on levitetty? Stalkkaamiset rupeaa jo ärsyttää! Edelleen en käytä huumeita enkä ole alkoholisti enkä myöskään mikään hu0ra. /M***
Mitäköhän pjaskaa minusta
62
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä se on ku ite levittää.
- Anonyymi00002
Mitä levittää? En ole levittänyt mitään!
- Anonyymi00006
Siis tarkoitatko sinä sitä, että joku oletettu on levittänyt itse itsestään jotain huhuja vai kuinka haluat eläytyä tähän palstaäijän lapsekkaaseen skeemaan? Nolo
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis tarkoitatko sinä sitä, että joku oletettu on levittänyt itse itsestään jotain huhuja vai kuinka haluat eläytyä tähän palstaäijän lapsekkaaseen skeemaan? Nolo
En ole mikään palstaäijä! Nainen olen! Prkl. Ei kaikki aloitukset ole joltain palstapatulta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole mikään palstaäijä! Nainen olen! Prkl. Ei kaikki aloitukset ole joltain palstapatulta.
Niin esität näille hönöille palstasetä tällä kertaa tällaista M -kirjaimella alkavaa naista
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin esität näille hönöille palstasetä tällä kertaa tällaista M -kirjaimella alkavaa naista
Mä mitään esitä, se on mun nimi!
- Anonyymi00003
Nämä on kaikki trolli juttuja, ei kannata uskoa suoli24 missään asiassa.
- Anonyymi00005
Tarkotatko tällä huomiolla nimenomaan tätä palstaäijän aloitusta allekirjoituksella M***? Et taida sisäistää enää mitään ns
- Anonyymi00009
Minä en ole mikään trolli!
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkotatko tällä huomiolla nimenomaan tätä palstaäijän aloitusta allekirjoituksella M***? Et taida sisäistää enää mitään ns
Se on mun nimi, vähän tähdillä peitettynä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on mun nimi, vähän tähdillä peitettynä.
Todella uskottavaa palstaäijä, eli aapee. Sisällöstä paistaa läpi että haluat vain kilvoitella tällä tietyllä sanastolla🥱
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Todella uskottavaa palstaäijä, eli aapee. Sisällöstä paistaa läpi että haluat vain kilvoitella tällä tietyllä sanastolla🥱
Mitä vit tuu haukottelet siinä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä vit tuu haukottelet siinä.
Eikö tämän äijän kiihtyneisyys ole vähän liiankin ilmeistä mitä tulee tähän sanastoon mitä se haluaa käydä läpi rtellen? Eipä tietenkään, yksinkertainen draamaa hakeva
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikö tämän äijän kiihtyneisyys ole vähän liiankin ilmeistä mitä tulee tähän sanastoon mitä se haluaa käydä läpi rtellen? Eipä tietenkään, yksinkertainen draamaa hakeva
Minä olen nainen!
- Anonyymi00004
Kenestä ja missä kaupungissa ei ole ihan mahdotonta ottaa selvää vaikka en samassa kaupungissa oliskaan itsestäni olen taas ai sanon et maine meni jo edeltä karkuun mulla on ukkini ja isäni luoma maine itse sain siihenkin aikoinaan lisättyä oletuksen ettäkö olisin ottanu jotain lääkkeitä tai huumeita kun yritin itseäni niinkin kivuliaalla tavalla tappaa kuin pääedellä noin kolmesta tai neljästä metristä asfalttiin hyppäämällä siihen hätään kai sen nopeampaa tapaa sillä hetkellä keksiny nää normaalisti kai kun niskat menee poikki kuolema on välitön olettasin en tiedä ei ole henkilökohtaista kokemusta siskojen poikki menosta olettaisi kuitenkin
- Anonyymi00007
Vaikutat aloittajaäijä silminnähden kiihtyneeltä kun vastailet hurmoksessa omiin aloituksiisi, eikö kukaan näe miten tämä äijä onan…välineellistää palstaa? Ehkä vika on minussa. No eikä ole. T
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaikutat aloittajaäijä silminnähden kiihtyneeltä kun vastailet hurmoksessa omiin aloituksiisi, eikö kukaan näe miten tämä äijä onan…välineellistää palstaa? Ehkä vika on minussa. No eikä ole. T
Kukas tää T on? Kun en tunne täältä ketään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
No katso sieltä logeistasi mihin kohtaan piste kartalla sujahtaa. Sitähän te teette siellä, seuraatte mistä kirjoitellaan. Muka anonyymi-palsta, salli mun nauraa!🤣
- Anonyymi00020
Niin on kiinnostavaa palstaäijä, no ainakaan tämä yksi suvereeni kirjainten määrittelijä ei voi hyödyntää tätä M- saagaa ja väittää kuinka toinen nainen pahansuovasti esittää naista keskustelupalstalla, eikä tämä monellakin tapaa paksu kertojatäti tietenkään ole se pahansuopa netin ”tyypittelijä” siis ei hyvää päivää koulutettu väki ja kaikkea
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin on kiinnostavaa palstaäijä, no ainakaan tämä yksi suvereeni kirjainten määrittelijä ei voi hyödyntää tätä M- saagaa ja väittää kuinka toinen nainen pahansuovasti esittää naista keskustelupalstalla, eikä tämä monellakin tapaa paksu kertojatäti tietenkään ole se pahansuopa netin ”tyypittelijä” siis ei hyvää päivää koulutettu väki ja kaikkea
Joo oon paksu nainen ja nimi on 4-kirjaiminen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo oon paksu nainen ja nimi on 4-kirjaiminen.
