi kiinnostunut Natrista, Tytistä tai Fatimasta?
- Anonyymi00007
Olet oikeassa persumiehet eivät ole yleensäkään naisista kiinnostuneita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikkea se demari luulee.
- Anonyymi00014
Aloittaja on oikeassa tässä asiassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa tässä asiassa.
Persut ovat kiinnostuneet vain maahanmuuttajamiehistä. Tynkkynen otti sellaisen jopa itselleen.
- Anonyymi00023
Vanhoina hyvinä aikoina ei ollut persuja.....
- Anonyymi00024
Perussuomalet: Olemme Natsipuolue ilman sosialismiä.
PUHDASTA FASISMIA!
----------------------------- - Anonyymi00027
Demu kuvittelee muidenkin, kuin hänen, haluavan sairasta seksiä omituisten olioiden kanssa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Persut ovat kiinnostuneet vain maahanmuuttajamiehistä. Tynkkynen otti sellaisen jopa itselleen.
Matumieshän se Vigeliuksellakin ja Garedewilla joku masaimies.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hih hih.
- Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hae lääkitys miesvihaasi.
- Anonyymi00002
Todennäköisesti. Naista saavan miehen ei tarvitse vihata naisia oman puutteensa takia.
- Anonyymi00034
Sinun kaltainen femakko, josta miehet eivät ole kiinnostuneet, kehittää itselleen sairaalloisen miesvihan.
- Anonyymi00003
En ole huomannut että persut olisivat missään vaiheessa erityisesti puhuneet asiasta. Vain silloin kun Tippureinen yritti sälyttää tapahtumia koko eduskunnan kontolle.
- Anonyymi00004
Tytti Tippurinen voisi vihdoin kertoa, mitä hän tietää muiden puolueiden häiriköinnistä.
- Anonyymi00005
Miksi Kumpula-Natri suhtautuu naisavustajiin vihamielisesti?
- Anonyymi00009
Tynkkysellä taitaa olla tusina? Kaikki ovat nuoria miehiä!
- Anonyymi00008
Ei ihan vihamielisiä ole kun tikutaku-kaksikon hörökorva on onnistunut pääsemään sen verran lähelle naista että kikki on ulottunut ja jopa tehotipan päästänyt paikkaan soikeaan.
- Anonyymi00011
Eivät nuo juuri naista muistututa.
- Anonyymi00012
Persunaiset niin rumia!
- Anonyymi00013
Onko Persunaiset Miehiä?
- Anonyymi00015
Persu justiinat!
- Anonyymi00017
En vihjaa mitään, mutta 1.3.2023 Marinin hallitus sääti eläinsuojelulain, jossa eläimiin sekaantuminen kiellettiin. KAIKKI perussuomalaiset äänestivät lakia vastaan. Vastalaiseen esitti perussuomalainen Ritva Elomaa. Tästä linkistä voi lukea äänestystuloksen eduskunnan sivuilta.
https://www.eduskunta.fi/FI/Vaski/sivut/aanestys.aspx?aanestysnro=34&istuntonro=178&vuosi=2022Taas paIstapeikko vaIehtelemassa. Etkö muuhun pysty? Tietenkään PS ei äänestänyt eläimiinsekaantumisen kieItämistä vastaan, vaan huonoa lakia vastaan. Sen sijaan PS on itse kehitellyt eläinsuojelulakia, joka toimii paremmin kuin Bile-Barbin kyhäilyt. Tiedoksesi, että PS on myös yrittänyt ajaa eIäimiinsekaantumisen kriminaIisointia jo pitkään. Arvaapa kuka ensimmäisenä vastusti sitä? No Vihreät tietenkin!
☝️😂
- Anonyymi00018
Repe ♿ Mr.P.....
Tuo meni jo pois muodista. Yritä nyt saada ittees vähän liikettä, ettet aina nyhjää siellä menneisyydessä.
- Anonyymi00019
Naiset varmaan on sellaisia, että haukkua räkyttävät omia avustajiaakin ilman syytä, kun itse eivät osaa mitään asiallista sanoa tai tehdä.
- Anonyymi00020
Persunaiset on niin rumia!
- Anonyymi00021
Miten mies ja nainen eroaa luustoltaan toisistaan?
Kallon muoto,kasvojen muoto,hampaat, solisluu, sormien pituudet,
Hartia ja lantio leveys, kävelytyyli ja naisella silmät ovat lähempämä toisiaan kuin miehen. Löydättekö tunnettujen julkkisten joukosta biologiset naiset ja miehet? Urheilu ei muuta luustoa joten esim naisena esiintyvä ja pukeutuvan kapea lantio ja leveät hartiat ei voi olla naisen vaan miehen. - Anonyymi00022
Persu Justiinat :(
- Anonyymi00025
Vihapuolue!
- Anonyymi00026
No ei se tyhjästä ole se percel-sana syntynyt
https://en.wiktionary.org/wiki/percel - Anonyymi00028
Tietenkään PervoPersuPerseilijät eivät ole kiinnostuneet naisista, vaan ottaneet esimerkkiä PersuHomoista ja kiinnostus kohdistuu tummien MatuPoikien tummaan hanuriin!!!
- Anonyymi00030
Rumat persunaiset! Ei se innosta!
- Anonyymi00033
Ukrainalaisista saa Hivin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161