Milloin uusi levy?
Vastaukset 13
- Anonyymi00004
Voi Jarkko parka...
- Anonyymi00007
Onko tullut ero?
- Anonyymi00008
Miten niin?
- Anonyymi00010
Olihan jarkolla ainakin sormus viikonlopun keikoilla.
- Anonyymi00017
Ei oo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei oo.
Lähde?
- Anonyymi00011
Niin eihän se mitään kerro
- Anonyymi00016
Kyllä ihmiset juoruilee innoissaan asioista jotka ei kuulu heille, eikä myös edes tämän otsikon aiheeseen.
- Anonyymi00023
On kyllä ihme juttu, laitoin positiivisen kommentin toiseen ketjuun, nyt koko ketju poistettu, joku on kyllä katkera
- Anonyymi00025
Mitä mieltä uudesta biisistä?
- Anonyymi00027
Siinä on muutamia oikeesti siistejä kohtia ja hyviä ideoita jotka toimii hyvin, mutta tuotanto on valitettavasti aika heikkoa eikä soundimaailma oikein tee oikeutta itse biisille. Jarkon ääni on ehkä suurin ongelma. Hän vetää jotenkin tosi metallisesti eikä se oikein sovi biisin tyyliin. Välillä tuntuu että laulussa vedetään vähän liikaa överiksi, ja etenkin se jatkuva voimakas vibrato alkaa häiritä. Joissain kohdissa se kuulostaa jopa vähän epävireiseltä. Harmi sinänsä, koska itse biisissä olisi mun mielestä potentiaalia paljon parempaankin.
- Anonyymi00026
En tykännyt uudesta biisistä, kun on kuullut yhden on kuullut kaikki. Ei mitään uutta 🙄
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52970
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16838Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4771- 71673
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 57573
- 70556
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24530