Aloittajaäijä tarttui heti hetkeen
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aloittajaäijä tarttui heti hetkeen
Ei ole munaa mulla housussa, vain jääkaapissa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole munaa mulla housussa, vain jääkaapissa.
Jep jep, kirjoita nyt vielä kerran näille aurinkoisille henkilöiville elämänkoululaisille gubbe että tisut-tusut löytyy
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jep jep, kirjoita nyt vielä kerran näille aurinkoisille henkilöiville elämänkoululaisille gubbe että tisut-tusut löytyy
En ole sun gubbes. Minä olen nainen.
- Anonyymi00017
Ha ha, tästä palstaäijän sisällöllisesti ”erittäin rikkaasta” aloituksesta on mainittava, että naisiin kohdistuva lokakampanja menee muuten aina samalla kaavalla hän on epävakkaa, hön käyttää huumeita, vissiin crack-cocaiinia tai en minä tiedä mutta kuulemma, hänellä on paljon sexuaalipartnereita kuulemma only vanissa on kuulemma. Säälittävää
- Anonyymi00018
Ja gyl määsen usko on iha että ooh
- Anonyymi00022
En ole OF:ssa, en ole edes koskaan aukaissut sitä. Ei kiinnosta sellaset.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja gyl määsen usko on iha että ooh
Säälin säälin, näitä gyl mää sen uskoja löytyy muuten nk metropoleistakin ei ole periferioiden punaniskojen ongelma tää punaniskaisuus, mutta mulletilla voi onneksi peittää
- Anonyymi00026
Jaa, minusta tehty lokakampanja ja siksi niistä vainoamisista saan kärsiä. Asia selvä. Syytöntä syytellään! /Mi**
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jaa, minusta tehty lokakampanja ja siksi niistä vainoamisista saan kärsiä. Asia selvä. Syytöntä syytellään! /Mi**
Eikös aloittajaäijä tämä larppihahmosi ollut aikaisemmin ns Mi ja viisi kirjainta
- Anonyymi00037
Masennusta on, mutta en ole epävakaa, en ole narkkari, totta helfetissä on seksipartnereita ollut en kuitenkaan mikkään h0ro ole. Eikä ole mitään OF-tiliä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00025 kirjoitti:
Säälin säälin, näitä gyl mää sen uskoja löytyy muuten nk metropoleistakin ei ole periferioiden punaniskojen ongelma tää punaniskaisuus, mutta mulletilla voi onneksi peittää
Anteeksi, että tämä meni nyt näin.
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Masennusta on, mutta en ole epävakaa, en ole narkkari, totta helfetissä on seksipartnereita ollut en kuitenkaan mikkään h0ro ole. Eikä ole mitään OF-tiliä.
Muista sinä palstasetä/AP ja muistakaa muutkin meth -we’re on it. Googlaa jos et puhu magaa
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Muista sinä palstasetä/AP ja muistakaa muutkin meth -we’re on it. Googlaa jos et puhu magaa
Saako republikaanien ivaamisesta sakkoa Suomessa? En maksa, istun.
- Anonyymi00024
Eikös tämä ole nimenomaan se narritiivi ja sekoilu mihin haluat näitä pakkomielteenkohteita ujutella, keinolla millä hyvänsä. Mistä tulikin mieleeni, sekopåå, kansioissasi taitaa eräs M nainen ollakin. Tai onhan niitä enemmänkin.. Vainoamisristiretkesi ei ole ihan sieltä kevyemmästä päästä.
Kyllä vtuttaa varmasti kun ei se p*rtto ollutkaan ihan penaali tylsin kynä. Itsekehu haisee, tiedän 😉- Anonyymi00028
Juu en ollutkaan ihan niiin tylsä kynä miksipä minua luulivat! En ole mikään p*rtto myäskään.
- Anonyymi00032
No jostain M naisesta tämä keke on kyllä kirjoitellut sekä hyvää että huonoa limittäin ihan yhtä kauan kuin se on pitänyt näitä A ja J- jne ketjuja pystyssä. Säälin näitä jotka ei vaan halua tajuta tätä asiaa. En tarkoita sinua vaan näitä WT- ihmisiä
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juu en ollutkaan ihan niiin tylsä kynä miksipä minua luulivat! En ole mikään p*rtto myäskään.
Oot sä paljon thymempi mitä kuvittelet, etkä ole ainut. Mutta ifan kifa navvitiivi..
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oot sä paljon thymempi mitä kuvittelet, etkä ole ainut. Mutta ifan kifa navvitiivi..
Joo, palstaäijän emansipaatioperformanssi on aina yhtä suttuinen esitys
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
No jostain M naisesta tämä keke on kyllä kirjoitellut sekä hyvää että huonoa limittäin ihan yhtä kauan kuin se on pitänyt näitä A ja J- jne ketjuja pystyssä. Säälin näitä jotka ei vaan halua tajuta tätä asiaa. En tarkoita sinua vaan näitä WT- ihmisiä
Yhden J:n kanssa olen kirjoitellut. Toivottavasti ei hän ole se minun mustamaalaajani täällä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Selitäppäs asiaa vähän auki.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joo, palstaäijän emansipaatioperformanssi on aina yhtä suttuinen esitys
Näköjään ei mene kaaliin että en ole mikään palstaäijä. Nainen olen edelleen!
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
No se tarkoitti ivata tätä naista esittävää juippia, ikävä tuottaa jälleen pettymys opportunisti. T naiselta just sulle
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Yhden J:n kanssa olen kirjoitellut. Toivottavasti ei hän ole se minun mustamaalaajani täällä.
Palstaäijä taitaa kokea tämän kyseisen kirjaimen turvapeitoksi minkä heittää eteen kun tulee tenkkapoo. Lukemalla saattaa oppis
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jaa eikö se nyt vieläkään ole tullut selväksi. Luulen että on.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Palstaäijä taitaa kokea tämän kyseisen kirjaimen turvapeitoksi minkä heittää eteen kun tulee tenkkapoo. Lukemalla saattaa oppis
Minä olen nainen Mi**, erään J:n kanssa tosiaan kirjoitellut. Taitaa sekin sittenkin kuulua tähän palstakalustoon. Harmi.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minä olen nainen Mi**, erään J:n kanssa tosiaan kirjoitellut. Taitaa sekin sittenkin kuulua tähän palstakalustoon. Harmi.
Joo niin niin aloittajaäijä, nämä kaikki nimikirjaimet niin jäämme kaipaamaan ja tähän aristokraattista säkkipillimusiikkia
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Joo niin niin aloittajaäijä, nämä kaikki nimikirjaimet niin jäämme kaipaamaan ja tähän aristokraattista säkkipillimusiikkia
Minä olen aloittaja, nainen. N-a-i-n-e-n. Menikö nyt ymmärryksen puolelle?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Hienoa aloittajanainen eli palstäijä, että tämä jankuttamisesi meni oikein trendaaviin näiden hitaiden hämäläisten päiviteltäväksi, ehkä viimein sisäistävät
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onko sama häiskä josta "konstaapeli" soitteli lapseni puhelimeen että onko juha siellä? Alhaista. Te katoitte pöydän, nyt syökää siinä
- Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Onko sama häiskä josta "konstaapeli" soitteli lapseni puhelimeen että onko juha siellä? Alhaista. Te katoitte pöydän, nyt syökää siinä
Ei ole mikään Juha. J**** se nuorempi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei kuulu!harhoissa elät gubbe!
- Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
Puolinainen!
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Puolinainen!
Kokonainen.
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei kuulu!harhoissa elät gubbe!
Mistäs tiedät?
- Anonyymi00059
Anonyymi00032 kirjoitti:
Täällä on varmaan parikyt vuotta ollu tietty trolliporukka joilla useampi nainen ketä trollaavat. Tuo T nainen ehkä samaa porukkaa mutta sekottamassa vaan pakkaa.
Mut ne trollimiehet joutais jo ojaan (hautaan) pötköttämään. Vanhempia miehiä vissiin kaikki jo ehkä eläkeläisii tai ainakin sellasii jotka ei missään töissä käy tai ehkä mielenterveyden kanssa ongelmia ja tää on heille ainoo ajanviete. Ja todellakin tosi outoo porukkaa. Ei kukaan normaali hillu jossain S24 joka päivä päivä 24/7.
Hulluu porukkaa 😵💫 - Anonyymi00060
Anonyymi00032 kirjoitti:
Maksetaanko noille psyyken ongelmaisille täällä kirjoittelusta ihan peräti kun ei heillä tunnu muuta elämää olevankaan kuin tää s24. Aika paha eikös vaan.
- Anonyymi00061
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja mistäs sä trolli tiedät yhtään mitään mistään älykkyydestä kun se älykkyys itseltäsi puuttuu. Haha 🤔
- Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mistäs tiedät?
Normaalilla älyllä kulkevat huomaa …ja tajuaa nääs. Jos on tollo niin eihän sitä mitään mistään ymmärrä ja kuvittelee vielä olevansa joku fiksu kun trollaa. Siitä tyhmyyden tuntee ja ne oikeesti älykkäät tekee elämässään ihan jotain muuta kun trollailee jossain s24:lla.
- Anonyymi00057
En pidä naisena minäkään.
Se on purra, joka vampannu yhen jos toisen tältä foorumilta, ei oo pitkä aika ku viel hengaili motarin rekkaparkeilla.- Anonyymi00058
Mikä vit un Purra? En ole se nainen joksi minua luulette. Senkö takia stalkkaatte mihin menen? Yleensä kauppaan ja kotiin. Siinä mun elämä.
- Anonyymi00063
Missä päin Suomea?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 113748
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka433608- 1543398
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032695Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv762651Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61808- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4031188Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos591165Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121068